AndroidHealthClinic

Cutkuur test prop/mast prop

Mss het opbouwen voor de kuur doen en dan de kuur beginnen?

• Topic Starter Topic Starter
Mss het opbouwen voor de kuur doen en dan de kuur beginnen?

Dat was ik sowieso al van plan ja...

Is het trouwens wel echt de moeite om er mast bij te pakken??
Ik twijfel er namelijk nog over of ik die er wel bij moet pakken...

Is misschien te veel voor een 2e kuur...?

Dat was ik sowieso al van plan ja...

Is het trouwens wel echt de moeite om er mast bij te pakken??
Ik twijfel er namelijk nog over of ik die er wel bij moet pakken...

Is misschien te veel voor een 2e kuur...?

Mast moet je erg hard van worden!!! Maar de keus is aan jou natuurlijk. Het is wel de ultimate cuttingscycle gab...

ga zelf max tot 100mcg afhankelijk van welke riods je eronder hebt staan. heb je test/tren/mast kun je mijn inziens hoger gaan dan bv op een winny-only.
waarom zou je voor je kuur willen beginnen met je t3?

zes weken cutten is ook niet echt bijster lang hoor. weet wat je irl voor werk/studie doet maar cutten gaat bij mij, zlefs met riods, nooit bijster snel!

Ik wil voor de kuur beginnen met T3 omdat 6 weken misschien te kort is.

Ik begin ook voor de kuur al met cutten maar tijdens de kuur hoop ik extra vet te verliezen en spier eventueel op te bouwen.

voor spieren op te bouwen is een overschot nodig aan voedingsstoffen. weet niet hoe jij cut maar de basis is een klein tekort aan voeding!
als je 6 weken t3 te kort vindt dan zou ik kuur gewoon iets langer doortrekken, 2 a 3 weken langer maakt mss net het verschil en zal qua herstel weinig uitmaken.

mss van te voren cutten met clen?

voor spieren op te bouwen is een overschot nodig aan voedingsstoffen. weet niet hoe jij cut maar de basis is een klein tekort aan voeding!
als je 6 weken t3 te kort vindt dan zou ik kuur gewoon iets langer doortrekken, 2 a 3 weken langer maakt mss net het verschil en zal qua herstel weinig uitmaken.

mss van te voren cutten met clenbuterol?

Als ik geen spieren op wil bouwen had ik genoeg gehad aan test prop om mijn spieren te behouden.
Er wordt vaak zat gegained in een cutkuur of ben ik nou gek..?

Clenbuterol ben ik geen fan van trouwens maar ik verzin wel wat anders.
Als ik dan toch clen pak dan liever erna.

als je zwaar in de cut gaat behoud je mijn inziens je spieren niet met test-only maar goed....gainen tijdens cutkuur.....lijkt me erg moeilijk maar mss kan jij t wel en ik niet ;) zou zo maar kunnen toch?

Okay, ik ga er nu gewoon vanuit dat ik alleen hoef te cutten op vetverlies en behoudt van mijn spiermassa.

Groeien doe ik wel weer tijdens een andere kuur....

Het is de bedoeling dat ik net onder onderhoud gaat eten. Met de T3 moet het dan verder wel lukken.
Zo niet pas ik dat aan in de kuur. Je kan van te voren nog zo veel plannen maar vaak loopt het anders.

Ik denk dat ik de tren er dan ook uit laat en bewaar voor volgende kuur.
Test en mast moeten zorgen voor spierbehoud. Cardio, dieet en T3 gaan zorgen voor vetverlies.

Dit moet toch te doen zijn zo?

denk wel dat dit zo te doen is maar zou persoonlijk toch de tren er in houden heb ooit eens iets gelezen dacht van Dennis dat tren en t3 samen echt heel goed is om te cutten .Als ik het verkeerd heb word ik wel gecorrigeerd door Dennis

denk wel dat dit zo te doen is maar zou persoonlijk toch de trenbolone er in houden heb ooit eens iets gelezen dacht van Dennis dat trenbolone en t3 samen echt heel goed is om te cutten .Als ik het verkeerd heb word ik wel gecorrigeerd door Dennis

Ik ben me bewust dat tren een ultra middel is om te cutten maar dit is tenslotte nog maar mijn 2e kuur.
Loop ik dan niet te hard van stapel?

