XXL Nutrition

creatine vragen

killakadafi

Novice
Waardering
0
Hallo

Ik wil een pot creatine gaan aanschaffen, welk merk kan ik het best kopen? ik wil niet meer uitgeven dan 30-40euro.

en hoeveel gram moet ik per dag hiervan innemen en op welke tijdstippen? Ik heb gehoord dat ik bij elke creatine shake dextrose erbij moet voegen, klopt dat? zo ja hoeveel tabletten moet ik er bij doen dan? en kan ik het beste nemen met water of met melk?

alvast bedankt

EDIT: eigelijk heeft Surfboy gelijk. Je kan dit zelf wel vinden.

Bovenaan rechts staat er "search" type daar creatine of dextrose en je zult een antwoord vinden op je vraag. We kunnen niet alles blijven herhalen :rolleyes: nog veel succes.

Wil niet negatief doen, maar zelf wat moeite doen kan nooit kwaad hé ;)

hoe je de creatine moet nemen staat op de pot zelf dit verschilt per merk,moest ik van jou zijn geef wat meer uit en koop de swole v2 of de san v12

killakadafi zei:
Hallo

Ik wil een pot creatine gaan aanschaffen, welk merk kan ik het best kopen? ik wil niet meer uitgeven dan 30-40euro.

en hoeveel gram moet ik per dag hiervan innemen en op welke tijdstippen? Ik heb gehoord dat ik bij elke creatine shake dextrose erbij moet voegen, klopt dat? zo ja hoeveel tabletten moet ik er bij doen dan? en kan ik het beste nemen met water of met melk?

alvast bedankt

Ik weet niet of ik bedrijfsnamen mag noemen hier, maar ik bestel zelf altijd bij Sledge-hammer. Wel veel verzendkosten, maar dan moet je gewoon veel bestellen...

Er zijn genoeg sites in nl die bezorgen. Even googlen en je vind er zo een paar. En daar kies je zelf een creatine uit die jou wat lijkt. Je kan kiezen voor duurdere met extra toevoegingen. Maar je kan ook gewoon eeen veel goedkopere pot 100% creatine monohydraat kopen en dan gooi je er zelf dextrose bij zodat het beter word opgenomen.

bodybuilding.com bestel de swole v2 unflavored die is nu in de aanbieding daar, iets minder als 30 euro wss.

Terug
Naar boven