AndroidHealthClinic

creatine toch?

simontv

Cool Novice
Waardering
0
Hallo ik ben Tim, 18 jaar en ik gebruik nu al 1 jaar creatine.
Mijn broertje (14) fitnesst al een half jaar en gebruikt proteine shakes.
Maar hij wilt nu ook creatine gaan proberen.
Ik vind het persoonlijk niet zoon goed idee omdat die zo jong is.
Wat denken jullie ervan.

Alvast bedankt!

P.S. Zijn voedings schema zie er prima uit en hij volgt op dit moment starting strenght

creatine is niet schadelijk, maar om met je 14e al whey + crea te gebruiken is echt onnodig.
laat hem eten en trainen, dan kun je altijd nog verder kijken

Later mee beginnen in het begin kan je genoeg bereiken zonder creatine.

ik zou over creatine en shakes niet moeilijk doen. zolang die maar op een normale manier traint.

Is creatine beter dan whey.

Creatine is toch hetzelfde als whey alleen zit in whey meer eiwit uit vrije uitloop eieren ?
Zo heb ik het altijd begrepen althans.

je bedoelt "wei" denk ik ? Als in koe.......hoeveel whey moet een koe pakken om buff te worden eigenlijk

nee joh koeien zitten aan de myostatin blockers,.... bij kruidvat kun je die halen,...
dan hebben ze daarna wel erg veel uren in de wei nodig om goede melk te produceren,... om kaas van te maken en alle troep die dan over blijft,.. t rest afval is onze whey,.. die gaat weer in een gele pot, e voila,... whey-geel
over afval is nog srs zo ook :o

Hallo ik ben Tim, 18 jaar en ik gebruik nu al 1 jaar creatine.
Mijn broertje (14) fitnesst al een half jaar en gebruikt proteine shakes.
Maar hij wilt nu ook creatine gaan proberen.
Ik vind het persoonlijk niet zoon goed idee omdat die zo jong is.
Wat denken jullie ervan.

Alvast bedankt!

P.S. Zijn voedings schema zie er prima uit en hij volgt op dit moment starting strenght

Op 14 jarige leeftijd heb je dat niet nodig, ook geen wei eiwit of Whey zoals de supplementen industrie ons laat geloven.

nee joh koeien zitten aan de myostatin blockers,.... bij kruidvat kun je die halen,...
dan hebben ze daarna wel erg veel uren in de wei nodig om goede melk te produceren,... om kaas van te maken en alle troep die dan over blijft,.. t rest afval is onze whey,.. die gaat weer in een gele pot, e voila,... whey-geel
over afval is nog srs zo ook :o

Damn, zo had ik het nog niet bekeken man. Eigenlijk een hele wetenschap dat whey gebeuren.

Zou niet doen, aangezien je niet veel verdient kan je beter er rijst kip groeten melk noten .van.kopen dan.creatine,

Jezus wat een een BS :roflol::roflol:

Terug
Naar boven