Fitness Seller

Cruise/blast-on/off

I beg to differ. Ik wil geen afbreuk doen aan de hoeveelheid belangrijke ervaring die GH15 in de schaal werpt, ben er zelf lid van en ik vertoef er graag, maar wat ik biedt is toch nog iets heel anders. Ik kan GH15 niet vervangen, maar hij mij ook niet ;)

Waar verschillen jullie het meest qua opinie? Dat er bij hem en zijn volgers nog amper gefocussed wordt op de gezondheidsrisico's? (een jaar non stop aan de tren zijn op dat board geen uitzonderingen). Misschien ook dat er te veel wordt gedaan alsof jezonder degelijke pharma grade HGH geen beestige fysiek kunt opbouwen?

Waar verschillen jullie het meest qua opinie? Dat er bij hem en zijn volgers nog amper gefocussed wordt op de gezondheidsrisico's? (een jaar non stop aan de tren zijn op dat board geen uitzonderingen). Misschien ook dat er te veel wordt gedaan alsof jezonder degelijke pharma grade HGH geen beestige fysiek kunt opbouwen?

Ik had het niet zozeer over waar we van mening verschillen, ik had het over wat ik te bieden heb. GH15 biedt een wereld aan ervaring, zeker wat betreft profs en top level amateurs. Dat kan ik niet. Ik kan je niet zeggen wat prof X gebruikt, of welke Gh prof Y doet. Wat ik wel bied is waarschijnlijk een van de meest doorgronde wetenschappelijke basissen wat betreft AAS research van de jaren 50 tot en met nu, unieke inzichten die ik kan bieden vanuit dat standpunt, men educatie en men ervaring met heel veel mensen die ik al first hand begeleid heb, alsook vanuit men contacten. Ik bedoelde dus simpelweg dat ik denk een meerwaarde te bieden, en dat je zeker niet alles weet als je de GH15 bijbel leest.

Hij en ik verschillen uiteraard van mening op een aantal dingen.Zen fascinatie met kigtropin, zen nadruk op korte esters, het soort typische dingen dat indruist tegen wat we zeker weten.

Ik hoop het ook, maar ik ben in elk geval weer gemotiveerd met de materie bezig ;)

Het is hier toch al vragenuurtje. Denk dat je met 100 vragen nog niet zoveel van het topic afwijkt als een halve post van Cools ;) Zal veel van dosis en individuele gevoeligheid afhangen, en of je al dan niet je insuline dicht bij je GH zet of niet. Ik denk als je 10 IU GH zet en er redelijk gevoelig aan bent dat je dan hoge carbs vermijd, of best je insuline samen zet met je GH.

Je kan me nog zitten aanvallen terwijl ik er niet ben, maar ben nog eens met men apotheker gaan praten.

En het is volledige onzin dat je vertelt dus.

Ten eerste krijg je maar een fractie van de toxicologie en farmacologie dat hun krijgen. Dit is bevestigd door 2 apothekers zelfs met doctoraat.

En ivm hepatoxiciteit van middelen zit je dus dik verkeerd. Cyp enzymen en toxicologie gaan hand in hand bij medicatie.

Stel voor dat je wat dingen leest van Jan Tytgat, toxicoloog te KU Leuven.

Laatst bewerkt:
Ik stel voor dat jullie het uitvechten irl :cool:

Let it go Cools, no one cares anymore. Blijf jij mensen adviseren zoals jij doet, doet BigCat het op de juiste manier, iedereen blij.

Wat ik mij afvraag m.b.t. hepatotoxiciteit van AAS (nu toch iedereen vragen aan het stellen is :)); is dit niet 'n directe functie van androgene activiteit in de hepatocyten? Immers; de steroiden die niet hepatotoxisch zijn worden makkelijk gemetaboliseerd door de lever, degene die dit niet worden zijn dit wel. En in deze laatste categorie zie je dan weer dat androgenen die een sterkere intrinsieke activiteit vertonen ook weer direct hepatotoxischer zijn (methyltrienolone) dan degene die dit niet zijn (oxandrolon). Verder dan nog het gegeven van primo die oraal beschikbaar is, maar eigenlijk niet hepatotoxisch is doordat het 1) geen sterk androgeen is, en 2) alsnog een stuk makkelijker gemetaboliseerd wordt door de lever dan de 17aa's (en bijgevolg ook een lagere biologische beschikbaarheid oraal).

De chemische structurele verschillen vertalen zich naar meer androgene potentie dan wel orale biologische beschikbaarheid (samengenomen: androgene activiteit in de hepatocyten) en bijgevolg hepatotoxiciteit.

