Ohja shit, vergeten. Trainingsschema veranderd inmiddels. Ik merkte dus zoals eerder vermeld dat ik niet lekker meer herstelde dus heb het aangepast naar het volgende.
Dag 1 : Legs
Dag 2 : Delts
Dag 3 : Rug en eventueel wat biceps
Dag 4 : Chest en een beetje triceps.
Dag 5 : Rust
Dag 6 : Legs enzovoorts.
Geen vaste dagen meer zoals ik gewend ben maar dat is gewoon even wennen. Voeding ook veranderd. De medium/low carb days deden 't niet voor me. Hoe goed ik er op ging in de cut, zo ruk vind ik ze tijdens de bulk. Ik was hele dagen doodop, voelde me lamlendig en de trainingen leken ook helemaal nergens op. Ik heb werkelijk geen idee hoe het kan maar was het na een paar dagen wel echt goed zat. Dus schema omgegooid en het is nu als volgt :
Meal 1 : 6 eieren, 75 gram havermeel, 20 gram whey isolaat, een beetje kaneel en een klein beetje vanillesuiker. Dit alles mixen en dan maak ik er 1 grote pannenkoek van. Echt een hemels ontbijt om de dag mee te beginnen. Klein beetje poedersuiker erop ( het blijft tenslotte een bulk ) en ik spring bijna m'n bed uit om te mogen eten.
Meal 2 : 160 gram koolvis met 100 gram ongekookt gewogen rijst
Meal 3 : 75 gram macaroni en 166 gram gehakt ( zit 500 gram in een pakje dus voor 3 dagen

) en een beetje groenten
Meal 4 : 100 gram rijst en 150 gram gekookte kipfilet met soms wat sate saus of chilli saus
Meal 5 : M'n intra workout, grofweg 60 gram carbs en 30 gram eiwit + BCAA's en meer good stuff.
Meal 6 : 100 gram rijst en 170 gram panga/kabeljauw/tilapia
Hier zit eventueel, als het echt een zware training was of een dag met meer beweging dan normaal nog 75 gram Rijstpoeder en 40 gram Whey bij, maar dat is optioneel.
Meal 7 : 4 eieren
Door de dag heen ongeveer 5 liter water, een halve komkommer en 2 keer per dag een eetlepel appelazijn en een theelepeltje citroensap. En omdat ik ze zo lekker vind en ze toch maar heb gekregen nog een halve Energie Cake van 62.5 gram <3
Komt neer op, zonder de eventuele shake, 4300 kcal, 313 gr eiwit, 488 carbs en 123 vet. Prima