koen85
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mss het opbouwen voor de kuur doen en dan de kuur beginnen?
Dat was ik sowieso al van plan ja...
Is het trouwens wel echt de moeite om er mast bij te pakken??
Ik twijfel er namelijk nog over of ik die er wel bij moet pakken...
Is misschien te veel voor een 2e kuur...?
voor spieren op te bouwen is een overschot nodig aan voedingsstoffen. weet niet hoe jij cut maar de basis is een klein tekort aan voeding!
als je 6 weken t3 te kort vindt dan zou ik kuur gewoon iets langer doortrekken, 2 a 3 weken langer maakt mss net het verschil en zal qua herstel weinig uitmaken.
mss van te voren cutten met clenbuterol?
denk wel dat dit zo te doen is maar zou persoonlijk toch de trenbolone er in houden heb ooit eens iets gelezen dacht van Dennis dat trenbolone en t3 samen echt heel goed is om te cutten .Als ik het verkeerd heb word ik wel gecorrigeerd door Dennis

trenbolone is in de cut mijn inziens noodzakelijk superanabool en superandrogeen!
verder stijgt igf er super door,gaat lijf beter met voeding om enzenz...kortom...bijna alleen maar voordelen.
op zich kun je 75mg eod goed hebben, mijn inziens zelfs als tweede kuur maar goed..
verder 'k*tstudent' 'Jwan' koester die status...beter leven zul je niet krijgen...mss weleens gehoord van ibg...dan leen je toch een maand maximaal.
geld mag als je kuurt nooit een issue zijn!

als dat zo was had ik die sth er al lang inzitten
je moet natuurlijk wel realistisch blijven he, als je ej in de schulden gaat werken om te kuren ben je in mijn ogen niet goed bezig.
Als student kun je jezelf dat wel veroorloven, daarom: blijf zolang mogelijk student. Die sukkel van een dennis triple 9 kwam daar alleen te laat achter, nu zit hij met een ma-titel en een fulltime baan opgescheept.
Geile kuur Iwan!!! Ik doe ongeveer hetzelfde alleen hoger gedoseerd.