XXL Nutrition

Cruise & Blast!

Dus binnenkort weer nieuwe shirts shoppen^^ ( nog duurdere bulk :p)

Enig idee wat je vp nu is?
Blij dat de haaruitval toch ook wel wat minder is geworden, het hoort erbij maarja beetje haar op je hoofd is ook wel fijn :p

Op naar de eind blast update :D

Blijf je logge of wat is je plan?

• Topic Starter Topic Starter
Dus binnenkort weer nieuwe shirts shoppen^^ ( nog duurdere bulk :p)

Enig idee wat je vp nu is?
Blij dat de haaruitval toch ook wel wat minder is geworden, het hoort erbij maarja beetje haar op je hoofd is ook wel fijn :p

Op naar de eind blast update :D

Blijf je logge of wat is je plan?

Kleding blijft drama, begin er wel echt last van te krijgen. Moet nog een extra winterjas hebben, gister de hele stad af geweest maar de paar jassen die er tof uitzien passen gewoon nergens naar.

VP zal nog altijd rond de 8 a 9 hangen. Wel vochtiger dan voor de bulk ofc maar heb 's morgens nog steeds veins over m'n abs lopen en tijdens de training staan ze echt overal. Ik hou het zelf op iets onder de 9 dus dat is prima imo. Haaruitval scheelt idd wel, heb er wel aardige inhammen aan over gehouden jammer genoeg. Dan maar extra baard laten groeien.

Ik denk dat ik de log wel even open houd, denk dat ik trainingen ook maar eens ga loggen, in ieder geval de ( voor mezelf ) interessante dingen zodat ik het een beetje bij kan houden. Gisteren bijvoorbeeld sinds tijden weer eens flinke squats gedaan en m'n kracht is heel aardig terug. 8x160 en 3x170 gehit dus dat was prima.

Ben er alleen nog niet uit wat m'n komende blast wordt. Die zal eind november/begin december beginnen dus heb dan in totaal nog een maand of 5 voor ik weer wil gaan cutten. 't Wordt dan of 1 heel lange blast of 2 kortere en die keuze vind ik wel vrij lastig. Als iemand leuke voorstellen heeft, hit me!

Hmm jaa dat maakt het weer wat lastiger, anders wat voor mij vaak helpt primark.
Ook me broeken haal ik daar want al die merken dat word hem niet zo heel snel meer.

Lekker dan 9% en dat in je bulk!:flexbiceps:

Hmm dat is wel lekker squate ja, goed om te lezen dat zo lekker gaat :)

Persoonlijk vind ik de stack: test, bold, tren heerlijk <3

Hmm jaa dat maakt het weer wat lastiger, anders wat voor mij vaak helpt primark.
Ook me broeken haal ik daar want al die merken dat word hem niet zo heel snel meer.

Lekker dan 9% en dat in je bulk!:flexbiceps:

Hmm dat is wel lekker squate ja, goed om te lezen dat zo lekker gaat :)

Persoonlijk vind ik de stack: test, bold, tren heerlijk <3

Primark toevallig ook geweest, hadden ze nu mijn maat niet maar zal nog eens een keer kijken op een normale dag. Cut is idd nuttig geweest, op deze manier kom ik deze bulk niet boven de 12 a 13 % uit en sta ik in no-time weer rond de 8 hopelijk deze zomer maar dan 3 tot 5 kg zwaarder dan afgelopen jaar:)

Tren kan ik helaas niet handelen, raken m'n maag en darmen zwaar van overstuur uiteindelijk en dat blijft ook een tijd hangen, heel vervelend.

Verder inmiddels begonnen met de cruise, vanavond gaat de eerste 225 mg er in. Benieuwd hoeveel gewicht er over 6 weken nog op de schaal staat

Update'je! Still going strong, verbaas me er echt over hoe snel m'n kracht weer terug is gekomen. Zonet tijdens rug als 2e oefening easy 8x120 BOR gehit bijvoorbeeld. Voel me ook alweer helemaal prima, libido is weer trough the roof dus da's ook prettig. Nog altijd aan het twijfelen over de blast. Heb het inmiddels teruggebracht tot 2 opties.

1-8 Sust op 750 mg EW
1-4 NPP op 525 mg EW
5-8 Trestelone op 210 mg EW

Hierna 4 weken cruisen en dan zoiets nogmaals herhalen. Of anders iets als :

1-16 Sust 600 EW
1-16 Bold 600 EW
1-16 Deca 400 EW

En hierbij dan bijvoorbeeld een keer Oxy pakken, 2 keer 2 weken Slin en eventueel een 4-tal weken Trestelone. Grote voordeel hiervan is het minder frequente injecteren en het kost minder ( ook niet geheel onbelangrijk ). Nadeeltje is dat ik op Deca redelijk makkelijk vocht vast houd en dus echt wel vochtafdrijvend voedsel moet blijven eten en flink moet opletten met cheat meals.

