Fitness Seller

Cruise & Blast!

Welkom! Vind 't zelf ook maar wat spannend haha. Sta elk moment da het even kan in de spiegel te kijken omdat ik bang ben dat er zoveel vet bij die gains zitten maar 't lijkt echt alleen maar wat vocht, veel glycogeen en misschien wat VVM te zijn.

VVM hopen we allemaal op natuurlijk!
Maar weet dat dit een bulk blast is, maar waarom niet mast ernaast gezet om vocht meer weg te houden en oestrogeen te controleren (enig zins)

Haha heerlijk zijn ze he. Een kleine tip is nog de Delicious Pancakes van XXL in Vanille. Heb er een paar samples van gehad en met wat poedersuiker zijn ze echt heel goed te pruimen, ondanks dat ik totaal geen pannenkoeken kan bakken haha.
gestopt met het kopen van die ik krijg er binge aanvallen van :o

• Topic Starter Topic Starter
VVM hopen we allemaal op natuurlijk!
Maar weet dat dit een bulk blast is, maar waarom niet mast ernaast gezet om vocht meer weg te houden en oestrogeen te controleren (enig zins)

Vooral omdat ik van Mast enorme haaruitval krijg en 't naast 2100 mg Test vrij hoog gedoseerd zou moeten worden voor die 15 dagen en daar had ik niet zoveel behoefte aan. Daarnaast is dit voorbeeld ook echt zo opgesteld zonder extra toevoegingen erbij en daar wilde ik ( naast de doseringen dan ) niets aan aanpassen. Heb er wel 10 mg Aromasin EOD bij, dat doet ook opzich wel wat. Ligt ook wel aan m'n voeding hoor, heb een paar keer gecheat en ik weet dat ik daar gewoon wat makkelijker van bloat. Straks in de cruise ff 1 of 2 keer een weekje Clen en 't is er allemaal weer af haha.

Vooral omdat ik van Mast enorme haaruitval krijg en 't naast 2100 mg Test vrij hoog gedoseerd zou moeten worden voor die 15 dagen en daar had ik niet zoveel behoefte aan. Daarnaast is dit voorbeeld ook echt zo opgesteld zonder extra toevoegingen erbij en daar wilde ik ( naast de doseringen dan ) niets aan aanpassen. Heb er wel 10 mg Aromasin EOD bij, dat doet ook opzich wel wat. Ligt ook wel aan m'n voeding hoor, heb een paar keer gecheat en ik weet dat ik daar gewoon wat makkelijker van bloat. Straks in de cruise ff 1 of 2 keer een weekje Clen en 't is er allemaal weer af haha.

Oké begrijp ik ook wel en dat je even alleen het alleen op deze manier wil proberen!
Ach cheaten, tis een bulk kuur toch ^^

Oké begrijp ik ook wel en dat je even alleen het alleen op deze manier wil proberen!
Ach cheaten, tis een bulk kuur toch ^^

Ja dat is ook zo. Ik heb me voorgenomen deze bulk niet boven de 12 a 13 % uit te komen en ben zonet gemeten op 8.1 dus so far so good. Wel wat bloated nog maar prima vooruitgang dus. Woog vanmorgen 104.5 dus dat is in 12 dagen ongeveer 6 kg erbij. Trainingen gaan lekker, kracht begint wat terug te komen. Zondag gaat de slin eruit en wordt de 300 mg Test E ED vervangen door 225 mg Sust, 187.5 Deca en 150 Primo ED :) Heel benieuwd naar de combi, is er 1 die ik ook nog wel in m'n volgende blast wil doen.

Inmiddels begonnen met de Sust, Deca en Primo. Ben heel benieuwd naar de combinatie, lijkt me ook wel wat voor een nieuwe blast ooit. Hang inmiddels rond de 106 a 107 's morgens dus over gewichtgains niets te klagen. Wel flink bloated dus besloten 2 keer per week wat cardio te doen en wat vochtafdrijvend voedsel toe te voegen. 't Is een bulk maar ik krijg zo gauw een enorme vochtkop en daar heb ik wat minder zin in hehe.

Verder gaat de kracht weer wat omhoog maar merk ik wel dat 2 keer per week een spiergroep zwaar aanpakken wat too much is. M'n benen bijvoorbeeld zijn op donderdag nog niet 100% hersteld van de training maandag dus ik ga straks bezig met m'n schema en maar wat aanpassen.

