nope, die linker is van de lidl

De twee andere zijn van de PLUS
Die geitenkaas wordt vervangen door de cottage cheese.
Ik ga de hoeveelheid melk 's morgens verhogen met 50 ml. Door de 100 gr havermeel is het nu meer vaste brokkelige pudding dat ik drink
Mss zit er zelfs smaakverschil in. Ik denk dat die van Danone het lekkerst gaat smaken.
Die was trouwens niet de duurste van ze allemaal...
Ik denk dat ik deze gewoon zo met de lepel ga eten. Ik kan me moeilijk voorstellen dat ik zo'n bakje steeds kan bewaren met behoud van versheid. (als ik ze op een boterham smeerde).
Brood is bruin... ofjah.. mengeling tussen bruin en wit brood. Ik ga es tegen men moedr zeggen dat ze echt bruin brood voor me moet meenemen van de bakker. De waardes van het rogge/tarwe/bruin/... liggen allemaal kort bij elkaar. Twee boterhammer zijn erbij gevoegd. Dat maakt 3 boterhammen per maaltijd. Mss doe ik de cottage cheese erop, en de rest van 100 gram eet ik met de lepel... We zullen zien
Een vriend van me zei dat ik de cottage cheese het beste 's morgens kon nemen of na een workout.
Blikje tonijn uit de PLUS , OF een blikje makreel in tomatensaus. Eén van de twee wordt genuttigd. De makreel is iets hoger in vet (wss door de saus) en de tonijn is hoger in eiwitten.
Ik zou niet weten wat goeie macro's voor mij kunnen zijn. Ik heb altijd zoiets gehoord van 50 %, 30 % eiwitten en 20 % vetten
Ik zit net iets onder de 3000 kcal. Voor mij is dit goed.
Macro's zijn met het aangepaste schema: 43 % ei/ 42 % kh /15 % vet
Nog eventuele aanpassingen die ik moet maken?
Ohja.. NIet te vergeten. Mijn kip bak ik gewoon in boter, met wat gevogelte kruiden erop. Maar die boter weeg ik niet af. De ene keer is het iets meer dan de andere keer. DIt zal elke keer ongeveer een 10 gram boter zijn.
Op de rauwkost doe ik een heel klein beetje alcoholazijn en een heel klein beetje zonnebloemolie. Geeft het wat smaak. Dit is samen nog geen 40 ml, mss zelfs nog niet ens 30 ml