XXL Nutrition

Cruise/blast-on/off

Per week?
Er zijn ook esthers dat geeneens elke week hoeft;)

Het is tegenwoordig normaal om mensen al op TRT te zetten vroeg in de dertig jaar.
Mensen praten over tot je 80ste lopen prikken , alsof het zoveel werk is om een inject per week te zetten nou , nou.

Ik begrijp dat ook niet zo goed. Het is toch niet zo alsof je elke week 6ML naar binnen moet werken...

Ik zou idd ook absoluut niet aan de TRT gaan, en al zeker niet voor je 40e.
Maar tegenwoordig hoef je echt niet elke week meer te zetten. Je hebt nu o.a. Nebido, Test gels etc. En wie weet wat voor spullen ze over 20-30 jaar op de markt hebben?

Over 30 jaar zetten ze gewoon een extra bal erbij :D

Het is tegenwoordig normaal om mensen al op TRT te zetten vroeg in de dertig jaar.
Mensen praten over tot je 80ste lopen prikken , alsof het zoveel werk is om een inject per week te zetten nou , nou.

Ik begrijp dat ook niet zo goed. Het is toch niet zo alsof je elke week 6ML naar binnen moet werken...
Echt naïef bezig jullie :roflol:
Wat dacht je van op vakantie gaan? Elke keer er voor moeten zorgen dat er testosteron voorhanden is, etc. Nou kun je er wel voor zorgen dat je er een vergunning voor krijgt, maar dan ga je een hele lange (en vervelende) weg in slaan. Het is allemaal moeite die je moet doen omdat je zo nodig 30 jaar geleden een ziekelijke drang had naar zoveel mogelijk spiermassa. Als 60 jarige heb je er echt geen trek in om elke keer weer te moeten injecteren, terwijl dat helemaal niet nodig was geweest als je gewoon normaal had gedaan vroeger.

Echt naïef bezig jullie :roflol:
Wat dacht je van op vakantie gaan? Elke keer er voor moeten zorgen dat er testosteron voorhanden is, etc. Nou kun je er wel voor zorgen dat je er een vergunning voor krijgt, maar dan ga je een hele lange (en vervelende) weg in slaan. Het is allemaal moeite die je moet doen omdat je zo nodig 30 jaar geleden een ziekelijke drang had naar zoveel mogelijk spiermassa. Als 60 jarige heb je er echt geen trek in om elke keer weer te moeten injecteren, terwijl dat helemaal niet nodig was geweest als je gewoon normaal had gedaan vroeger.

Lijkt me prima om er op mijn 60 nog goed uit te zien en energie te hebben eerlijk gezegd.

heb ik ook niks op tegen. de gym waar ik train die man is 60 en heeft gewoon nog 50cm armen en 5% vp

Net wat je belangrijk vindt, ik zou graag op m'n 50e nog injecteren mocht dit betekenen dat ik me echt een stuk beter voel en er beter uitzie ( verwacht van wel ).

Lijkt me prima om er op mijn 60 nog goed uit te zien en energie te hebben eerlijk gezegd.

heb ik ook niks op tegen. de gym waar ik train die man is 60 en heeft gewoon nog 50cm armen en 5% vp

Net wat je belangrijk vindt, ik zou graag op m'n 50e nog injecteren mocht dit betekenen dat ik me echt een stuk beter voel en er beter uitzie ( verwacht van wel ).
Daar hebben jullie wel een punt ja.

Didn't read, was me trt dosis TestE aan het injecteren

Haha jij aan de TRT ? Nee toch

In op goed topic. Speel zelf ook met de gedachte om miss ooit te beginnen met kuren/trt als ik oud wordt, maar vins t k*tgedachte dat je je shit zeer waarschijnlijk via t illegale circuit moet regelen. Wat als de flow stopt, of t wordt te duur, of wat dan ook..
een kuurtje voor een keer en nooit meer zie ik mezelf niet nemen.. daarvoor zou ik het verlies en verschil in gains te groot vinden

---------- Post toegevoegd 26 July 2013 om 21:00 ----------

Maar zoals hier boven ook al gezegd.. als ik buffels zie die de 50 voorbij zijn die bij de top van de gym horen, er goed en gezond uitzien, en dat vergelijk met leeftijdsgenoten van hen..

Is het overigens echt zo lastig om TRT te krijgen in nederland? Als jouw test waardes heel laag liggen neem ik toch aan dat een beetje goede arts/endo je op TRT zet i.p.v. je maandenlang k*t te laten voelen en het te proberen met nolva en HCG...

Gewoon kuurtjes nemen van een x aantal weken en off voor x aantal weken alleen pro's zijn altijd on amateurs niet !. Wat je dan veel beter kan doen standaard hgh en gewoon kuren tussendoor

Leg dan wel ff uit wat de sides zyn by long term HGH gebruik.....niet echt onbelangryk.

Is het overigens echt zo lastig om TRT te krijgen in nederland? Als jouw test waardes heel laag liggen neem ik toch aan dat een beetje goede arts/endo je op TRT zet i.p.v. je maandenlang k*t te laten voelen en het te proberen met nolva en HCG...

Als je een laag testgehalte hebt wel ja.. maar daar zullen niet veel van de heren hier die trt willen op zitten.. en zijn de dosissen hoog genoeg?

Ligt denk ik aan je verzekeraar, los daarvan lijkt het me moeilijk dat zij dit niet zouden willen vergoeden lijkt mij?

Ik weet het niet. Ik ben wel van plan op kort termijn wat te gaan regelen omdat ik over september volgend jaar naar amerika wil voor 3-4 weken. Daar ga ik niet stiekem een vial mee naar toe nemen.

Terug
Naar boven