Het verschil zit hem ook in interactie met cyp enzymen, inhibitor, substraat of inductor.

Een sterke inhibitor of substraat kan de toxiciteit van een middel verhogen. Sommige stoffen zetten om naar giftigere metabolieten en inductors gaan dit proces kunnen versnellen.

Aan de andere kant gaan stoffen die zelf al direct toxisch zijn langer aanwezig kunnen zijn bij inhibitors van specifieke enzymen.

En ook kan inductie of inhibitie van cyp enzymen de galaanmaak verminderd worden. Dit verhoogt de directe toxiciteit van middelen ook. Maar ook van endogene stoffen. Dus een middel moet dan zelfs niet direct toxisch zijn of naar een toxisch metaboliet omzetten.

---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:59 ----------

Let it go Cools, no one cares anymore. Blijf jij mensen adviseren zoals jij doet, doet BigCat het op de juiste manier, iedereen blij.

Als iemand mijn naam naar boven haalt terwijl hij niet meer zou reageren ga ik er ook op in. Wat een ander daar van denkt doet me er niet toe.

Ik ben nogal vreedzaam, maar als ik mss een paar van zijn posts blijf herlezen krijg je me mss zo ver :p

Kan mss daar geld voor vragen ...???

Een vreedzaam persoon zou een ander niet verbaal aanvallen als hij gefrustreerd geraakt ;)

Als je de discussie wil beeïndigen moet je ook niets meer uitlokken. Het is altijd makkelijk negatief over een ander te praten.

Laatst bewerkt:
Ik heb ook gewoon respect voor Cools want hij heeft zich altijd ingezet voor het forum met zijn posts! Toch best wel zielig als je dan Big Cat tegenover je krijgt. Kun je denk ik ongeveer vergelijken als Jay Cutler vs random dbb'er, kansloze strijd dus:p

Ik heb ook gewoon respect voor Cools want hij heeft zich altijd ingezet voor het forum met zijn posts! Toch best wel zielig als je dan Big Cat tegenover je krijgt. Kun je denk ik ongeveer vergelijken als Jay Cutler vs random dbb'er, kansloze strijd dus:p

Same here maar als dan blijkt dat een deel ervan gewoon uit z'n duim gezogen is vind ik dat wat minder. Forum is er voor iedereen om te leren, niet om bullshit gewikkeld in mooie woorden te verkondigen.

Dat is omdat je focus verkeerd ligt. Het is niet omdat je kennis hebt over een bepaald onderwerp dat je dit bezit over alles.

Toxicologie is iets heel specifieks. Hepatoxiciteit van middelen nog specifieker.

Vergelijk het met een gastro-enteroloog die zich toelegt op darmkanker.

Het is ook dat zware gebruikers willen blijven gebruiken zonder al teveel zorgen voor later. Dus dan gaat de voorkeur ook naar degene die het verhaal mooi maakt.

Ik heb stukken van Big Cat gelezen waar ik volledig mee akkoord ben dan ook. Maar wil niet zeggen dat ik met alles akkoord dan moet zijn.

---------- Toegevoegd om 20:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------

Same here maar als dan blijkt dat een deel ervan gewoon uit z'n duim gezogen is vind ik dat wat minder. Forum is er voor iedereen om te leren, niet om bullshit gewikkeld in mooie woorden te verkondigen.

Ga naar je apotheek ;) Die zal elk detail kunnen bevestigen dat ik verteld heb.

Laatst bewerkt:
Dat is omdat je focus verkeerd ligt. Het is niet omdat je kennis hebt over een bepaald onderwerp dat je dit bezit over alles.

Toxicologie is iets heel specifieks. Hepatoxiciteit van middelen nog specifieker.

Het is ook dat zware gebruikers willen blijven gebruiken zonder al teveel zorgen voor later. Dus dan gaat de voorkeur ook naar degene die het verhaal mooi maakt.

Ik denk dat je je een beetje verslikt hebt door te willen blijven aanvoeren dat er een probleem is waar er gene is. Het concept is simpel en ik kan het je in een zin uitleggen : jij wil mensen doen geloven dat je ze op 250test en 200Primo zet om hun lever te sparen, terwijl degenen die levenslang kuren nooit een leverprobleem gehad hebben. En dan ga je dat verkondigen op een board waar de meesten al enige ervaring hebben met langere en zwaardere kuren en je dat, zonder enige kennis terzake, zwart op wit kunnen geven. Wanneer je een niet te verdedigen standpunt probeert te verdedigen dan graaf je een gat dat enkel dieper wordt ...

