Je kunt niet ineens van bijv 2500 cals cut naar 3500 cals bulk gaan.
Waarom kan dat niet? Van bulk naar cut begrijp ik wel omdat de gains van de bulkkuur dat niet leuk gaan vinden maar van cut naar bulk kan toch wel lijkt me?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kunt niet ineens van bijv 2500 cals cut naar 3500 cals bulk gaan.
Waarom kan dat niet? Van bulk naar cut begrijp ik wel omdat de gains van de bulkkuur dat niet leuk gaan vinden maar van cut naar bulk kan toch wel lijkt me?
Als je van 500 onder onderhoud naar 500 boven onderhoud gaat terwijl je on bent zet je toch niet zichtbaar vet aan lijkt me? Zal denk ik vooral glycogeen en vocht zijn
Als je van 500 onder onderhoud naar 500 boven onderhoud gaat terwijl je on bent zet je toch niet zichtbaar vet aan lijkt me? Zal denk ik vooral glycogeen en vocht zijn
met 500 onder onderhoud ga je geen 20kg vet verliezen in 8 weken.
kg lichaamsvet is 7700 kcal dacht ik, 20kg is dus 154000 kcal.
Hij wil dus 2,5kg vet per week verliezen = 19250 kcal tekort per week, is 2750 kcal tekort per dag, ERR DAY voor 8 weken lang. Ervan uitgaande dat dat hele tekort uit vetweefsel gaat komen, en er totaal geen metabole adaptatie gaat plaatsvinden, wat SOWIESO wel gaat gebeuren. Dom kutidee dus, die 20 kg.
Hoe kun je nu 18% vet heb en volgens jou en dan 20kilo willen verliezen? Dat slaat nergens op.
20kg dr af? reken maar gerust een half jaar als t niet meer is
Naturel is 4kg per maand verliezen al mogelijk, met een kuur zal het alleen maar makkelijker en sneller moeten gaan toch?
Naturel is 4kg per maand verliezen al mogelijk, met een kuur zal het alleen maar makkelijker en sneller moeten gaan toch?
.... Edit: Wat is je gewicht nu dan precies en wat is je vet%?
je kan wel meer verliezen per maand hoor naturel. Gewoon helemaal niks eten. Kost je wel teringveel spiermassa, en binnen notime zit je met metabole aanpassingen die meer en meer zorgen dat je dagelijkse energiebehoefte zakt.