Kijk, de T3 en tren zou samen moeten. Masteron voor anti oestrogene werking.
En de test is vanzelfsprekend. En dan heb ik het nog niet over clenbuterol etc.
Zo kan je alles wel nemen omdat het beter zou zijn...

Het is ook mijn 1e cutkuur dus ervaring heb ik er nog niet mee. :o
Ik wil niet te hard van stapel lopen maar ik ga er eerst even goed over nadenken.

Financieel is het ook een probleem namelijk want ik ben een k*tstudent zonder veel doekoe`s.:mad:

tren is in de cut mijn inziens noodzakelijk superanabool en superandrogeen!
verder stijgt igf er super door,gaat lijf beter met voeding om enzenz...kortom...bijna alleen maar voordelen.

op zich kun je 75mg eod goed hebben, mijn inziens zelfs als tweede kuur maar goed..

verder 'k*tstudent' 'Jwan' koester die status...beter leven zul je niet krijgen...mss weleens gehoord van ibg...dan leen je toch een maand maximaal.
geld mag als je kuurt nooit een issue zijn!

trenbolone is in de cut mijn inziens noodzakelijk superanabool en superandrogeen!
verder stijgt igf er super door,gaat lijf beter met voeding om enzenz...kortom...bijna alleen maar voordelen.

op zich kun je 75mg eod goed hebben, mijn inziens zelfs als tweede kuur maar goed..

verder 'k*tstudent' 'Jwan' koester die status...beter leven zul je niet krijgen...mss weleens gehoord van ibg...dan leen je toch een maand maximaal.
geld mag als je kuurt nooit een issue zijn!

als dat zo was had ik die sth er al lang inzitten;)
je moet natuurlijk wel realistisch blijven he, als je ej in de schulden gaat werken om te kuren ben je in mijn ogen niet goed bezig.

poeh ik zou eigenlijk ook nog wel k*tstudent willen zijn ow dat ben ik nooit geweest maar zou het nu wel willen echt wel.

En als je al volle bak leent, heb je altijd nog meerdere banken waar je lekker krediet krijgt! Je mag anders ook wel 1 van mijn 4 pasjes :o

Haha... Geld lenen ga ik sowieso niet doen om te kunnen kuren.
Ik ben druk aan het sparen maar het schiet niet op. Bovendien kosten 2 vials tren ook niet zo veel extra.

Het ligt eraan wat ik deze maand verdien.

Jullie horen het wel... ;)

als dat zo was had ik die sth er al lang inzitten;)
je moet natuurlijk wel realistisch blijven he, als je ej in de schulden gaat werken om te kuren ben je in mijn ogen niet goed bezig.

Als student kun je jezelf dat wel veroorloven, daarom: blijf zolang mogelijk student. Die sukkel van een dennis triple 9 kwam daar alleen te laat achter, nu zit hij met een ma-titel en een fulltime baan opgescheept.

Als student kun je jezelf dat wel veroorloven, daarom: blijf zolang mogelijk student. Die sukkel van een dennis triple 9 kwam daar alleen te laat achter, nu zit hij met een ma-titel en een fulltime baan opgescheept.

nou die sukkel van een dennis999 heeft anders behoorlijk lang over zijn studie rechten gedaan....ibg was/is blij met me...:(

wtf maakt een maandje lenen nou uit man? als je een baan hebt lach je super hard om die lening...ipv nu krom te liggen...studeren=feest!!!!!

Geile kuur Iwan!!! Ik doe ongeveer hetzelfde alleen hoger gedoseerd.

Geile kuur Iwan!!! Ik doe ongeveer hetzelfde alleen hoger gedoseerd.

We zullen het zien... Geld is voor elkaar. ;)

Moet toch nog lange tijd off blijven ivm vorige kuur. Ballen zijn ook nog niet op de normale grootte.

Kan ik hier gelijk nog wat vragen:
Ik heb een zware ademhaling gekregen na de vorige kuur. Heeft dit met de kuur te maken??

Terug
Naar boven