MuscleMeat

Cut of bulk? En vp?

YOLOBRO

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
81kg
Hey,

Ik train nu ongeveer 2 maanden en werk sinds 4 maanden in de bouw.
In die 4 maanden ben ik zo veel afgevallen en werd ik langzamerhand blij met mijn lichaam.
Ben toen de sportschool ingedoken en doe nu zo veel mogelijk informatie op.
Ik wil een voedingsschema gaan maken maar zit te twijfelen of ik zal gaan bulken of cutten. Wat vinden jullie? En waar schatten jullie mijn vetpercentage op?

Groet

1,85 82kg
20t4g1w.png

cleanbulken ja, best nog veel gewicht trouwens 82kg bij 1.85, zie het er wel niet meteen in terug :o. Maar goeie basis om op te bouwen!

Waarom in godsnaam nog cutten???? Ligt aan je eigen doelstelling maar ik vind massa mooier en die heb je helemaal niet na enkele maanden trainen dus eerst eens flink eten. Dan gaat je vp omhoog maar die kun je er in februari weer er af gaan trainen. Ik schat je op 12% vp.

Bulken en cutten een hardnekkige

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties! Zal morgen een clean bulk schema in elkaar zetten en inderdaad gewoon bulken tot februari.

Clean bulken man gewoon yolo jwt

Bulken man, lekker de winter door vreten tot je moe er van word...!!! Zeker een maand of 3 a 4, als je net begint met trainen zal je zeker goed gainen op een bulk. En wanneer je dan een kilo of 88 weegt na de winter dan misschien cutten.

Dirty bulk en stoppen met liften. #YOLO #SWAG

Terug
Naar boven