- Waardering
- 497
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik vroeg me al af waar mijn mooie rondingen vandaan kwamen...
Dat is je buik, dat komt omdat je blijft eten als een man!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vroeg me al af waar mijn mooie rondingen vandaan kwamen...

ben al vanaf April bezig met korte rustpauzes en het zat wel in me hoofd om off te gaan. Tot op heden ben ik nog niet off![]()

Dat is gewoon de boldIk vroeg me al af waar mijn mooie rondingen vandaan kwamen...

ben al vanaf April bezig met korte rustpauzes en het zat wel in me hoofd om off te gaan. Tot op heden ben ik nog niet off![]()
Ja ik.Zijn er hier die meteen na hun eerste kuur (onverwacht\gepland) on zijn gebleven?![]()
Maat van me.Zijn er hier die meteen na hun eerste kuur (onverwacht\gepland) on zijn gebleven?![]()
Op de lange termijn misschien wat minder gezond.Ik ook niet.... voel me ergens wel schuldig maar weet dat of ik nou on off on off had gedaan tot nu of blast cruise blast cruise ik met het tweede ''gezonder'' uit ben ivm schommelingen in me bloedwaardes
Dat is net wat anders is met AAS, de verslaving is niet zo duidelijk als drugs, maar als je echt niet off kan dan heb je het duidelijk wel te pakken. Niet dat ik het niet begrijp, ik zou een nieuw kuurtje kiezen over eender welke drug any time!Eigenlijk is het ook bullshit dat we niet off kunnen blijven. Wel dikke dicipline kunnen hebben voor year round dieeten, trainen, rust en de hele lifestyle / niet of zelde stappen etc maar dicipline voor off gaan niet op kunnen brengen.
Ik heb hetzelfde hoor, 1e week off zie ik al verschil, onzin natuurlijk.... Echt een mental game.
ik kuur om de katabolische effecten van drugs tegen te gaan.

Niets mis meeKen er ook die T3 gebruiken om meer te kunnen junken![]()