XXL Nutrition

cut schema

georgi

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
74kg
maaltijd 1 (6 uur)

40 gram whey + 50 gram brinta + 300ml halfvolle melk (vervangen voor water?)

maaltijd 2 (9:00)
2 sneetjes brood met pindakaas (voor de vetten mischien toch vervangen voor kipfilet?)
2 sneetjes brood met kipfilet
stuk fruit
0.5l water)

maaltijd 3 (12:00)
4 sneetjes brood met kipfilet
appel of sinnasappel
0.5l water

maaltijd 4 (15:00)

250 g franse magere kwark en 150 g magere yohurt

maaltijd 5 (17:30)

avondeten --> wat de pot schaft

19:00 trainen

na training eerst dextrose (mischien niet doen na in cut?)
30 min erna 40 gram whey met 300ml water.

22:30

250 g magere franse kwark

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 22:54 ----------

heey sorry was tekst vergeten er bij te zetten ik zit op 13% vet zou heel grag naar de 8 wilen gaan is dit schema goed voor in de cut want wil zo min mogelijk spier kwijt raken

Na een training is het verstandig van je koolhydraten aan te vullen dus met 40 g whey kom je er niet.
Verder zou ik dieje kwark naar 's avonds verplaatsen en 500g binnenwurmen met mango, appel of ander fruit erin maar geen bananen.
Wat het brood betreft is het mss best niet teveel brood te eten.
Best ook een potje tonijn of eventueel een stukje vis bakken i.p.v. alleen een paar sneetjes kipfilet.
Als je uw hoeveelheid eiwitten wil halen uit een beetje kipfilet dan ga je mss 200g moeten opeten dus dat is heel prijzig.

Veel succes

Hopelijk ben je wat met mijn korte toelichting.

Macro's berekenen. Je weet nu het aantal Kcal niet en je onderhoud staat niet vermeld. Op het eerste gezicht erg veel brood dus waarschijnlijk te hoog in KH. Oplossing is meer eiwitrijke producten eten, meer kip/vis/ei etc. en minder brood.

Dextrose na je training zou ik niet doen, is redelijk achterhaald. In de cut zeker niet aan te raden (vooral als je ook al cardio doet). 's Ochtends kan het wel nuttig zijn omdat je glycogeen spiegel dan erg laag is, en je deze wilt aanvullen met betrekking tot spierbehoud. Maar een banaantje of een goede vorm van carbs doet dit ook al.
KH na je training hoeft niet perse (ik ga in op de post hierboven), gewoon zorgen dat je eiwitten binnenkrijgt d.m.v. een shake en/of een maaltijd.

Dus eerst alles even berekenen, aanpassen en dan hier weer posten voor commentaar.
Succes:).

Terug
Naar boven