MuscleMeat

creatine pauze

maxdw

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
70kg
Noz iv is dus het creatineproduct dat ik net beginnen nemen ben. En zijn er mss mensen die met dit product ervaring hebben? Maar er staat dus op dat ik het slechts 2-4maanden mag nemen...
Hoelang moet ik dan stoppen met dit te nemen voor ik het terug kan nemen??
Want staat niets anders op en nergens te vinden :s.

alvast bedankt

je hoeft niet te stoppen :rolleyes:

als het zuiver creatine is mag je blijven gaan :)
zit er niets anders bij, een stikstof 'booster' ofzo iets?

je moet wel een paar weken stoppen met creatine want anders gaat je lichaam er aan gewend raken, net als bij trainingsschema's daarmee moet je afwisselen.

je moet wel een paar weken stoppen met creatine want anders gaat je lichaam er aan gewend raken, net als bij trainingsschema's daarmee moet je afwisselen.

bs creatine is gewoon stof die je altijd gebruikt door met creatine te supplementeren geef je gewoon je lichaam de creatine die ze aankan , je lichaam zal niet meer of minder aankunnen/gaan gebruiken omdat je het langer gebruikt

Sorry dat ik misschien wat bot overkom maar je moet echt je mond houden als je 16 bent en 60 kilo weegt. Echt veel ervaring heb je niet ofzo, en dat cyclen schijnt niet bij je te werken gezien je pics.

On Topic: Creatine hoef je niet te laden, ontladen, rusten, etc. 5 gram per dag is alles wat je nodig hebt. Dat je lichaam er aan gaat wennen bla bla is onzin. Je hoeft ook geen 25 gram per dag te nemen, dat raden producten aan omdat dan je pot lekker snel op is en je sneller een nieuwe pot gaat kopen. Ik raad echter wel aan Creatine van het Duitse merk Creapure te kopen, is de zuiverste en beste Creatine. Powersupplements.nl verkoopt het voor een zeer goede prijs.

Terug
Naar boven