MuscleMeat

Cruise/blast-on/off

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik zeg ook niet dat ze heel lang of gaan maar puur omdat het constant prikken gewoon vervelend word. Ik had na een jaar lang on te zijn geweest echt wel effe genoeg naalden gezien hoor. En dan pak je 2 maanden of en inderdaad de tijd ertussen zal met de tijd korter worden. Doordat hoe meer massa hoe moeilijker het word om alles vast te houden.
Zou die 2 maanden orals nemen geen uitkomst zijn als je naalden even zat bent? Of zul je dan gewone test missen +gevolgen daarvan?

onzin dude. year round op 125mg test p/w en max 2x per jaar een blast is gezonder dan max 2x per jaar kuren en dan OFF gaan. 125mg is een gezonde basis waardoor de T waarden nog binnen referentiewaarden (max) vallen. Te laag test, wat je al die maanden per jaar hebt ivm herstel axis, brengen vele gezondheidsrisico's met zich mee.
ikzelf zit aan trt te denken. heb van nature een vrij laag test (net binnen ref waarden). Enige zorg is eventuele onvruchtbaarheid en afhankelijkheid test (en dealer). Trt zou ik zelf moeten doen omdat mijn T waarde nog binnen referentie ligt en ik dit dus niet door de doc voorgeschreven ga krijgen.

Je kan ook test zetten, daarna een tijdje niks, bloedtest doen en na test weer test inject zetten. Heb je ook een lage referentie waarde. Als je test p zet en week voor je bloedtest stopt zit je er ongetwijfeld ver onder.

Je kan ook test zetten, daarna een tijdje niks, bloedtest doen en na test weer test inject zetten. Heb je ook een lage referentie waarde. Als je test p zet en week voor je bloedtest stopt zit je er ongetwijfeld ver onder.

Zo makkelijk gaat dat hier niet in NL. Je gaat een heel traject in om je eigen T weer op orde te krijgen. Zetten ze me op nolva, nee fijn is dat..

onzin dude. year round op 125mg test p/w en max 2x per jaar een blast is gezonder dan max 2x per jaar kuren en dan OFF gaan. 125mg is een gezonde basis waardoor de T waarden nog binnen referentiewaarden (max) vallen. Te laag test, wat je al die maanden per jaar hebt ivm herstel axis, brengen vele gezondheidsrisico's met zich mee.
ikzelf zit aan trt te denken. heb van nature een vrij laag test (net binnen ref waarden). Enige zorg is eventuele onvruchtbaarheid en afhankelijkheid test (en dealer). Trt zou ik zelf moeten doen omdat mijn T waarde nog binnen referentie ligt en ik dit dus niet door de doc voorgeschreven ga krijgen.

Wat interessante onderzoeken en links, mocht je je nog zorgen maken over onvruchtbaarheid.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed?...nic Gonadotropin Preserves Spermatogenesis in

http://tnation.t-nation.com/free_on...bodybuilding_senior/hmg_protocol_while_on_trt

Conclusie: was je voordat je op TRT ging vruchtbaar, dan zou een dosering zoals GetXXL voorschrijft in zijn topic (800-1000 IU HCG per week) ervoor zorgen dat je niet onvruchtbaar wordt. Werkt dat niet, biedt HMG een uitkomst. Werkt dat niet, zou je altijd nog OFF kunnen gaan met bijv. de Power-PCT zoals omschreven in "anabolics 2009". Je hoort bovendien veel verhalen van pro´s die hun vrouwen gewoon zwanger maken.

Zou die 2 maanden orals nemen geen uitkomst zijn als je naalden even zat bent? Of zul je dan gewone test missen +gevolgen daarvan?

Ik heb eens 2 maanden lang orals genomen (niet allebei levertoxisch, ging om 6 weken H-drol en 8 weken andrenosterone) en miste wel degelijk de androgene eigenschappen die test je biedt.

Ik zelf raad nooit aan om zolang orals te nemen buiten voorbereiding om. Dan is het normaal en kun je er niet omheen.

+1

Het was bij wijze van experiment geprobeerd bij een aantal mannen die na kuren geen test productie hadden en het werkte prima. Helaas kan ik het artikel niet terugvinden, heb hem wel op mijn computer staan maar die heeft de politie tot op heden nog niet aan de rc overhandigd (lees: ze zijn hem kwijt)

Dus het werkte wel degelijk om de natty test van die mannen op gang te werken. Hoe lang en hoe veel steeds geïnjecteerd wordt stond er niet in.

Daarnaast is test test, de Esther zorgt alleen voor gelijkmatig vrijkomen. Wanneer die er af gebroken is dan is de testosteron die vrij komt gelijk aan lichaamseigen testosteron. Anders zou test p andere eigenschappen hebben dan test e buiten de halfwaardetijd :p

Doordat exogene test een ester heeft heb je continue hoge testosteron waarden terwijl dat normaal over een dag genomen heel erg verschild. Je lichaam heeft dit daar en stopt met produceren.
Daarbij komt ook nog dat exogene test ervoor zorgt dat je meer oestrogeen aanmaakt welke ook zorgt voor onderdrukking.

En helemaal als je GetXXL's onderbouwing erbij leest lijkt het me dat je gelijk inziet dat het in de praktijk nooit zal werken zoals jij zegt.

