maarten4
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pffff, ik probeer al maanden een apothekeres aan de haak te slaan, zonder succes. Ik zou mezelf met plezier prostitueren voor een paar kitjes Nordi per maand :-)
Heb genoeg aan een kitje of 4 tot 6 per maand 
Niemand spreekt over acne en haaruitval :s We spreken over leverproblemen. Levertoxisch product ? Mensen geven het aan. Zoals aangetoond. Niet levertoxisch ? Kun je niet aangeven want is het niet. Ook feit.
Klik er dan tenminste op, mong**l. Ik ga je loopwerk niet doen, maar tussen deze reeks zitten minstens twee full texts, een aantal die het rechtstreeks in abstract aangeeft en nog een aantal waar het rechtuit in de titel staat. Bovenop wat je al had en wat je niet wil lezen (je apothekervriendje kan je toch wel die studies bezorgen, nee ?)
Vraag ze dan op, zoals de rest van ons.
En nergens meer geduld dan met het feit of je al dan niet AAS zou moeten gebruiken in de eerste plaats.
Nee, je geeft ze iets wat niet nodig is, punt uit.
Ok, dus je stelling is dan heel duidelijk : 200mg primo gaat je in 6 weken tijd de gains geven die je zoekt want 250 test is veel te licht ?
Paracetamol was ter vergelijking wat een persoon nodig heeft voor zijn gevoel. De een is blij met 2kilo spiermassa op paar weken en de ander wil meer.[/quoet]
De een haalt het met wat boterhammen. De ander niet.
...
Toen, en nu, behandelen ze ook nog mensen met injecteerbare steroiden. Stomme stelling dus.
En injecteerbare niet. Dat is net het punt.
Waarom ? Levertoxisch bij 20 en 30 is levertoxisch bij hogere dosissen.
Dus jou stelling is dat primo, masteron, etc, al die jaren dat ze door pharma companies gemaakt werden nooit gebruikt zijn ?
---------- Toegevoegd om 08:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:56 ----------
Euh, er zijn heel wat meer dan 3 Cyp enzymen in de lever, apotheekboy.
---------- Toegevoegd om 08:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41 ----------
Dit. Meneer zit ons quotes uit eerstejaarscursussen en wikipedia links voor te schotelen die we waarschijnlijk beter begrijpen dan hij, gaat dan de expert uithangen omdat ie er twee blaadjes van gelezen heeft, en dat terwijl het onderwerp niet eens relevant is omdat hij in de simpelste vorm niet eens het probleem kan aantonen dat ie probeert op te lossen.
---------- Toegevoegd om 08:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:44 ----------
Vreemd hoe we dat beiden zeggen terwijl er eigenlijk nog niets van wat hij zei relevant was ...
---------- Toegevoegd om 09:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------
Of gewoon terug te vallen op TRT dosis ?
Daarnaast is dat beetje de rode draad, dat hij er nog steeds niet in slaagt om aan te tonen dat dit zo is, hoewel het ingaat tegen 60 jaar ervaring en alle literatuur. Hij probeert het dan tegen te spreken met vage argumenten als "toon het eens aan met orals" wat ik vervolgens in detail gedaan heb voor dbol en superdrol, en we blijven maar in rondjes draaien.
Mensen geven het niet aan zoals aangetoont. Die onderzoeken die je plaatst is van mensen die via de dokter dbol nemen. Tuurlijk zeggen ze dat dan als ze hierdoor ziek worden.
Stel dat dbol nooit als therapie was gegeven, dan was het niet zo duidelijk geweest.
Jij hebt zelf geen van die studies gelezen. Zoals ik zei allemaal jaren 70' en 80' op dosissen van 20 a 30mg maanden aan een stuk. Dit als therapie via dokter.
Lol, ik geef ze niets. Als ik niets zou aanraden zouden ze gewoon doseringen volgen die op forums als deze staan en rest van internet. Ik geef alleen meer mogelijkheden, voor iedereen.
Snap niet wat het probleem is met minder als je meer volgende keer kan. Wat voor kwaad kan het om eerst met minder te beginnen? Dan weet je toch meteen genoeg als het niet voldoende werkt.
200primo met 250test is meer dan 250 test alleen. Dit gaat je meer geven dan 250test alleen. Hoe je het draait of keert. En zelfs heb je maar 2kilo pure spiermassa, dit is al veel op 6 weken.