Sides zover : Hele dag warm, aardig wat haaruitval ( maar heb ik zowat altijd aan 't eind van de zomer ), libido is niet bijzonder en m'n boners zijn ook niet om over naar huis te schrijven. Mag de pret niet drukken.

Updateee. Gaat nog altijd prima. Gister begonnen met de 200 mg Prop en 150 mg Winny inject ED. Moest eigenlijk nog 3 dagen verder op de Sust/Deca/Primo maar m'n vial Sust en Primo was leeg en ik had geen zin een nieuwe aan te breken voor die 3 dagen :')

Deze combi beviel me wel en niet. De shape erop is tof, pumps in de gym zijn zwaar ziek. Sta de hele dag lomp vol, veins blijven overal op staan ( ook al verdwijnen ze zodra ik 't wat koud krijg ) en kracht schoot omhoog. Waar ik tot voor een paar weken terug moeite had met een 250 kg Legpress heb ik nu de 6x400 gehit, frontsquats weer terug op 7x120, Incline DB presses gaan weer naar de 46 enzo. Gewichtgains ook niet om over te klagen, hang op 108 met nog steeds veins over m'n abs 's morgens dus 't zal nog altijd rond de 8 met goed wat bloat zijn. Foto's zijn wel direct zwaar kut door het vocht dus die laat ik nog even achterwege.

Nadelen van de combi zijn onder andere de enorme haaruitval. Ik heb echt dik haar maar zie inhammetjes verschijnen en voorop wordt het wat dunner allemaal. Boeit me opzich niet bijzonder maar het is toch ook weer geen voordeel. Daarnaast, ook door het vocht, wel een paar dagen last van de bloeddruk gehad. Bij het opstaan duizelig, wat meer moe overdag, eerder hoofdpijn. Zelfs 10 mg Aro ED hielp er niet tegen ( misschien logisch door de Deca ). Komt nog bij dat ik nauwelijks een boner vast kan houden. Handjobs prima, zodra 't verder dan dat gaat moet ik werken met een tuinslang. Niet leuk voor 't vrouwtje. Al met al besloten dat het geen combi wordt voor de komende bulk, ook al leek me dat wel tof en vallen de sides misschien enorm mee als je het op normale doseringen pakt.

Gister dus de Prop en Winny gezet. Besloten dat ik 1 a 2 ml Winny pre workout in de te trainen spier zet. Waterbasis producten geven me een enorme lokale pump en zo zit ik niet elke avond 5 ml in me weg te drukken. Alleen nog even uitvinden hoe ik in m'n lats kan zetten, nog nooit gedaan haha. Dit blijf ik 10 dagen doen ( of 9, heb precies 20 ml Prop en 30 ml Winny dus even zien hoe het uitkomt ) en ik bid dat m'n haar niet opeens helemaal uitvalt haha.

Ohja shit, vergeten. Trainingsschema veranderd inmiddels. Ik merkte dus zoals eerder vermeld dat ik niet lekker meer herstelde dus heb het aangepast naar het volgende.

Dag 1 : Legs
Dag 2 : Delts
Dag 3 : Rug en eventueel wat biceps
Dag 4 : Chest en een beetje triceps.
Dag 5 : Rust
Dag 6 : Legs enzovoorts.

Geen vaste dagen meer zoals ik gewend ben maar dat is gewoon even wennen. Voeding ook veranderd. De medium/low carb days deden 't niet voor me. Hoe goed ik er op ging in de cut, zo ruk vind ik ze tijdens de bulk. Ik was hele dagen doodop, voelde me lamlendig en de trainingen leken ook helemaal nergens op. Ik heb werkelijk geen idee hoe het kan maar was het na een paar dagen wel echt goed zat. Dus schema omgegooid en het is nu als volgt :

Meal 1 : 6 eieren, 75 gram havermeel, 20 gram whey isolaat, een beetje kaneel en een klein beetje vanillesuiker. Dit alles mixen en dan maak ik er 1 grote pannenkoek van. Echt een hemels ontbijt om de dag mee te beginnen. Klein beetje poedersuiker erop ( het blijft tenslotte een bulk ) en ik spring bijna m'n bed uit om te mogen eten.