Er zijn theorien dat als je sochtends dbol neemt (of zelfs elke week een shot primo :rolleyes) dat je eigen productie weer op gang komt, maar hier is iedereen ondertussen vanaf gestapt omdat het gewoon weg niet zo werkt.

---------- Post toegevoegd 26 July 2013 om 13:13 ----------

Zo makkelijk gaat dat hier niet in NL. Je gaat een heel traject in om je eigen T weer op orde te krijgen. Zetten ze me op nolva, nee fijn is dat..

Je neemt 500mg primo per week en alles wat je ze geven verkoop je door totdat ze je op testosteron zetten :D

Serieus? Ik kon gewoon trt voorgeschreven krijgen van huisarts.

Misschien andere huisarts zoeken :o

Je kunt jezelf niet tijdelijk onderdrukken om de artsen anders wijs te maken , zij zullen je een traject laten volgen met voortgangs testen, tenminste dit las ik ergens terug.

Fijne arts dan, hoe oud ben je? Als je niet eerst een trajext in gaat is je dokter lekker bezig.

Mbt dat onderzoek, als je het niet kan laten zien post san niks.

Doordat exogene test een ester heeft heb je continue hoge testosteron waarden terwijl dat normaal over een dag genomen heel erg verschild. Je lichaam heeft dit daar en stopt met produceren.
Daarbij komt ook nog dat exogene test ervoor zorgt dat je meer oestrogeen aanmaakt welke ook zorgt voor onderdrukking.

En helemaal als je GetXXL's onderbouwing erbij leest lijkt het me dat je gelijk inziet dat het in de praktijk nooit zal werken zoals jij zegt.

Er zijn theorien dat als je sochtends dbol neemt (of zelfs elke week een shot primo :rolleyes) dat je eigen productie weer op gang komt, maar hier is iedereen ondertussen vanaf gestapt omdat het gewoon weg niet zo werkt.

---------- Post toegevoegd 26 July 2013 om 13:13 ----------

Je neemt 500mg primo per week en alles wat je ze geven verkoop je door totdat ze je op testosteron zetten :D

Het artikel was gebaseerd op praktijk ervaring. Het was puur experimenteel omdat andere manieren niet werkten, en bleek in de praktijk prima te werken. Je kan op 101 manieren uit proberen te leggen waarom iets waarschijnlijk niet werkt maar als het bij meerdere personen toegepast is en blijkt te werken dan denk ik toch dat praktijk boven theorie gesteld moet worden.

Wat het fluctueren van de test spiegel natty betreft heb je gelijk en dat dit met een esther niet plaats vind. Wilt alleen niet zeggen dat je niet herstelt wanneer je langzaam afbouwt.

Fijne arts dan, hoe oud ben je? Als je niet eerst een trajext in gaat is je dokter lekker bezig.

Mbt dat onderzoek, als je het niet kan laten zien post san niks.

Oh ja bij mij was inderdaad oorzaak wel vastgesteld :o

En goed argument met onderbouwing.

Nou misschien dan toch maar voor mijn pro kaart gaan en nooit meer off. Mocht ik jong doodgaan dan kan er altijd gezegd worden zie je wel niet goed niet doen

Nou misschien dan toch maar voor mijn pro kaart gaan en nooit meer off. Mocht ik jong doodgaan dan kan er altijd gezegd worden zie je wel niet goed niet doen
Jij wilt voor de rest van je leven test gaan zetten? Bedenk eens dat je op je 60e en 70e nog steeds elke week aan het zetten bent... Tenzij je van natuur te lage testosteronwaardes hebt, vind ik TRT een ziekelijke gedachte. Het is een gevolg van een ziekelijke drang naar meer spiermassa.

Jij wilt voor de rest van je leven test gaan zetten? Bedenk eens dat je op je 60e en 70e nog steeds elke week aan het zetten bent... Tenzij je van natuur te lage testosteronwaardes hebt, vind ik TRT een ziekelijke gedachte. Het is een gevolg van een ziekelijke drang naar meer spiermassa.

Ik zal eerlijk zeggen ik wil inderdaad huge worden wedstrijden doen en zover mogelijk komen. Ik blijf realistische en ik weet ongeveer wel wat ik wel en niet kan. Ik train nu 1.5 jaar en weeg nu momenteel 108kg met 8% dus echt slecht gaat het niet heb zeker al 7-8kg vvm gewonnen sinds december de flex cup. Ik wil natuurlijk gewoon doorgroeien. Alleen trt nu nog niet maar ik sluit zelf niks uit ik heb een doel en moet doen wat daar voor nodig is niet meer niet minder.

Ik zou idd ook absoluut niet aan de TRT gaan, en al zeker niet voor je 40e.
Maar tegenwoordig hoef je echt niet elke week meer te zetten. Je hebt nu o.a. Nebido, Test gels etc. En wie weet wat voor spullen ze over 20-30 jaar op de markt hebben?

Het is tegenwoordig normaal om mensen al op TRT te zetten vroeg in de dertig jaar.
Mensen praten over tot je 80ste lopen prikken , alsof het zoveel werk is om een inject per week te zetten nou , nou.

Terug
Naar boven