AndroidHealthClinic

Cut schema, hulp graag.

crypsis

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
75kg
Is de eerste keer dat ik een voedingsschema maak, dus graag wat feedback aub.

Zit redelijk hoog in koolhydraten maar hoop dat dit niet teveel is.. Eiwitten zit ik goed denk ik (gewicht 75).

Enige k*tte is bij een late post dat ik rond 15-16u moet eten, terwijl ik om 14u begin en mijn eerste pauze pas om 17-18u is. Nu kan ik ook tussendoor eten, maar het mogen geen dingen zijn dat kruimelt en dat ik in principe in 1 keer in mijn mond kan steken.. Dus een boterham ofzo kan al niet. En koeken zitten teveel koolhydraten in.

Voor de rest, als iemand nog tips heeft voor mij, graag!

Bijlagen

Laatst bewerkt:
bedankt schema

bedankt ziet er heel leuk uit

• Topic Starter Topic Starter
Btw, nog een vraagje, is het verstandig om creatine verder te gebruiken tijdens mijn cut of niet?

Btw, nog een vraagje, is het verstandig om creatine verder te gebruiken tijdens mijn cut of niet?

Gewoon blijven gebruiken. Ben op het moment van 120kg naar 95kg gecut tijdens het gebruik van creatine. Ik zou niet weten waarom jij dan zou stoppen ermee ;)

Her is geen wondermiddel met creatine kun je gwn zwarder optillen en kom je aan maar dat zal dan water zijn... Meer doer het spul het niet

• Topic Starter Topic Starter
Ben nu al een paar dagen bezig aan de cut, eerste keer dat ik zoiets ervaar, maar ik denk dat ik nog steeds te hoog zit qua kcal per dag, vermits ik een klein beetje bijkom elke dag precies. Ik verbrand redelijk wat kcal per dag op werk en dan elke dag een uur cardio erbij. Maar ik heb nu al af en toe het gevoel dat ik precies te weinig eet, maw dat ik een redelijk hongerig gevoel heb. Terwijl ik 3000 kcal per dag eet. Is het dan verstandig er wat van af te doen, naar bv 2700?

En kan iemand een woordje uitleg doen adhv eigen ervaringen mss, zou ik heel erg appreciëren en zou me veel helpen :)

Ik zou het gewoon op 3000 houden, ga je niet af binnen een week of 2 dan zou ik pas verlagen naar 2700. Je kan nog altijd je cardio opdrijven ofzo of is inlezen in low-high carb (gezien de vele goede resultaten).

Grts Maarten

Ik zou het gewoon op 3000 houden, ga je niet af binnen een week of 2 dan zou ik pas verlagen naar 2700. Je kan nog altijd je cardio opdrijven ofzo of is inlezen in low-high carb (gezien de vele goede resultaten).

Grts Maarten

Zie geen stickies hier op het forum.. Toch wel triest eigenlijk.

Wie kan me link bezorgen met goeie info hierover? Karma offcourse

Terug
Naar boven