Fitness Seller

Creatine slaat niet aan

ahja

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
80kg
Vetpercentage
10%
Hallo allemaal,

Ik heb nu enkele malen kre-alkaline (capsules) geprobeerd, maar hier merkte ik niks van en boekte geen vooruitgang.
Nu ben ik drie weken bezig met tri creatine malate (capsules van Olimp), maar ook hiervan merk ik niks. Waar kan dit aan liggen? Ik train 4 keer per week en eet goed. Momenten dat ik ze inneem zijn sochtends 2, na het trainen 2 en voor het slapen 2.

Wat kan ik nog proberen? Of kan het zijn dat geen enkele soort creatine bij mij aanslaat? ???

Wat verwacht je van creatine?
Het is geen wondermiddel waarbij je ineens een stuk sterker wordt hoor
Maximaal kan je 1 of heel misschien 2 reps bij een oefening bij tellen, maar dat is het dan ook

• Topic Starter Topic Starter
Dat is ook zo ongeveer wat ik verwacht zodat ik weer wat in kracht vooruit kan, ik zit al maanden op hetzelfde gewicht en ook qua kracht sta ik stil. Maar ik merk er totaal niks van.

Mensen reageren in verschillende maten op creatine, van heel sterk tot helemaal niet. Deal with it.

Als je maanden stilstaat qua gewicht en kracht zou ik toch echt eens naar je voeding gaan kijken.
Niet aankomen is niet genoeg eten.

Weet ook niet hoe je traint maar daar zal ook wel een punt van verbetering kunnen liggen (hypertrofie/kracht)

Dit is al meerdere malen op dit forum uitgelegd...
Als creatine niet werkt, probeer op andere manier in te nemen: rectaal, subdermaal, injecteren,...

Ikzelf heb 3 maand elke dag creatine genomen & heb er helemaal niets van gemerkt. (zowel crea mono van b&f als xxl)

ophouden met die bullshit creatine's

gewoon mono kopen en 20gram/dag doen voor een week. kracht meten op oefeningen ervoor en erna. en dan weet je of het voor je werkt of niet. (beter om dit te doen na ~2maanden+ geen creatine te hebben gebruikt zodat het niet nog in je spieren zit)

Ligt puur aan de persoon, ik merk niks van creatine, maar bv ook niet van postworkout shakes. Enige waar ik vooruitgang mee boek is uiteraard gewoon genoeg en goed eten :).

Je kunt ook beginnen met meer te gaan eten, het is maar een tip...

Mensen geloven ook alles wat er in de productbeschrijvingen op de supplement webshops staan.
Met deze creatine wel 40% meer kracht en meer spieren !

Haal je kop uit het zand en en eet gewoon wat meer als je geen vooruitgang boekt.

het enige wat ik merk van creatine is slechtere uithouding en krampen, hartkloppingen, plofkop en beter herstel tussen de trainingen door.

Wat verwacht je van creatine?
Het is geen wondermiddel waarbij je ineens een stuk sterker wordt hoor
Maximaal kan je 1 of heel misschien 2 reps bij een oefening bij tellen, maar dat is het dan ook

Best sick als je van je max een triple maakt , gogo creatine.

Neem 5gram elke morgend en op trainings dagen nog is 5gr voor de training.
merk wel verschil iets meer spier uithouding en betere pomp in spieren.
denk ook dat wat extra vocht in de spieren minder snel tot blessures lijd.
vind creatine een van de beste sups

Ik kom ook altijd 3-4 kg aan van de crea. Allemaal vocht natuurlijk maar het werkt in ieder geval bij mij. Betere pomp en iets meer kracht in het einde van een set.
Ik heb zelf altijd gewoon de goedkoopste mono. heb andere (veel duurdere) varianten wel eens geprobeerd maar niets van gemerkt.
In hoeverre creatine bij iemand werkt ligt aan de natuurlijke hoeveelheid aan creatine in je spiervezels. Als dit al hoog is dan heeft creatine weinig effect. Als creatine niet werkt moet je dus niet teleurgesteld zijn want eigenlijk ben je gewoon een lucky b*ch die het gewoon niet nodig heeft. :D

Gewoon creatine monohydraat doen.

Kan wel kloppen sommige mensen vernemen niks van extra crea

bij mij wel paar kilo aangekomen in de eerste maand met creatine mono, qua kracht denk ik dat het voordeel een aantal reps zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Mensen geloven ook alles wat er in de productbeschrijvingen op de supplement webshops staan.
Met deze creatine wel 40% meer kracht en meer spieren !

Haal je kop uit het zand en en eet gewoon wat meer als je geen vooruitgang boekt.

Wat denk je nou zelf? Ik eet genoeg, supplementen zijn een aanvulling hierop waarmee ik net dat zetje vooruit hoop te krijgen. En nee ik geloof niet wat er in de beschrijvingen staat, de crea die ik gebruikt heb heb ik van anderen waarbij het wel werkt en waarbij ik wel vooruitgang zie. Vandaar dat het 'balen' is dat ik er niets van merk.

Ik wil toch nog eens mono proberen. Dan maar de poedervorm denk ik.

Terug
Naar boven