XXL Nutrition

Creatine papperig effect?

Bezoekers in dit topic

michaelios

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 apr 2013
Berichten
200
Waardering
147
Lengte
1m89
Massa
91kg
Vetpercentage
20%
Hallo lieve mensen,

Ik heb een vraag. Ik ben begin dit jaar begonnen met afvallen en met trainen. Ik woog 108.5 kilo en zit nu op 88 kilo. Nou ben ik sinds vandaag begonnen met het gebruik van creatine. Ik snap hoe het werk. Vocht word naar je spieren getrokken. Alleen ik heb nog aardig wat vet in mijn borst en buik en ik ben bang dan creatine het erger gaat laten uitzien. Ik schaam me namelijk al erg lang voor mijn borstvorming en wil niet dat deze er groter (papperigerer) uit gaan zien. Ik heb namelijk ergens gelezen dat creatine je een beetje een papperig effect geeft, ondanks dat het vocht niet naar je vet gaat. Kan iemand me hier antwoord op geven?

Groetjes Michael
 
Hallo lieve mensen,

Ik heb een vraag. Ik ben begin dit jaar begonnen met afvallen en met trainen. Ik woog 108.5 kilo en zit nu op 88 kilo. Nou ben ik sinds vandaag begonnen met het gebruik van creatine. Ik snap hoe het werk. Vocht word naar je spieren getrokken. Alleen ik heb nog aardig wat vet in mijn borst en buik en ik ben bang dan creatine het erger gaat laten uitzien. Ik schaam me namelijk al erg lang voor mijn borstvorming en wil niet dat deze er groter (papperigerer) uit gaan zien. Ik heb namelijk ergens gelezen dat creatine je een beetje een papperig effect geeft, ondanks dat het vocht niet naar je vet gaat. Kan iemand me hier antwoord op geven?

Groetjes Michael
Geen zorgen, het is geen dianabol.
 
Creatine geeft je gewoon een iets langere pomp en iets meer energie en kracht. De rest is verwaarloosbaar.

klopt!
en de rest hangt af weer van jou voeding.. aan gezien dat je dat best op orde hebt..
 
Zal waarschijnlijk reuze meevallen. Je houdt misschien iets meer vocht vast, maar ook dit zal er niet voor zorgen dat het lijkt alsof je ineens papperige borsten hebt.
 
OK thnx allemaal. Zit nu op mijn 5e dag van mijn laad fase. Verschil is al duidelijk te zien. Ben alleen super misselijk na een inname. Ook al verdeel ik het in 2x 10 gr. Ben ook aardig aan de diarree. Is hier nog iets tegen te doen? Ik meng het nu met water en doe wel altijd er iets bij eten. Morgen ga ik na een normale dosis van 6gr. Hopelijk word het dan minder.
 
OK thnx allemaal. Zit nu op mijn 5e dag van mijn laad fase. Verschil is al duidelijk te zien. Ben alleen super misselijk na een inname. Ook al verdeel ik het in 2x 10 gr. Ben ook aardig aan de diarree. Is hier nog iets tegen te doen? Ik meng het nu met water en doe wel altijd er iets bij eten. Morgen ga ik na een normale dosis van 6gr. Hopelijk word het dan minder.
Wat er tegen te doen is? Geen laadfase aangezien het onnodig is
 
deed destijds altyd laadfase. maar dat was pure monocreatine destijds kon man die alleen in Duitsland bestellen. hun hadden zo een advertentie in sport en fitness blad... praat dacht ik 1990 ergens..
nu iedereen maakt verkoopt en heb je blends....
diarree probeer meer water en wat te eten erbij .. meestal is de diarree zo voorbij. ffwennen.. ik had er geen last
 
deed destijds altyd laadfase. maar dat was pure monocreatine destijds kon man die alleen in Duitsland bestellen. hun hadden zo een advertentie in sport en fitness blad... praat dacht ik 1990 ergens..
nu iedereen maakt verkoopt en heb je blends....
diarree probeer meer water en wat te eten erbij .. meestal is de diarree zo voorbij. ffwennen.. ik had er geen last
En nu in het Nederlands
 
En nu in het Nederlands
ja sorry datzo een goedkope tabblad raare auto correctie wat ik niet weg ..uitgeschakeld krijg..
dat snap jij toch wel dat iedereen op smart ding zit .. en met grote klauwen typt op zo een onhandig ding...

voor de restga ik er niet op in
 
Wat er tegen te doen is? Geen laadfase aangezien het onnodig is
Laadfase kan wel meerwaarde hebben. Ask Galen

1593970820846.png

Ref.: Bond voedingssupplementen, Drs. P. Bond, 2017, https://peterbond.nl/supplementenboek/
 
Haha,ja van teveel creatine schijt je inderdaad meer 😄 Persoonlijk doe ik nooit een laadfase en hou van het begin 5 gram aan,maar je kunt ook gewoon met minder laden. 20 per dag is best veel hoor,verlaag het effe naar 10 en kijk wat het geeft.
 
Als je van Crea een papperig effect krijgt dan is het niet de Crea maar het VP%
 
Back
Naar boven