MuscleMeat

Criminaliteit daalt wederom in Nederland.

Ik geloof dit wel, je moet niet vergeten dat spanningen in het land wat anders zijn dan criminaliteit.

Minder criminaliteit staat zeker niet gelijk aan meer een gevoel van veiligheid.

De burgerjournalistiek heeft natuurlijk een zeer grote bijdrage geleverd aan de woede en onzekerheid. De meest opwinding en felle reacties komen voort uit amateurbeelden die met uitsluitend betaalde media en nieuwsvangers niet eens bij het grote publiek bekend waren geweest.

Aan de andere kant, als we het allemaal normaal zijn gaan vinden is de drempel om aangifte te doen natuurlijk ook hoger. Als elke fietsdiefstal, en andere kleine bezitten niet worden aangegeven terwijl dat in 2002 wel het geval was, is het beeld dus vertekend. Maar, ik geloof deze cijfers wel.

Zo af en toe fijne cijfers zien is nice :thumbs:

Wat is Nederland toch ook een paradijsje op veel punten. Mag d'r graag wonen :D

Nederland zou zo ongeveer uit elkaar vallen en een broeinest zijn van criminaliteit. Terwijl de misdaad dus ieder jaar afneemt, ergens klopt er iets niet. Perceptieprobleempje bij sommigen of doen we de cijfers maar weer af als linkse leugens? Of nog beter, het is onzorgvuldig onderzoek omdat bijvoorbeeld niemand meer aangifte doet.

Topic zal wederom amper aandacht krijgen, volgende keer zet ik MOSLIMS in de kop.
Niet vreemd dat men geen aagifte meer doet wanneer je naar de politie gaat en je klaagt over moslimtuig wordt je verteld dat ze zich er liever niet inmenegen.

Tijd dat het volk weer eens wakker wordt en zo nu en dan het recht in eigen hand neemt lijkt mij. Als de overheid weigerd ons te beschermen moeten we het zelf maar doen.

Dood of Wahalla.

Terug
Naar boven