MuscleMeat

Creatine slecht voor de darmen

Je klinkt exact als de homeopaat hier om de hoek.

Homeopaten werken met extreem verdunde onzin middelen. Ik met door onderzoek bewezen middelen en doe mijn vaststelling door goed te luisteren naar de persoon in kwestie. Hierdoor kan ik vaststellen wat de oorzaak of het probleem is. Succes rate is hoog. Zal topic openen, was ik toch van plan om zo anderen beter te helpen

Homeopaten werken met extreem verdunde onzin middelen. Ik met door onderzoek bewezen middelen en doe mijn vaststelling door goed te luisteren naar de persoon in kwestie. Hierdoor kan ik vaststellen wat de oorzaak of het probleem is. Succes rate is hoog. Zal topic openen, was ik toch van plan om zo anderen beter te helpen
Je werkt net zo hard met onzin hoor.

1) TS poept rood bloed, dat betekent dat het een lage bloeding is, of een acuut hevige hoge bloeding. De laatste valt af gezien TS nog leeft. Creatine bereikt de dikke darm niet.
2) Creatine is niet zuur, zoals ik al eerder zei, en nu notabene met een filmpje moest aantonen. (Als ik niet de moeite had genomen om dat filmpje te maken had je er waarschijnlijk nu nog steeds in gelooft ook al had ik al goed duidelijk gemaakt dat dat onzin was).
3) Er zijn gigantisch veel klinische studies uitgevoerd met creatine, en letterlijk geen enkele spreekt over lage darmbloedingen (of uberhaupt darmbloedingen). Geeneen. 0. Een darmbloeding is iets wat bijzonder snel opvalt dus waar je geeneens op hoeft te letten (in het bijzonder lage darmbloedingen). De enige GI-bijwerking die ooit vermeld is in de literatuur is diarree (osmotische druk) en 'misselijk gevoel' vanuit de 'maag'.

Deze feiten negeer je dood leuk, en je komt met een hoop pseudowetenschappelijk gebrabbel en een linkdump. Het enige goeie advies hier in dit topic is dat ie naar een arts gaat die vervolgens een endoscopie uitvoert en van daaruit verder onderzoek verricht.

Veel succes met je topic.

Topic geopend in gezondheid en uiterlijk ;) Gaan zeker ook verhalen ivm creatine gepost worden als het goed is. Net zoals bij aas gebruikt baseer ik me op succeservaringen en laat me niet beperken door de huidige literatuur.

Haha, out.

Toevallig staat creatine ook als irriterend middel volgens de EU classificatie.

Het is dan ook een (organisch) zuur: 2-[Carbamimidoyl(methyl)amino]acetic acid

Dus lijkt me gewoon duidelijk.

Toevallig staat creatine ook als irriterend middel volgens de EU classificatie.

Het is dan ook een (organisch) zuur: 2-[Carbamimidoyl(methyl)amino]acetic acid

Dus lijkt me gewoon duidelijk.
Wow, het is een organisch zuur. Net als alle aminozuren. :roflol:

Weet je überhaupt hoe die classificatie tot stand komt en wat het concreet betekent?

Wow, het is een organisch zuur. Net als alle aminozuren. :roflol:

Weet je überhaupt hoe die classificatie tot stand komt en wat het concreet betekent?

Die classificatie heeft te maken met oog, huid of luchtweg irriterende stoffen. Dit zegt al iets over de eigenschappen van de stof.

Klopt en verschillende aminozuren kunnen ook last geven bij gevoelige personen. Zeker als ze een zwavelverbinding bevatten. Jij zit in termen te praten van gezonde volwassenen. Kan hier weer een hoop ervaringen plaatsen van mensen die om deze reden niet tegen bepaalde aminozuren kunnen. Maar daar ga jij natuurlijk geen rekening mee houden en weer een onzinnige vergelijking geven.

Het is toch simpel, je neemt wat, je krijgt last, sluit andere factoren uit, neemt de mogelijke oorzaak weg en indien een positief resultaat voila je hebt je oorzaak. Je focust teveel op de beschikbare literatuur die beperkt is, anders zou er natuurlijk geen vooruitgang in de geneeskunde meer mogelijk zijn.
Een uitzondering is tryptofaan bv. die toevallig ook een positief effect heeft op prostaglandine productie, maar op zichzelf is het een basisch aminozuur.

[Link niet meer beschikbaar]

Dus begrijp jij wel dat er andere factoren in het spel kunnen zijn die ervoor zorgen dat bepaalde personen dit niet kunnen verdragen? Als je naar mensen hun ervaringen luistert komt je al stuk meer te weten.

Nu wat er gaat gebeuren als TS gestopt is met creatine en het is verdwenen zal jij dit uiteindelijk toch op iets anders gaan steken. Indien het niet door de creatine komt geef ik je gelijk in dit geval.

Nu is het genoeg geweest cools, stop met full r*tard te gaan!

Nu is het genoeg geweest cools, stop met full r*tard te gaan!

Angelus kies dan een minder opvallende naam.