Meal 2 : 160 gram koolvis met 100 gram ongekookt gewogen rijst

Meal 3 : 75 gram macaroni en 166 gram gehakt ( zit 500 gram in een pakje dus voor 3 dagen :P ) en een beetje groenten

Meal 4 : 100 gram rijst en 150 gram gekookte kipfilet met soms wat sate saus of chilli saus

Meal 5 : M'n intra workout, grofweg 60 gram carbs en 30 gram eiwit + BCAA's en meer good stuff.

Meal 6 : 100 gram rijst en 170 gram panga/kabeljauw/tilapia

Hier zit eventueel, als het echt een zware training was of een dag met meer beweging dan normaal nog 75 gram Rijstpoeder en 40 gram Whey bij, maar dat is optioneel.

Meal 7 : 4 eieren

Door de dag heen ongeveer 5 liter water, een halve komkommer en 2 keer per dag een eetlepel appelazijn en een theelepeltje citroensap. En omdat ik ze zo lekker vind en ze toch maar heb gekregen nog een halve Energie Cake van 62.5 gram <3

Komt neer op, zonder de eventuele shake, 4300 kcal, 313 gr eiwit, 488 carbs en 123 vet. Prima :)

150 winny ed??

Is dat serieus?

Zou ook niet mijn hobby zijn nee. Gram winny inject per week :X
Waarom smerige koolvis vreten als je nog op 4300 kcals zit?

Zou ook niet mijn hobby zijn nee. Gram winny inject per week :X
Waarom smerige koolvis vreten als je nog op 4300 kcals zit?

Merk je niks van, doet geen pijn :p Koolvis is een gepaneerde variant van de Lidl. Fucking lekker door m'n rijst vriend. Had hiervoor kabeljauwburgers maar dat was een of andere aanbieding die ze niet meer hebben.

Ga ook maar bezoekje brengen aan de Lidl dan^^ :D

Ben benieuwd als je dalijk klaar bent man, wat voor vorderingen je hebt gemaakt en wat je er als eind conclusie zelf van vond.
Denk je dat een blast als dit voor herhaling vatbaar is of was het gewoon een leuk experiment?

volgens mij vooral duur :o

Ga ook maar bezoekje brengen aan de Lidl dan^^ :D

Ben benieuwd als je dalijk klaar bent man, wat voor vorderingen je hebt gemaakt en wat je er als eind conclusie zelf van vond.
Denk je dat een blast als dit voor herhaling vatbaar is of was het gewoon een leuk experiment?

Zeker doen, goed spul :P

Ik ben er ook heel benieuwd naar, vooral naar deze fase waarin het vocht wrs al grotendeels weg moet gaan trekken.

Voor herhaling vatbaar weet ik niet. Het is zoals net vermeld wel echt prijzig voor hoe lang je bezig bent, je schiet toch aardig wat euro's naar binnen in korte tijd. Deze 10 dagen kosten me bijvoorbeeld 5 vials, van 5 vials kun je best een leuke kuur van 8 of 10 weken doen. Als rebound uit een cut zou ik het misschien wel nog een keer doen.

Komende blast gaat iets worden als :

1-8 Sust
1-4 NPP
5-8 Trestolone

Ben heel benieuwd naar je foto's over 10 dagen^^

Erg goedkoop lijkt het me inderdaad ook niet, maar lijkt me wel bruut dat je je fysiek elke dag goed ziet veranderen <3

Hoelang ga je cruise na deze blast denk je?

Ben heel benieuwd naar je foto's over 10 dagen^^

Erg goedkoop lijkt het me inderdaad ook niet, maar lijkt me wel bruut dat je je fysiek elke dag goed ziet veranderen <3

Hoelang ga je cruise na deze blast denk je?

Yes die veranderingen zijn wel tof. Ook echt merkbaar gegroeid, shirts uit m'n vorige bulk zitten echt alweer strak enzo. Ik hou een week of 6 aan deze keer, wil ook weer eens bloedwaardes laten checken.

Nog altijd 108 kg, vanmorgen 108.3 om precies te zijn maar wel zichtbaar minder vochtig dus dat is prettig. Haaruitval is wat minder, geen hoge bloeddruk meer en voel me weer als vanouds. Het elke dag zetten van 5 ml ben ik nu al zat maar goed, heb nog voor 2 dagen Winny + een beetje dus het einde is in zicht. Trainingen gaan wel heerlijk, pumps zijn out of this world en met 't nieuwe schema ook stukken minder vermoeid door de week. So far so good dus

Terug
Naar boven