MuscleMeat

Cut van 77kg naar 65kg

oranges

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
67kg
Vetpercentage
10%
Oke hier wat foto's van mijn cut:
77kg
[Link niet meer beschikbaar]

momenteel 65kg

Je denkt vast waarom ik ging cutten terwijl ik zo weinig spiermassa had maar na mijn dirty bulk wou ik heel wat vet verliezen om vervolgens te clean bulken en ik denk dat daar tijd voor is. Dit was mijn eerste cut en ik ben er niet tevreden over maar dit is tenminste een betere lichaam om met een bulk te beginnen?

Oke hier wat foto's van mijn cut:
77kg

momenteel 65kg

Je denkt vast waarom ik ging cutten terwijl ik zo weinig spiermassa had maar na mijn dirty bulk wou ik heel wat vet verliezen om vervolgens te clean bulken en ik denk dat daar tijd voor is. Dit was mijn eerste cut en ik ben er niet tevreden over maar dit is tenminste een betere lichaam om met een bulk te beginnen?

goed en nu clean bulken en lean massa opbouwen

• Topic Starter Topic Starter
Absoluut!

Prima begin:)

Bedankt.

En hoe vinden jullie dat de cut ging. Heb ik veel spiermassa verloren of is dit juist goed?

Kerel, dit heb je goed gedaan hoor. Ik wil nog wel weten hoe lang je hier over hebt gedaan maar is zeker netjes. Nu nog alleen ervoor zorgen dat je niet weer flink aankomt (in vetmassa).

Kerel, dit heb je goed gedaan hoor. Ik wil nog wel weten hoe lang je hier over hebt gedaan maar is zeker netjes. Nu nog alleen ervoor zorgen dat je niet weer flink aankomt (in vetmassa).

Bedankt. Meeste ging eraf in 6 maanden, totaal duurde het 8 maanden.

Ik hoop ook dat er deze keer niet zoveel vet bijkomt maar ik heb er nu meer vertrouwen in want ik ben begonnen met regelmatig compound movements. Ik deed dat eerst niet genoeg wat een fout was. Nu ga ik regelmatig deadliften, squats, bench press, pull ups, leg press etc. Gewoon zwaar tillen en zoveel mogelijk spieren tegelijk pakken.

Goed! Nu massa bouwen!

Goed, de fundering is gelegd nu gaaaaaaaannnnnnnn.

Netjes man en wat de rest, wel vriendelijk zegt...

Netjes, alleen wel heel wat kg's eraf; Hoeveel vp had je voordien?

prima resultaat man !

netjes jongen. mijns insziens is het ook beter om, ookal heb je weinig massa, eerst tot een acceptabel vp te cutten. om dan vervolgens rustig lean mass op te gaan bouwen. vaak hoor je bij bepaalde lengtes en gewichten; ga eerst is bulken man, vind dat bs.

^Ik geef props voor DBB. Ik heb vorig jaar mijn bulk hier gepost en iedereen zei ook al dat het verstandig is om een tijdje te cutten en daarna clean bulken. Het was de juiste beslissing, ik voel me alleen smaller met bepaalde kleding maar topless niet echt, alle cuts enzo die ik nu zie heb zie ik voor het eerst dus het is heel motiverend.
Netjes, alleen wel heel wat kg's eraf; Hoeveel vp had je voordien?
Volgens mn plastic vetmeter zat ik eerst rond de 15 a 16% en momenteel 10%. Nogmaals bedankt voor alle reacties.

Netjes gedaan hoor :) Probeer nu niet meer boven de 12 te komen of hou zelfs die 10% vast als dat lukt!
Succes iig met massa bouwen.

Terug
Naar boven