XXL Nutrition

cruesli ipv brinta voedingschema controle

Wat is er dan beter dan Cruesli? Als je havermout even niet meetelt?

Ik eet ook altijd cruesli omdat ik havermout/brinta met geen mogelijkheid door mn keel krijg.:p

Ongekookte havermout door yoghurt?
Schepje whey erdoor en een stuk fruit :lick:

Je kan de havermout wel koken, maar dat vinden veel mensen niet lekker ;)

---------- Toegevoegd om 15:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:39 ----------

Oh, en natuurlijk wel een casseïne shake voor het slapen gaan (geen whey), of gewoon kwark (mager, zonder gekke smaakjes). 's Nachts opstaan voor eten zou ik zelf ook niet doen.

• Topic Starter Topic Starter
Best emensen, ik heb het erg druk gehad, ik zuivel zit ook veel vet zeggen ze vandaar dat ik alle zuivel heb weg gescrapt behalve magere kwark dat vind ik een tegoed zuivel om weg tehalen. je lichaam heeft tog constant eiwitten nodig. vandaar 4 uur in de nacht opstaan. dit is mijn verteld ik weet neit of ik goed ben ingelicht vandaar jullie advies. ik zag mensen water shake en brinta door elkaar eten of kwark met brinta en shake door elkaar eten.

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:23 ----------

de enige fruit die ik eet is granny smith appel. er zitten veel anti oxidanten in wat je een beetje kunt helpen met vetverbranden.

Terug
Naar boven