Fitness Seller

Cruise & Blast!

• Topic Starter Topic Starter
Minor update. Besloten dat we volgende week met de prime beginnen! Deze gaat 7 a 10 dagen duren afhankelijk van hoe ik me voel. Sta momenteel op ongeveer 101 kg, zal wat vocht in de spieren enzo zijn, sta echt een heel stuk voller/groter dan een paar weken terug, het valt enorm op. Nog wel altijd rond de 8 %, aders nog op de abs door de dag heen enzo.

Voeding iets aangepast, worden 4 moderate carb dagen op 4000 kcal bestaande uit 330 gr eiwit, ongeveer 300 gr carbs en 160 gr vet. Daarnaast 2 high carb dagen op iets meer dan 4000 kcal, 360 eiwit, 510 carbs en 60 vet. En op rustdag een low carb dagje 3400 kcal uit 330 eiwit, 185 carbs en 150 vet. Misschien dat die laatste nog wat aangepast wordt, vind 'm nog vrij laag in kcal maar daarentegen blijf ik nu op 3300 op gewicht dus zo laag is het nog niet.

Als mijn grote vriend de PostNL koerier zometeen m'n pakketje heeft geleverd is 't tijd voor legday met de focus op quadss. Gaat er ongeveer zo uit zien :

Leg curl 3x20 + partials
Front squat 4x8 +1 rest pause set
Legpress 4x10 3 seconds negative
Hack squat 3x15
Leg Extension 4x20 3 seconds negative + partials

Calves

Vind het zo af en toe wel prettig om vast te weten wat ik ga doen. Sets/reps gaan nog altijd op gevoel maar heb ik iig een richtlijn. De partials, rest pause en negatieven zijn om 't wat intensiever te maken, hebben m'n beentjes nodig

Ik lees mee, stevige kuur. Leuk om mee te lezen dus :D

Nog steeds volgend en nieuwsgierig naar een foto (nohomo)

Ik heb een paar redelijk gelukte back-pics. Wel helemaal koud/plat genomen maar ze zijn wel oke. Zal er morgen eens 1 posten!

Verdere update, inmiddels dus bezig met de prime. Vorige week een paar keer teveel gecheat en dat merk ik nu duidelijk. T3 zit op 25 mcg en zit nu op 40 mcg Clen en ik zweet me helemaal suf. Zweet was de 1e dag ook echt wittig van het zout. Maandag gaan we beginnen, zin in!

Laatst bewerkt:
And we're off! Gisteravond de 1e 300 mg TestE gezet, vandaag de eerste high carb dag en vanavond de eerste training met slin. En damn wat vol stond alles. Begonnen met pullups en toen deed de pump alweer pijn.

Downside is dan weer dat ik een gut heb van heb ik jou daar haha. Benieuwd wat de komende weken brengen!

Vanmorgen gewogen op 102.4. Flink vochtig, sokken weer diep in de enkels staan enzo. Voel me verder top, geil als boter ondanks het warme weer. Trainingen op slin blijven toch echt heerlijk, die pomp is ongekend.

Goeie rug man:)

Vanmorgen gewogen op 102.4. Flink vochtig, sokken weer diep in de enkels staan enzo. Voel me verder top, geil als boter ondanks het warme weer. Trainingen op slin blijven toch echt heerlijk, die pomp is ongekend.

Kleine anekdote uit mijn eigen situatie:

Tot en met midden augustus was het echt een droevige, slechte zielige en miezerige zomer wat het weer betreft. Naïef als ik was dacht ik dat de zomer verstek zou geven en het wachten zou zijn tot volgend jaar op warm weer. Ik had toevallig nog wat vials tren liggen en ik dacht bij mezelf: let's do this. Kort na mijn eerste injectie met tren werd het ineens topzomer. We zijn nu midden september en de hittegolf (want dat is het) blijft maar duren. Het resultaat is dat ik bij de minste inspanning loop te zweten als een rund. Geil ben ik altijd op tren, maar het is een hele uitdaging om lekker te vrijen wanneer je de hele tijd kletsnat in bed ligt.

