Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er komt steeds meer bij!Beetje overrated dat afbouwen. Ik gebruik zelf 50 mcg off-cycle (niet hoger ivm spierverlies) en bouw niet op en af.1 week en dan heel rustig afbouwen, sommige zeggen dat afbouwen bij t3 niet nodig is omdat het lang halfwaarde tijd heeft, maar ik vind dat het wel moet. Ik heb op veel plaatsen gelezen dat afbouwen van T3 wel erg belangrijk is. En ik zou echt op het einde clenbuterol nemen bro.
Verder doe die mast nou er bij dan heb je het kuur perfect voor mekaar.
Beetje overrated dat afbouwen. Ik gebruik zelf 50 mcg off-cycle (niet hoger ivm spierverlies) en bouw niet op en af.

Weet jij hoeveel weken ik met T3 met de hoogste hoeveelheid kan blijven zitten??
Zo lang als je wilt. Ik ben zelf nooit hoger gegaan dan 100 mcg, icm met AS uiteraard, en dit voor een week of 8 waarvan 6 weken op 100 mcg.
Ojee, het wordt steeds gekker....Er komt steeds meer bij!
Zo dan:
week 1 t/m 6 150mg test prop eod
week 1 t/m 6 75mg trenbolone ace eod
week 1 t/m 6 100mg mast prop eod
Wil 2 weken van te voren al beginnen met de T3 want dan zit ik nog in de opbouwfase t/m 50mcg per dag.
Met deze relatief lage dosis zal ik toch geen spiermassa verliezen?
Als ik dan eindelijk op 75mcg zit en het goedje begint stevig te werken, dan zit ik ook vol met AAS dus geen spierverlies.
Acht weken T3 is toch wel voldoende zeker??
Stel nu dat ik op 75mcg al goed ga, kan ik deze hoeveelheid dan 4 weken vasthouden?
hahahaha yess iedereen heeft dadelijk een gelijkaardige kuur mooi is dat hebben we toch ongeveer dezelfde ideeen en kunnen we mooi vergelijken wat het bij de verschillende personen heeft gedaan weten we dat ook weer.
ow dacht dat je dat al wist half mei ikke dus weer;is het al half mei oei nog geen half april verdomme.Ja ik ga ook cutten vrouwtje ziet dat liever en ja ik zit eronder (en soms boven ).

ow dacht dat je dat al wist half mei ikke dus weer;is het al half mei oei nog geen half april verdomme.Ja ik ga ook cutten vrouwtje ziet dat liever en ja ik zit eronder (en soms boven ).

Hahah...
Die 15% moet ik halen JP maar dat komt helemaal goed!
Zou erg zonde zijn om deze kuur te doen met +20%
Ga vanaf maandag licht kh`s minderen.
Heb nog zitten twijfelen om lange esters te pakken maar ben net klaar met een lange ester kuur...
Is wel beter om T3 te gebruiken want met korte kuur zit je maar 6 weken aan de juice.
Maar ik blijf bij mijn besluit. Pak voor de kuur 2 weken T3 en daarna ook 2 weken dus totaal 10 weken.
Gaat goed komen man...![]()
Ben je er al uit wat je gaat nemen? Perfect dat je eerst naar de 15% gaat anders is het idd zonde gab...
Ja, ik ben eruit...
Dit wordt het hoogst waarschijnlijk:
week 1 t/m 6 test prop @ 150mg eod
week 1 t/m 6 trenbolone ace @ 75mg eod
week 1 t/m 6 mast prop @ 100mg eod
en T3 begin ik mee 2 weken voor kuur en tot twee weken na de kuur, totaal 10 weken.
Dit moet toch wel erg lekker gaan worden wat ik zo hoor...
Hoop dat ik er eens perfekt bij kom te staan deze zomer.

t3 nooit tijdens pct laten door lopen! dan evt overstappen op clenbuterol
thyriods kunnen geen onderscheid maken tussen vet en spieren dus dan verlies je teveel massa.
opbouwen voor de kuur zou kunnen