Ik zeg optie 1, waarom?
Je zegt zelf al soort van deca is niet echt wat voor je.
Npp is wel deca achtig (korte versie)
Maar houdt opzich zelf minder vocht vast.
(En miss wat mast p toevoegen?)

die cruise tussendoor zorgt er miss voor dat je even wat rust kan inbouwen en erna weer verder door knallen.

Btw! Waar is je update met foto ^^

Thanks voor de tip hehe! Inmiddels besluit gemaakt, het wordt toch Test/Deca/Bold voor een week of 14 a 16. Had echt geen zin om weer EOD te gaan prikken na de afgelopen weken meerdere keren per dag gezet te hebben :') Kwestie van goed opletten met de cheats en af en toe even een low carb dagje met wat cardio tegen het vocht. Ik heb nog een redelijk gelukte front/side pic waar m'n shape redelijk uit komt, alleen de size niet maar goed. Zal 'm vandaag of morgen even posten.

Verder gaat alles rustig z'n gangetje, hang braaf op 107 nog en vocht lijkt wel grotendeels weg te zijn dus niks te klagen. Kracht blijft nog vooruit gaan, vanmorgen een Pulldown machine op 160 kg voor 8 reps gepakt bijvoorbeeld dus ook dat gaat wel aardig :)

Test deca en bold spreekt me op zich ook aan. Het extra hongergevoel door bold is handig in een bulk maar toch lees ik vaak dat bold en deca weinig wisselwerking hebben samen waardoor je ze best niet zou stacken. Is er iemand die hier meer over kwijt kan?

Deca en bold goed idee samen?

Thanks voor de tip hehe! Inmiddels besluit gemaakt, het wordt toch Test/Deca/Bold voor een week of 14 a 16. Had echt geen zin om weer EOD te gaan prikken na de afgelopen weken meerdere keren per dag gezet te hebben :') Kwestie van goed opletten met de cheats en af en toe even een low carb dagje met wat cardio tegen het vocht. Ik heb nog een redelijk gelukte front/side pic waar m'n shape redelijk uit komt, alleen de size niet maar goed. Zal 'm vandaag of morgen even posten.

Verder gaat alles rustig z'n gangetje, hang braaf op 107 nog en vocht lijkt wel grotendeels weg te zijn dus niks te klagen. Kracht blijft nog vooruit gaan, vanmorgen een Pulldown machine op 160 kg voor 8 reps gepakt bijvoorbeeld dus ook dat gaat wel aardig :)
Meerdere malen per dag??

Test deca en bold spreekt me op zich ook aan. Het extra hongergevoel door bold is handig in een bulk maar toch lees ik vaak dat bold en deca weinig wisselwerking hebben samen waardoor je ze best niet zou stacken. Is er iemand die hier meer over kwijt kan?

Deca en bold goed idee samen?

Ik heb 't niet zo met alle gedoe qua wisselwerking persoonlijk. Test is je base en vind ik heerlijk, Deca is de ultieme massabouwer dus ideaal in een bulk en op Bold krijg ik een heel toffe shape en echt zo'n feelgood gevoel. Voor mij genoeg wisselwerking :P

vond je die peptides iets doen/ het waard?

Ik weet het niet goed, heb ik ze denk ik ook niet lang genoeg voor gebruikt. De moeite/het geld is het mij in ieder geval niet waard. 3 keer per dag zetten ( en dan hield ik het minimaal ) en ervoor een uur niet mogen eten en erna ook een half uur niet is echt lastig plannen als je gewoon voltijd werkt. Ik ben een paar weken steeds een half uur voor m'n lunch naar 't toilet gelopen om m'n peps te zetten. Da's echt te gek :p

precies. lijkt me ook maar een kleine toevoeging voor al die moeite

Idd heel duur + zoveeeeeel fakes in omloop :(

Jep, mij het risico niet waard. Pas nog een test gezien van een goed aangeschreven UG merk dat ook gewoon ruk gedoseerd was dus mij niet gezien.

Vanmorgen chest gedaan, ging weer lekker. Om even een voorbeeld van een training te geven :

Incline fly :

20x8 kg
20x12
15x14
12x16
12x18
6x22

Incline BP : Deze zo wijd als ik 'm pakken kan, voelt beter

4x10x80

Incline Press machine : ( Doe deze zoals ik 'm Charles Glass eens heb zien uitleggen. Heel ver naar voren met de heupen waardoor je bijna in 't apparaat ligt

2x15x40
2x8x85

Cable crossover high to low superset met low to high

3x15 beide

Dips

2x8xBW

Side raises

2x20x4

Heb wat last van m'n rechter side delt, voelt als een irritatie in de spier ofzo maar hou het deze en volgende week even rustig met de schouders, geen zin in een slijmbeurs ontsteking.

Terug
Naar boven