Geile zweterige seks wordt geromantiseerd in films/tv-series maar de realiteit is dat het veel leuker is om geile seks te hebben ZONDER overmatig zweten. Ik heb het dan niet over een paar druppeltjes zweet, mensen met ervaring op tren weten wat ik bedoel. De enige oplossing is om mijn meisje het initiatief te geven zodat ze bovenaan kan tijdens seks. Dan zweet ik ze ternminste niet volledig onder.

Ik wou dat maar even meedelen, ik ben nogal overinformatief :P

Ps: succes, ik volg dit logje mee!

Kleine anekdote uit mijn eigen situatie:

Tot en met midden augustus was het echt een droevige, slechte zielige en miezerige zomer wat het weer betreft. Naïef als ik was dacht ik dat de zomer verstek zou geven en het wachten zou zijn tot volgend jaar op warm weer. Ik had toevallig nog wat vials tren liggen en ik dacht bij mezelf: let's do this. Kort na mijn eerste injectie met tren werd het ineens topzomer. We zijn nu midden september en de hittegolf (want dat is het) blijft maar duren. Het resultaat is dat ik bij de minste inspanning loop te zweten als een rund. Geil ben ik altijd op tren, maar het is een hele uitdaging om lekker te vrijen wanneer je de hele tijd kletsnat in bed ligt.

Geile zweterige seks wordt geromantiseerd in films/tv-series maar de realiteit is dat het veel leuker is om geile seks te hebben ZONDER overmatig zweten. Ik heb het dan niet over een paar druppeltjes zweet, mensen met ervaring op tren weten wat ik bedoel. De enige oplossing is om mijn meisje het initiatief te geven zodat ze bovenaan kan tijdens seks. Dan zweet ik ze ternminste niet volledig onder.

Ik wou dat maar even meedelen, ik ben nogal overinformatief :P

Ps: succes, ik volg dit logje mee!

Hahaha same here, zit dan niet op Tren maar dat zweten is niet te doen. Zit nu op de bank in een korte broek met een ventilator op me en heb 't nog steeds warm

Hehe groeien zal ik ook niet meer in de lengte. Nog altijd streefwaardig tho.

Gisteravond heeft m'n vrouwtje pannenkoeken gebakken, m'n kryptonite is dat volgens mij. Vanmorgen gewogen, 104.7. Misschien toch maar even wat gaan minderen want dat gaat wel een beetje hard.

Pak momenteel 10 mg Aro EOD, blijf het even aankijken anders gaat die naar 10 mg ED. Wel aardig haaruitval, nog nooit eerder gehad op Test. Misschien wordt m'n zomervacht vervangen door m'n wintervacht ofzo. Verder vandaag rustdagje, straks de schoonouders ontmoeten. Morgen chest/delts!

Gisteren dus de hele dag van huis geweest, schema ook een beetje links ( of thuis ) laten liggen. Een stuk minder kcal binnen gekregen dan de bedoeling was, vooral heel weinig carbs met als resultaat : Vanmorgen 105.2 kg met veins overal. Ik begrijp er weinig van maar vind het wel leuk :)

pannenkoeken, hmmmm... Ga mn vrouwtje maar eens opdracht geven deze morgen voor mij te laten maken (A)

Ik volg ook, lijkt me wel interessant dit ^^:D

pannenkoeken, hmmmm... Ga mn vrouwtje maar eens opdracht geven deze morgen voor mij te laten maken (A)

Haha heerlijk zijn ze he. Een kleine tip is nog de Delicious Pancakes van XXL in Vanille. Heb er een paar samples van gehad en met wat poedersuiker zijn ze echt heel goed te pruimen, ondanks dat ik totaal geen pannenkoeken kan bakken haha.

• Like
Waarderingen: Dr X
Ik volg ook, lijkt me wel interessant dit ^^:D

Welkom! Vind 't zelf ook maar wat spannend haha. Sta elk moment da het even kan in de spiegel te kijken omdat ik bang ben dat er zoveel vet bij die gains zitten maar 't lijkt echt alleen maar wat vocht, veel glycogeen en misschien wat VVM te zijn.

Terug
Naar boven