Het zijn door zulke reacties/gedachtegangen dat mensen met bepaalde aandoeningen blijven zitten. Zoals ik al zei onlangs iemand nog met gewrichtsklachten door vitamine D gehad en dan nog iemand die al meer dan 10 jaar maar 1x/week naar wc kon gaan en nu elke dag. Al 100 keer gehoord de artsen vertelde me dat ik er moet mee leren leven, enz..

De oplossing kan simpel zijn als je goed luistert naar mensen en je openstelt voor het onbekende.

Laatst bewerkt:
ben niet van plan te blijven, wilde je gewoon ff zeggen dat het nu genoeg geweest is, dit is weer net hetzelfde als je retardposts in onze naaktloop discussie -_-'

Ah dus jij bent toch Bobby10 :p aka Angelus. De dag dat ik van jou iets aanneem is de dag dat de russen Nederland binnen vallen.

Ah dus jij bent toch Bobby10 :p aka Angelus. De dag dat ik van jou iets anders dan mijn eigen ongefundeerde retarded visie aanneem is de dag dat de russen Nederland binnen vallen.
fixed ;)
en bobby10 is een andere dbber wiens account ik ooit voor een weekje heb mogen gebruiken, einstein :rolleyes:

fixed ;)
en bobby10 is een andere dbber wiens account ik ooit voor een weekje heb mogen gebruiken, einstein :rolleyes:

Wist echt niemand, weekje yeah right.

Angelus enige wat jij kan is denken dat je slimmer bent dan iedereen op een egocentrische manier. Een van de redenen waarom je een ban hebt. Dus ga ajb verder alleen zitten huilen op je kamertje.

Die classificatie heeft te maken met oog, huid of luchtweg irriterende stoffen. Dit zegt al iets over de eigenschappen van de stof.

Klopt en verschillende aminozuren kunnen ook last geven bij gevoelige personen. Zeker als ze een zwavelverbinding bevatten. Jij zit in termen te praten van gezonde volwassenen. Kan hier weer een hoop ervaringen plaatsen van mensen die om deze reden niet tegen bepaalde aminozuren kunnen. Maar daar ga jij natuurlijk geen rekening mee houden en weer een onzinnige vergelijking geven.

Het is toch simpel, je neemt wat, je krijgt last, sluit andere factoren uit, neemt de mogelijke oorzaak weg en indien een positief resultaat voila je hebt je oorzaak. Je focust teveel op de beschikbare literatuur die beperkt is, anders zou er natuurlijk geen vooruitgang in de geneeskunde meer mogelijk zijn.
Een uitzondering is tryptofaan bv. die toevallig ook een positief effect heeft op prostaglandine productie, maar op zichzelf is het een basisch aminozuur.

[Link niet meer beschikbaar]

Dus begrijp jij wel dat er andere factoren in het spel kunnen zijn die ervoor zorgen dat bepaalde personen dit niet kunnen verdragen? Als je naar mensen hun ervaringen luistert komt je al stuk meer te weten.

Nu wat er gaat gebeuren als TS gestopt is met creatine en het is verdwenen zal jij dit uiteindelijk toch op iets anders gaan steken. Indien het niet door de creatine komt geef ik je gelijk in dit geval.
Misschien maak je indruk op je moeder met dit soort posts, maar iedereen hier met een beetje gezond verstand weet dat het BS is.

Wist echt niemand, weekje yeah right.

Angelus enige wat jij kan is denken dat je slimmer bent dan iedereen op een egocentrische manier. Een van de redenen waarom je een ban hebt. Dus ga ajb verder alleen zitten huilen op je kamertje.
ik denk helemaal niet dat ik slimmer ben dan iedereen, gewoon slimmer dan jij en de hoop andere idioten waarbij basislogica ontbrak waarmee ik ooit discussies heb gevoerd hier op dbb :roflol:

Misschien maak je indruk op je moeder met dit soort posts, maar iedereen hier met een beetje gezond verstand weet dat het BS is.

Goede respons. Dus het komt erop neer dat al die mensen met darmklachten door creatine (en bloedingen) zichzelf wat inbeelden?

Een mooi voorbeeld is chronisch vermoeidheidssyndroom en fibromyalgie waarvan men al jaren dacht dat het psychisch was. Beiden zijn nu erkend als fysieke aandoeningen. Jij zou dan al die jaren je baseren op de literatuur van toen en dezelfde conclusie hebben.

Het was toen bs en nu niet meer?

ik denk helemaal niet dat ik slimmer ben dan iedereen, gewoon slimmer dan jij en de hoop andere idioten waarbij basislogica ontbrak waarmee ik ooit discussies heb gevoerd hier op dbb :roflol:

Maak jezelf dat inderdaad maar wijs en dan kom je er wel.

Goede respons. Dus het komt erop neer dat al die mensen met darmklachten door creatine (en bloedingen) zichzelf wat inbeelden?

Een mooi voorbeeld is chronisch vermoeidheidssyndroom en fibromyalgie waarvan men al jaren dacht dat het psychisch was. Beiden zijn nu erkend als fysieke aandoeningen. Jij zou dan al die jaren je baseren op de literatuur van toen en dezelfde conclusie hebben.

Het was toen bs en nu niet meer?
Serieus, maak dit nu indruk op je moeder?

Terug
Naar boven