Paracetamol was ter vergelijking wat een persoon nodig heeft voor zijn gevoel. De een is blij met 2kilo spiermassa op paar weken en de ander wil meer.[/quoet]
De een haalt het met wat boterhammen. De ander niet.
...
Zo te zien zijn het allemaal case study's uit de jaren 70' en 80'. Toen behandelden ze nog mensen met dbol. Natuurlijk zijn daar veel studies van. Dit zijn therapiën van maandenlang ipv TRT met testosteron.
Toen, en nu, behandelen ze ook nog mensen met injecteerbare steroiden. Stomme stelling dus.
Dat is vrij normaal dat ze toen veel case study's hebben kunnen doen gezien orals maanden aan een stuk om problemen vragen is

Dat zijn ze toen inderdaad te weten gekomen.
En injecteerbare niet. Dat is net het punt.
Ik zou graag onderzoek zien van bodybuilders die overmatige doseringen nemen. Niet op dosissen van 20 a 30mg/dag op aanraden van de dokter.
Waarom ? Levertoxisch bij 20 en 30 is levertoxisch bij hogere dosissen.
En gezien TRT met testosteron niet echt belastend is zijn daar natuurlijk geen vele case study's van.
Dus jou stelling is dat primo, masteron, etc, al die jaren dat ze door pharma companies gemaakt werden nooit gebruikt zijn ?

---------- Toegevoegd om 08:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:56 ----------
Niet alleen drug interference. Je hebt 3 cyp enzymen in de lever. En inductors of inhibitors van deze hebben een negatief effect op de leverfunctie.
Euh, er zijn heel wat meer dan 3 Cyp enzymen in de lever, apotheekboy.
---------- Toegevoegd om 08:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41 ----------
Wat je tot nu toe allemaal hebt verteld wordt in ieder toxicologie boek behandeld; ik heb er meerdere al onder ogen gehad en ze behandelen het echt allemaal, ook de introductory boeken. Dat cyp enzymen onlosmakelijk verbonden zijn met toxiciteit is nogal logisch daar het de fase 1 reacties, van zoals ik al eerder aanstipte naar schatting 75% van alle medicijnen op de markt, catalyseert; en metabolisatie nu precies 1 van de basis principes is van toxicologie (adme).
Dit. Meneer zit ons quotes uit eerstejaarscursussen en wikipedia links voor te schotelen die we waarschijnlijk beter begrijpen dan hij, gaat dan de expert uithangen omdat ie er twee blaadjes van gelezen heeft, en dat terwijl het onderwerp niet eens relevant is omdat hij in de simpelste vorm niet eens het probleem kan aantonen dat ie probeert op te lossen.
---------- Toegevoegd om 08:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:44 ----------
Beide geen ligand voor de AR, hoe is dat relevant voor mijn stelling?
Vreemd hoe we dat beiden zeggen terwijl er eigenlijk nog niets van wat hij zei relevant was ...
---------- Toegevoegd om 09:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------
Als injectables lever toxiciteit met zich meebrengen zou dat een reden kunnen zijn om off te gaan en te herstellen in plaats van cruisen.
Of gewoon terug te vallen op TRT dosis ?
Daarnaast is dat beetje de rode draad, dat hij er nog steeds niet in slaagt om aan te tonen dat dit zo is, hoewel het ingaat tegen 60 jaar ervaring en alle literatuur. Hij probeert het dan tegen te spreken met vage argumenten als "toon het eens aan met orals" wat ik vervolgens in detail gedaan heb voor dbol en superdrol, en we blijven maar in rondjes draaien.