Toen behandelden ze ook mensen me injecteerbare steroiden ja. Maar dit zijn geen hoge dosissen. Primo en masteron werd ook gebruikt inderdaad. Maar niet op hoge dosis voor langere tijd. Zeker geen blast en cruise, dus kan je niet vergelijken.
Net zoals bij alle middelen heeft het een meer nodig om belastend te zijn dan het ander.
Er zijn 57 cyp enzymen in het gehele lichaam en 3 in hoge concentratie in de lever.
Die quote uit wikipedia heeft een bron. Het boek dat ik geplaatst heb, als je nu even de moeite doet om een stukje te lezen dat beschikbaar is.
---------- Toegevoegd om 14:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:07 ----------
Daarom dat ik al een paar keer vermeld dat het om niet direct levertoxische producten gaatwant voor 1-testo valt dit ook aan te tonen, is ook inherent toxisch voor de lever. Maar als je Cools gelooft dan zou je dit voor winny ook niet vinden, want mensen rapporteren dit niet, zoals bij die dbol waar ik net 15 studies voor oplijstte die hij niet wil lezen. (of kan lezen, want ik vermoed heel sterk dat meneer niet aan full texts van artikels raakt en ook het merendeel van wat hij linkt nooit gelezen heeft)
En daar ligt jou focus. Direct toxische middelen. Het zit nog net een beetje anders in elkaar. Lees het boek van Zimmerman en je zal zien.
Haha, jij hebt die studie niet gelezen. En je probeerd je er nu uit te praten. Het zijn nogmaals therapiedosissen maanden aan een stuk. Dit op voorschrift van dokter, tuurlijk worden bijwerkingen gemeld en gepubliceerd dan.
Ik heb van een paar de full texten gelezen ook, en de rest zag ik genoeg aan de abstract. Jij hebt gewoon een search op pubmed gedaan, gekopieerd en geplaatst.
Winny werd ook gebruikt als therapie in het verleden, dus daar vind je ook wel onderzoek van terug. Zeker omdat men dit dagelijks maanden aan een stuk toen deed. Daarom wordt het nu ook aangeraden niet langer dan 6 weken te nemen.
Test, primo en mast is niet zo belastend op de dosissen toen gegeven door de dokter. Dus daarom vind je er ook niets van terug.
Ik zal het hierbij houden, dan kan het weer volledig on topic.
Mensen geven het niet aan zoals aangetoont. Die onderzoeken die je plaatst is van mensen die via de dokter dbol nemen. Tuurlijk zeggen ze dat dan als ze hierdoor ziek worden.
Stel dat dbol nooit als therapie was gegeven, dan was het niet zo duidelijk geweest.
Jij hebt zelf geen van die studies gelezen. Zoals ik zei allemaal jaren 70' en 80' op dosissen van 20 a 30mg maanden aan een stuk. Dit als therapie via dokter.
Lol, ik geef ze niets. Als ik niets zou aanraden zouden ze gewoon doseringen volgen die op forums als deze staan en rest van internet. Ik geef alleen meer mogelijkheden, voor iedereen.
Snap niet wat het probleem is met minder als je meer volgende keer kan. Wat voor kwaad kan het om eerst met minder te beginnen? Dan weet je toch meteen genoeg als het niet voldoende werkt.
Toen behandelden ze ook mensen me injecteerbare steroiden ja. Maar dit zijn geen hoge dosissen. Primo en masteron werd ook gebruikt inderdaad. Maar niet op hoge dosis voor langere tijd. Zeker geen blast en cruise, dus kan je niet vergelijken.
Net zoals bij alle middelen heeft het een meer nodig om belastend te zijn dan het ander.
Er zijn 57 cyp enzymen in het gehele lichaam en 3 in hoge concentratie in de lever.
En daar ligt jou focus. Direct toxische middelen. Het zit nog net een beetje anders in elkaar. Lees het boek van Zimmerman en je zal zien.
Haha, jij hebt die studie niet gelezen. En je probeerd je er nu uit te praten. Het zijn nogmaals therapiedosissen maanden aan een stuk. Dit op voorschrift van dokter, tuurlijk worden bijwerkingen gemeld en gepubliceerd dan.
