MuscleMeat

cruesli ipv brinta voedingschema controle

Cmart187

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
100kg
Vetpercentage
24%
Beste mensen,

Ik ben weer begonnen met trainen mijn doel is droog worden. ik heb hiervoor een voedingshema gesteld. ik wou vragen of jullie nog tips of verbeteringen hebben voor mij voedingshema. Ik ben geen voorstander van brinta op water basis. krijg het neit door me keel dus heb meer cruesli genomen. wat vinden jullie daar van ?

Maaltijd 1
Cruesli met water( 50 gram )
Shake met water
Banaan of granny smith appel

Maaltijd 2
2x volkorn brood
3 plakjes kip of kalkoen filed per broodje of rosbief of rundrookvlees
Shake met water
1x Ontbijtkoek

Maaltijd 3
150g Kwark
Schepje shake er in
1 granny smith appel

Maaltijd 4
Tonijn in blik ( water basisi ) met vis kruiden
Met beetje sla of brocolli
1 appel granny smith

Maaltijd 5
Rijst pasta of maccaroni
Met 150gram kip of kalfsvlees

trainen

Maaltijd 6
Shake water basisi
L-Glutamine

Slapen
4 uur in de nacht ook nog een shake op water basis en weer lekker verder slapen​

Waarom midden in de nacht je benodigde rust verstoren om een shake te nemen?

Slaap lekker door man!

En ik zou dat water bij cruesli vervangen voor melk of yoghurt.

neejoh geen cruesli.. veel te veel suikers
probeer dan muesli.. of havermout.. en waarom niet gewoon met melk?

cruesli met WATER ? WTF ?

ben je allergisch voor zuivel of zo ?

Bah, lijkt me dus echt niet te eten!

Cruesli eruit, appels eruit, ontbijtkoek eruit (vanwege de suikers) en 's nachts een shake nemen heeft weinig tot geen zin. 500mg kwark voor het slapen gaan wel :)

Cruesli eruit, appels eruit, ontbijtkoek eruit (vanwege de suikers) en 's nachts een shake nemen heeft weinig tot geen zin. 500mg kwark voor het slapen gaan wel :)

Hoezo weinig tot geen zin? En ik zou zeker niet alle suikers over één kam scheren.

Omdat je je rust moet nemen..Je neemt voor het slapen gaan de kwark bijvoorbeeld zodat je lichaam dat terwijl je slaapt verwerkt..En dan 's morgens gelijk beginnen met aanvullen..

Vast wel, maar het is onzinnig om rond 4 uur 's nachts wakker te worden, een shake te maken en dan weer verder te gaan slapen!

Nou, ik weet het niet, maar ik heb nergens gezegd dat je om 4 uur 's nachts wakker moet worden?

Gelukkig is het topic ook niet van jouw maar van Cmart187..Hij legt ons iets voor en wij reageren daarop..En hij heeft het om 4 uur 's nachts!! En dat gaat nergens over!

Hoezo weinig tot geen zin? En ik zou zeker niet alle suikers over één kam scheren.

"Wake up in the middle of the night and drink a protein shake."

Bet you've heard that one before, huh? The idea is that we catabolize or lose a little muscle during the night as our bodies run out of fuel. Consume some amino acid tablets in the middle of the night, or even a protein shake, and you'll keep this muscle and maybe even gain more.

But does that work? And if it does work, does it work enough to even cause noticeable muscle gains? What would be the effect of a lifter ingesting a handful of aminos or sucking down a protein drink in the middle of the night over, say, a six-month period? We asked the experts.

"I don't believe in that," said elite strength coach Charles Poliquin. "Sleep is for sleep. As soon as you're awake for more than three seconds you disturb melatonin production, and melatonin is part of the hormonal cascade that builds muscle. Plus, the digestive system is made to rest at night."

link

En er is niks mis met appels, maar als je vet wilt verliezen lijkt het me niet zo slim om er drie van op een dag te eten...

Oh, zo. Nee, inderdaad, ik zou ook lekker slapen.

Hahaha, was even bang dat het een vaag topic werd maar we zitten weer op de rails..

Idd, gewoon je rust pakken..Als ik midden in de nacht wakker moet worden om een shake te maken is het ten eerste de vraag of ik wel wakker wordt, ten tweede denk ik dat ik het geen eens naar binnen krijg en ten derde ben ik waarschijnlijk zo wakker dat het weer een half uur tot een uur duurt tot ik slaap...

hmmm lekker cruesli met water.... :D

cruesli = bewerkt spul (grotendeels, toegevoegd spul etc)
brinta = natuur (naast dat het gemaaid is van havermout, mja dat is ook natuur)

jij kiest

Terug
Naar boven