XXL Nutrition

Cruisen en receptoren gewenning?

ben al vanaf April bezig met korte rustpauzes en het zat wel in me hoofd om off te gaan. Tot op heden ben ik nog niet off :D

Ik ook niet.... voel me ergens wel schuldig maar weet dat of ik nou on off on off had gedaan tot nu of blast cruise blast cruise ik met het tweede ''gezonder'' uit ben ivm schommelingen in me bloedwaardes

Zijn er hier die meteen na hun eerste kuur (onverwacht\gepland) on zijn gebleven? :)

Nope

• Topic Starter Topic Starter
Nee eerste 3 kuurtjes netjes off gaan, alhoewel na de 3e de off periode geen on is off periode meer was

Ik ook niet.... voel me ergens wel schuldig maar weet dat of ik nou on off on off had gedaan tot nu of blast cruise blast cruise ik met het tweede ''gezonder'' uit ben ivm schommelingen in me bloedwaardes
Op de lange termijn misschien wat minder gezond.
Maar elke keer zo kut voelen tijdens de off periode is ook niks.

• Topic Starter Topic Starter
Eigenlijk is het ook bullshit dat we niet off kunnen blijven. Wel dikke dicipline kunnen hebben voor year round dieeten, trainen, rust en de hele lifestyle / niet of zelde stappen etc maar dicipline voor off gaan niet op kunnen brengen.

Ik heb hetzelfde hoor, 1e week off zie ik al verschil, onzin natuurlijk.... Echt een mental game.

Welke is dat dan? Een theoretisch onderbouwde ? of puur je eigen geloofs overtuiging. Die laatste geloof ik zelf ook wel in moet ik zeggen;)

Eigenlijk is het ook bullshit dat we niet off kunnen blijven. Wel dikke dicipline kunnen hebben voor year round dieeten, trainen, rust en de hele lifestyle / niet of zelde stappen etc maar dicipline voor off gaan niet op kunnen brengen.

Ik heb hetzelfde hoor, 1e week off zie ik al verschil, onzin natuurlijk.... Echt een mental game.
Dat is net wat anders is met AAS, de verslaving is niet zo duidelijk als drugs, maar als je echt niet off kan dan heb je het duidelijk wel te pakken. Niet dat ik het niet begrijp, ik zou een nieuw kuurtje kiezen over eender welke drug any time!

Terug
Naar boven