Ik heb van een paar de full texten gelezen ook, en de rest zag ik genoeg aan de abstract. Jij hebt gewoon een search op pubmed gedaan, gekopieerd en geplaatst.
Winny werd ook gebruikt als therapie in het verleden, dus daar vind je ook wel onderzoek van terug. Zeker omdat men dit dagelijks maanden aan een stuk toen deed. Daarom wordt het nu ook aangeraden niet langer dan 6 weken te nemen.
Test, primo en mast is niet zo belastend op de dosissen toen gegeven door de dokter. Dus daarom vind je er ook niets van terug.
Ik zal het hierbij houden, dan kan het weer volledig on topic.
Ik wacht inderdaad ook nog op de eerste die hier komt vertellen wat zen apotheker zei toen ze hem vroegen "vertel mij eens wat meer over de invloed van anabole androgene steroiden op CYP7A1"![]()
Ik ben dus bij de apotheek geweest, moest er zijn om iets op te halen dus denk ach, waarom ook niet, wat kan me gebeuren.
De assistente voelde zich volgens mij redelijk beledigd toen ik zei dat ik liever de apotheker zelf wilde spreken dan haar het hele verhaal uit te leggen en het vervolgens nog eens aan de apotheker uit te leggen. Dus die vent de vraag gesteld zoals hierboven en in 1e instantie keek ie me stom aan en toen kreeg ik een eeuwen durende preek over hoe je niet aan de AAS moet gaan en de beste man vertelde zelfs hoe hij via via verhalen kende van mensen die eraan overleden waren. Toen ik 'm zei dat dat niet mijn vraag was werd ie er niet vrolijker op en ben ik maar weggegaan.
I tried, I died, iemand anders mag een poging wagen.
Wat ze over AAS in hun opleiding te horen krijgen beperkt zich veeleer tot hoe slecht ze zijn, zonder al teveel meer uitleg. idem met dokters overigens. Het is absurd hoe ongeinformeerd ze zijn in de lage landen hierover.Ik ben dus bij de apotheek geweest, moest er zijn om iets op te halen dus denk ach, waarom ook niet, wat kan me gebeuren.
De assistente voelde zich volgens mij redelijk beledigd toen ik zei dat ik liever de apotheker zelf wilde spreken dan haar het hele verhaal uit te leggen en het vervolgens nog eens aan de apotheker uit te leggen. Dus die vent de vraag gesteld zoals hierboven en in 1e instantie keek ie me stom aan en toen kreeg ik een eeuwen durende preek over hoe je niet aan de AAS moet gaan en de beste man vertelde zelfs hoe hij via via verhalen kende van mensen die eraan overleden waren. Toen ik 'm zei dat dat niet mijn vraag was werd ie er niet vrolijker op en ben ik maar weggegaan.
I tried, I died, iemand anders mag een poging wagen.

Lol, dat is k*t.
Je kan het beter eerst inleiden. Je vraagt eerst over indirecte hepatoxiciteit door medicatie (speicifiek interhepatische cholestase door invloed op cyp enzymen. Noem je rifampicine als voorbeeld (sterke inductor cyp enzymen lever).
Dan vraag je dit ivm oestrogeen en progesteron. Gezien deze bekend staan bij interhepatsische cholestase bij vrouwen (2 belangrijke cyp enzymen werken minder bij vrouwen). En dan vraag je of testosteron dit ook kan (gezien het een gelijkende steroïd is).
(je hebt ook nog extrahepatische cholestase door vernauwing galwegen, door groei van levercellen, dit kunnen sommige steroïden ook).
Maar denk dat ik geluk heb met mijn apotheker. Nog nooit preek gehad![]()
Andere injects buiten winstrol kan ik me ook niet verder over uitspreken dan. Combi orals en injects zou daarintegen wel hepatoxiciteit kunnen verhogen.
Wie is de jury ?
---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------
Je hebt het gehoord, Mikie ! Tweede ronde ! En snel een beetje![]()
Ben ik van overtuigd, is ook al gedocumenteerd, maar dan is het uiteraard logisch dat die in de eerste plaats door de orals komt.
Moet je een beetje geluk mee hebben, zelfde bij dokters.Screw u haha, ik ga niet nog een keer, mag iemand anders doen![]()