Ga naar je apotheek ;) Die zal elk detail kunnen bevestigen dat ik verteld heb.

Ik wacht inderdaad ook nog op de eerste die hier komt vertellen wat zen apotheker zei toen ze hem vroegen "vertel mij eens wat meer over de invloed van anabole androgene steroiden op CYP7A1" :p:p:p

---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

Door zijn drang om constant te proberen mij te overbluffen heb ik niet eens zoveel gedaan hoor, eens je snapt dat het onzin is, dan begraaft hij zichzelf. Denk dat de meesten dat hier ergens ook wel wisten, was gewoon niemand die zen bluf wilde callen.

Daar ligt het verschil. Een random Dbb'er zal er sterker uitkomen omdat ie weet waar hij naartoe werkt. Cools staat naast Jay Cutler en ook na de uitslag denkt hij nog dat ie Ronnie Coleman is. Het vergt wel een heel sterk geloof in je zelf, hoe misplaatst dan ook.

Is prima. Ik moet toevallig morgen serieus naar de apotheek en ik zal om de apotheker vragen ( lijkt me sterk dat de assistent er verstand van heeft? ). 's Zien wat ze zeggen.

Ik denk dat je je een beetje verslikt hebt door te willen blijven aanvoeren dat er een probleem is waar er gene is. Het concept is simpel en ik kan het je in een zin uitleggen : jij wil mensen doen geloven dat je ze op 250test en 200Primo zet om hun lever te sparen, terwijl degenen die levenslang kuren nooit een leverprobleem gehad hebben. En dan ga je dat verkondigen op een board waar de meesten al enige ervaring hebben met langere en zwaardere kuren en je dat, zonder enige kennis terzake, zwart op wit kunnen geven. Wanneer je een niet te verdedigen standpunt probeert te verdedigen dan graaf je een gat dat enkel dieper wordt ...

Ik wacht inderdaad ook nog op de eerste die hier komt vertellen wat zen apotheker zei toen ze hem vroegen "vertel mij eens wat meer over de invloed van anabole androgene steroiden op CYP7A1" :p:p:p

Niet alleen om je lever te sparen. Maar om verschillende redenen.

Dat je zegt dat degene levenslang kuren zonder problemen is zelfde als zeggen dat meerdendeel van rokers geen longkanker krijgen.

Het is dat de kans er bestaat, daar gaat het om. En dit is omgevings-en persoonsafhankelijk.

Elke apotheker zal bevestigen dat cytochroom P450 enzymen en toxicologie, specifiek hepatoxiciteit, hand in hand gaan. Daar gaat het om.

Om de details moet je niet perse vragen. Dus we zullen zien inderdaad wie het hier gaat vragen en wat die te vertellen heeft.

Ik heb stukken van Big Cat gelezen waar ik volledig mee akkoord ben dan ook. Maar wil niet zeggen dat ik met alles akkoord dan moet zijn.

En daar geef ik je 100% gelijk in. Je MOET ook alles in vraag stellen. Je moet het alleen geen 10 keer na elkaar doen nadat je stelling al weerlegd is.

Is prima. Ik moet toevallig morgen serieus naar de apotheek en ik zal om de apotheker vragen ( lijkt me sterk dat de assistent er verstand van heeft? ). 's Zien wat ze zeggen.

Apothekersassistent niet nee :P Die heeft niet dezelfde studie gehad.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Apotheker

---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:46 ----------

Door zijn drang om constant te proberen mij te overbluffen heb ik niet eens zoveel gedaan hoor, eens je snapt dat het onzin is, dan begraaft hij zichzelf. Denk dat de meesten dat hier ergens ook wel wisten, was gewoon niemand die zen bluf wilde callen.

Daar ligt het verschil. Een random Dbb'er zal er sterker uitkomen omdat ie weet waar hij naartoe werkt. Cools staat naast Jay Cutler en ook na de uitslag denkt hij nog dat ie Ronnie Coleman is. Het vergt wel een heel sterk geloof in je zelf, hoe misplaatst dan ook.

Ik heb geen drang om te overbluffen. Als ik twijfel of het tegendeel bewezen wordt geef ik dit ook toe.

Het is dat dit gewoon een duidelijk iets is. Ik heb niets te bewijzen, ik zie aleen naar de feiten.

Het is dat jij je vasthoud aan je studie en daardoor nooit je ongelijk zal toegeven aan iemand zonder studie. Zeker niet in het openbaar.

Terug
Naar boven