badeentje
Cool Novice
- Waardering
- 45
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus binnenkort weer nieuwe shirts shoppen^^ ( nog duurdere bulk)
Enig idee wat je vp nu is?
Blij dat de haaruitval toch ook wel wat minder is geworden, het hoort erbij maarja beetje haar op je hoofd is ook wel fijn
Op naar de eind blast update
Blijf je logge of wat is je plan?

Hmm jaa dat maakt het weer wat lastiger, anders wat voor mij vaak helpt primark.
Ook me broeken haal ik daar want al die merken dat word hem niet zo heel snel meer.
Lekker dan 9% en dat in je bulk!
Hmm dat is wel lekker squate ja, goed om te lezen dat zo lekker gaat
Persoonlijk vind ik de stack: test, bold, tren heerlijk <3

Meerdere malen per dag??Thanks voor de tip hehe! Inmiddels besluit gemaakt, het wordt toch Test/Deca/Bold voor een week of 14 a 16. Had echt geen zin om weer EOD te gaan prikken na de afgelopen weken meerdere keren per dag gezet te hebben :') Kwestie van goed opletten met de cheats en af en toe even een low carb dagje met wat cardio tegen het vocht. Ik heb nog een redelijk gelukte front/side pic waar m'n shape redelijk uit komt, alleen de size niet maar goed. Zal 'm vandaag of morgen even posten.
Verder gaat alles rustig z'n gangetje, hang braaf op 107 nog en vocht lijkt wel grotendeels weg te zijn dus niks te klagen. Kracht blijft nog vooruit gaan, vanmorgen een Pulldown machine op 160 kg voor 8 reps gepakt bijvoorbeeld dus ook dat gaat wel aardig![]()
Test deca en bold spreekt me op zich ook aan. Het extra hongergevoel door bold is handig in een bulk maar toch lees ik vaak dat bold en deca weinig wisselwerking hebben samen waardoor je ze best niet zou stacken. Is er iemand die hier meer over kwijt kan?
Deca en bold goed idee samen?

vond je die peptides iets doen/ het waard?Yes, iig de laatste dagen op de Prop en Winny. Daarvoor ook nog een tijdje peptides gezet dus da's ook 3 keer per dag zetten enzovoorts.

precies. lijkt me ook maar een kleine toevoeging voor al die moeite
Ik zou zelf volgende keer liever wat extra knaken neerleggen en HGH zetten. Maar dat zit er financieel voorlopig niet in hehe