MuscleMeat

Cutting down to 7%, Check Op mijn Carb Cycle Schema.

waarom zoveel gehaat, de man wil gewoon simpel advies van de mensen die het (in zijn ogen) beter weten. Heb je geen advies, zeg dan gewoon niets

• Topic Starter Topic Starter
Hoe de f**k kom je erbij om bij b&f te bestellen? Er zit 185% meer suiker in dan vermeld staat op de verpakking.

Als je echt zo dom bent, dan heeft het geen zin om je te helpen met je schema. Je kunt dan beter naar het b&f forum gaan voor hulp. Zij zullen je graag helpen.
Hier helpen we liever mensen die serieus met voeding bezig zijn.

Je weet dat die nieuwe lab tests op perfection wel klopprn he? En toen ik die potte bestelde waren ze 28 euro voor 2kg dus dat is sowieso goedkoper dan iets anders maar okee als jij zo nodig ziet dat ik niet serieus bezig ben met me voeding dan heb ik denk je dat toch ik maak dikke gains alsnog met hun whey perfection tot nu toe dus ga lekker een klachtenbrief schrijven met je haat naar b&f

---------- Toegevoegd om 10:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:49 ----------

Kijk al zit je bijna op 7-8% en je hebt echt moeite met die laatste kilo's/grammen vet eraf te cutten dan kan ik zo'n schema begrijpen waar je carbcycled tussen extreem low carb en 'normaal' low carb. Maar je zit nu op 15%, waarom zou je volgens low carb stijl gaan cutten man. Gewoon met de vuistregel 2-2,5 gram eiwitten per kg lichaamsgewicht, 1 gram vet per kg lichaamsgewicht, en de rest opvullen met wat je wil (vooral koolhydraten maar mag ook best wat meer eiwitten / vetten) en dan kom je er net zo snel hoor.

Van 15% naar 7-8% willen cutten met zo extreem low carb ga je jezelf alleen maar onnodig mee kapot maken man

Okee bedankt voor je tips, ik zal waarschijnlijk dan gewoon een normaal deficit aanhouden van 500 onder me onderhoud qua me eiwitten zal ik denk gelijk houden omdat ik merk dat dat voor mij het best werkt. Denk je dat dit schema wel goed zou zijn als ik eenmaal op 8% zou zitten?

Je weet dat die nieuwe lab tests op perfection wel klopprn he? En toen ik die potte bestelde waren ze 28 euro voor 2kg dus dat is sowieso goedkoper dan iets anders maar okee als jij zo nodig ziet dat ik niet serieus bezig ben met me voeding dan heb ik denk je dat toch ik maak dikke gains alsnog met hun whey perfection tot nu toe dus ga lekker een klachtenbrief schrijven met je haat naar b&f ---------- Toegevoegd om 10:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:49 ---------- Okee bedankt voor je tips, ik zal waarschijnlijk dan gewoon een normaal deficit aanhouden van 500 onder me onderhoud qua me eiwitten zal ik denk gelijk houden omdat ik merk dat dat voor mij het best werkt. Denk je dat dit schema wel goed zou zijn als ik eenmaal op 8% zou zitten?

kennelijk weet jij niet dat er nog een test geweest is en dat het nog steeds niet in orde was met de body en shit whey,s ook denk ik dat bodyenshit met de klachtenbrieven inmiddels een jaar lang het kantoor kunnen voorzien van toiletpapier zullen ze de klachten brieven waarschijnlijk ook voor gebruiken

• Topic Starter Topic Starter
kennelijk weet jij niet dat er nog een test geweest is en dat het nog steeds niet in orde was met de body en shit whey,s ook denk ik dat bodyenshit met de klachtenbrieven inmiddels een jaar lang het kantoor kunnen voorzien van toiletpapier zullen ze de klachten brieven waarschijnlijk ook voor gebruiken

Ja ik ben daarvan op de hoogte maar dat geld niet voor de whey perfection, dat waren de isolaat en casein als ik ke niet vergis

Als je rond de 8% zit kan het inderdaad lastig gaan worden om met een 'normaal' cut schema nog 1-2% eraf te cutten, dan kan zo'n low-carb schema zoals je postte inderdaad wel uitkomst bieden. Nu je op 15% zit en richting 10~ aan het gaan bent is het gewoon echt niet nodig en langdurig op zo extreem low carb leven is alleen maar schadelijk. Voor nu zou ik dus idd zeggen gewoon met een normaal deficit schema en de normale vuistregels gaan werken en als je het rond 8/10% lastiger krijgt kun je altijd nog kijken of je voor korte-termijn met minimum carb kan gaan werken. Voor nu is dat gewoon compleet overbodig..

Terug
Naar boven