XXL Nutrition

Cut schema(hulp nodig)

Kipfiletje

Novice
Waardering
0
Ochtend : Shake, 4 gekookte eieren, 1 snee brood, gebakken eitje(eiwit)
Pauze 1 : 2 sneetjes brood, 1tje met pindakaas en 1tje met ei-eiwit 2 stuks
Pauze 2 : 2 sneetjes brood met Kalkoen/Kipfilet
Na school : Kwark en Cashewnoten ¼ bekertje
Na Training : Shake
Avondeten : 2 Aardappels, Groente, Vlees, Kwark
Ongeveer Kcal = 2173
Ongeveer Eiwit = 280
Ongeveer Koolhydraat = 150
Ongeveer Vet = 57
Van alles neem ik ongeveer 100 gram
500ml kwark verdeel ik over heel de dag

Is dit een goed schema als beginnende ‘’Cutter’’ ?
Ik wil graag ongeveer 1 uur KT en 1 uur Cardio doen.
Is dit goed of fout? Of zal ik ongeveer 30 minuten Cardio doen?
Ik train trouwens 4x per week. Train al heb nog geen voedingsschema.

Laatst bewerkt:
hoelaat zijn de pauzes, wat is je onderhoud, hoe snel wil je cutten, wil je persee al je spier behouden of wil je nu gwn ff afvallen.
1uur kt daarna 30min cardio zou goed moeten zijn, mss nog keertje hardlopen of andere cardio op een zondag ofzo.

geen slecht schema om gwn beetje af te vallen denk ik

vergeet groente en fruit niet

• Topic Starter Topic Starter
Bereken je onderhoud en vermeld hoeveelheden per product/maaltijd enz enz zie sticky's

S ochtend hoef je naast je shake niet perse extra eiwitten te nemen deze kun je beter over de dag verdelen.
Verder voor je gaat slapen iets van eiwit/tonijn/wat nootjes.

Verder beginnen met keer of 5 cardio per week NA je kt.
Beginnen met 35 minuutjes ofzo dan kun je later altijd nog opbouwen naar een uur.
Zorg dat je na je vlak voor en het uur na je cardiosessie niet teveel koolhydraten binnenkrijgt anders ben je niet optimaal bezig.

Voor de rest is je schema wel aardig.

Oja dit is een stuk beter als je kipfilet dieet ;)
BTW ook zorgen dat je goed fruit (appel) en groente binnenkrijgt.
Fruit(appel) :P eet ik gwn wanneer ik trek heb in fruit maar wel elke dag

---------- Toegevoegd om 00:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:47 ----------

hoelaat zijn de pauzes, wat is je onderhoud, hoe snel wil je cutten, wil je persee al je spier behouden of wil je nu gwn ff afvallen.
1uur kt daarna 30min cardio zou goed moeten zijn, mss nog keertje hardlopen of andere cardio op een zondag ofzo.

geen slecht schema om gwn beetje af te vallen denk ik

vergeet groente en fruit niet
Ik wil eigenlijk binnen 6 maanden Cutten. Ik zou wel graag spieren willen behouden. Kan je me advies geven daarover?:D

Ik wil eigenlijk binnen 6 maanden Cutten. Ik zou wel graag spieren willen behouden. Kan je me advies geven daarover?:D

Je gaat hoe dan ook spieren afbreken. Maar wees gerust, ik heb daar wat op bedacht. Als je 100 euro naar mijn rekening overmaakt stuur ik je een zeer uniek eiwitpoeder op waardoor spierverlies verleden tijd is!

Je gaat hoe dan ook spieren afbreken. Maar wees gerust, ik heb daar wat op bedacht. Als je 100 euro naar mijn rekening overmaakt stuur ik je een zeer uniek eiwitpoeder op waardoor spierverlies verleden tijd is!
Ok Hartstikkke bedankt mag ik je rekeningnummmer|?

Jij bent letterlijk de grootste troll

---------- Toegevoegd om 08:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:06 ----------

Is het mogelijk om te cutten binnen 6 maanden?

:)

Dat gezeik over spierafbraak altijd. Sla eens een boek open man. Je lichaam gaat heus niet zomaar lichaamseiwit afbreken om als energie te gebruiken. Alleen in geval van nood. Zal hier in het rijke westen dan wel niet zo vaak voorkomen he.

Maar is het mogelijk om te cutten binnen 6 maanden?

Wat is dat voor vraag, het scheelt nogal of je 40 % bf hebt of 20% en je wilt naar de 10.

Bereken eens wat je verbruikt per dag. 2173kcal is misschien wel te veel ;)

Bereken eens wat je verbruikt per dag. 2173kcal is misschien wel te veel ;)
ja maar waar bereken ik dat ben al heel lang naar opzoek en de dingen die ik vind begrijp ik niet. Btw waar kan ik me Bf berekenen? en als ik mijn kcal verbruik heb gevonden. moet ik dan ook nog 20% eronder zitten?

Btw ik weeg 98Kg, 182cm en 15 jaar

Mijn BF is 30.5%
Hoeveel kan ik ongeveer cutten in 6 maanden?

Ik verbruik per dag 2000 tot 2500 Kcal
Omdat ik wil cutten ga ik voor 2000 Kcal
Moet ik er nu 20% onder zitten?
Dan heb ik er maar 1600 nodig.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven