MuscleMeat

creatine?

helaba

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
72kg
Vetpercentage
18%
hoi,

Ik ben 28 en weeg 71KG (ca 10% vet)
ben 4 maanden geleden gestopt met roken en 2 weekjes later terug (ongeveer 3.5 maand) beginnen trainen,
ik train 2 maal per week bovenlichaam en 1maal benen

eet per dag ca 3400Kckal, 150 vetten, 160gr eiwitten, 322gr koolhydraten
(5 a 6 maaltijden) en aminozuurtjes als aanvulling

ben nu aan t twijfelen om creatine te nemen
helpt creatine sneller spiermassa op te bouwen, of gaat dit evengoed met weightgainer?
En al een paar keer gelezen dat na een creatinekuur je behaalde resultaten terug deels sneuvelen, iemand ervaring?

Ik ga jouw nu een geheimpje vertellen, zie je >>deze<< link? Hier kun je EGT alles vinden, en alle antwoorden op je vragen. Ja echt!

Laatst bewerkt:
Als je voeding op orde is, ga je van creatine een stuk meer merken dan van een weightgainer (als je tenminste geen non-responder bent). Als je stopt val je inderdaad een stukje terug, maar die terugval zal minimaal zijn wanneer je keihard blijft trainen en eten.

Als ik het zo lees, zal creatine voor jou zeker een waardevolle aanvulling zijn!

terug vallen van resultaat is minimaal,
daarbij is het niet eens nodig om te stoppen met creatine, dus dan is dat probleem al opgelost ;)

Gewoon proberen en het zelf ervaren blijft altijd nog de beste oplossing. Creatine Monoydraat kost tussen de 12/20 euro voor 500 gram dus het proberen waard ;)

• Topic Starter Topic Starter
denk wel da ik het vogende maand ne keer ga testen,
hopen da t goe werkt

heb ook al eens gehoord dat creatine en aminozuren elkaar afbreken
klopt dat of kan ik deze samen nemen?

denk wel da ik het vogende maand ne keer ga testen,
hopen da t goe werkt

heb ook al eens gehoord dat creatine en aminozuren elkaar afbreken
klopt dat of kan ik deze samen nemen?

Creatine bestaat uit 3 aminozuren.

Arginine
Glycine
methionine

Creatine is dus zelf een aminozuur dus dat lijkt me sterk.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven