XXL Nutrition

Cut Schema paar vragen

chaise

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
79kg
Vetpercentage
14%
Hallo,

Ga voor het eerst cutten maar heb een schema gemaakt dat wel erg hoog in de koolhydraten zit is het beter om deze omlaag te gooien en wat meer in vet te stoppen?

Bijlagen

Als ik je onderhoud bereken kom ik als je tussen 3 en 5 keer sport zo rond de 2700-3000kcal, zou je niet wat lager in kcal gaan zitten dan 2800? Een makkelijke vuistregel is 2-2,5gr eiwit per kilo lichaamsgewicht, 1gr vet, en aanvullen met carbs. Je zou je vet dus naar zon 80 gram kunnen brengen, en zou je eiwit iets omlaag kunnen brengen, zo rond de 200 gram is wel genoeg. Daarnaast, zou je wel willen cutten op jouw gewicht? Mss eerst een kleine cleanbulk ofzo zodat er wat overblijft na je cut.

Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Als ik je onderhoud bereken kom ik als je tussen 3 en 5 keer sport zo rond de 2700-3000kcal, zou je niet wat lager in kcal gaan zitten dan 2800? Een makkelijke vuistregel is 2-2,5gr eiwit per kilo lichaamsgewicht, 1gr vet, en aanvullen met carbs. Je zou je vet dus naar zon 80 gram kunnen brengen, en zou je eiwit iets omlaag kunnen brengen, zo rond de 200 gram is wel genoeg. Daarnaast, zou je wel willen cutten op jouw gewicht? Mss eerst een kleine cleanbulk ofzo zodat er wat overblijft na je cut.

Succes!

Ik doe nog 4 dagen per week cardio voor 500 kcal dat is waar ik het deficit uit haal

Ah ja das prima idd, zolang je die cardio niet meeberekend hebt in je behoefte :)

• Topic Starter Topic Starter
Ah ja das prima idd, zolang je die cardio niet meeberekend hebt in je behoefte :)

Nee heb het zelfde gedaan als jij, gewoon de 3 dagen trainen + wat andere dingen en zo mijn kcal berekend dus cardio eruit gelaten, maar vroeg me af of koolhydraten te hoog zijn aangezien sommige mensen zeggen dat lagere koolhydraten beter zijn

Terug
Naar boven