MuscleMeat

Creatine kuur

byl

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
67kg
Vetpercentage
12%
Ik ben nu ondertussen al 3 maanden goed aan het trainen en begin al resultaten te zien. Ik heb van een vriend gehoord dat er iets is als een creatine kuur. Ik neem nu ook creatine maar gewoon de hoeveelheid die er op de bus staat. Als ik een creatine kuur wil doen wat houdt dit dan in? Moet ik dan een dubbele dosis pakken, en is het waar dat je creatine maar een maand aan een stuk mag nemen en dan stoppen, iemand vertelde me dit laatst.

Mvg

was deze niet al een x gemaakt?

ibv.. er is geen creatine kuur, gewoon normaal creatine, kuur is iets anders

leest anders de creatine FAQ eens door. en als je stats kloppen heb je het nog lang niet nodig. zult zeker met goede voeding nog wel wat gains maken zonder crea. en het is niet waar dat je na een maand moet stoppen kan hele jaar door.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb vroeger ook getraind en de resultaten na 3 maanden waren totaal verschillend. Nu ik de crea pak merk ik dat ik veel sneller uitzet. Is er nog iets ander buiten de voeding waar je sneller en natuurlijk van uitzet?

leest anders de creatine FAQ eens door. en als je stats kloppen heb je het nog lang niet nodig. zult zeker met goede voeding nog wel wat gains maken zonder crea. en het is niet waar dat je na een maand moet stoppen kan hele jaar door.

Kijk in mijn supplementen topic en kies de juiste whey voor je en lees wat creatine doet

Kijk in mijn supplementen topic en kies de juiste whey voor je en lees wat creatine doet

Ik neem nu voor de training nano proxil (creatine).
Zou het goed zijn om hierna ook XXL Nutrition Mega Grow te nemen of is dit dan teveel creatine?

mvg

In Mega Grow van XXL zit al creatine en dit supplement bevat voldoende creatine. Ik vind dat een top supplement doet wat het beloofd.

Zou het goed zijn om hierna ook XXL Nutrition Mega Grow te nemen of is dit dan teveel creatine?

mvg

je hebt hier al special een topic over gemaakt, lees daar gewoon je antwoorden gast.. jezis

mvg
Nee teveel niet onodig zeker maar in Mega Grow zitten meerdere goede macro's dus zou het geen probleem moeten zijn.

Terug
Naar boven