XXL Nutrition

Cutting foto log

hoe ziet je training schema eruit? of doe je gewoon waar je zin in hebt

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee ik train geen benen maar ze zijn geen tandenstokers en kuiten ben ik mee bezig.

Netjes man, massa genoeg, nu ff goed droog worden en definitie erin krijgen :thumb: Post eens een foto van je rug als je hebt.
En qua tips....dat weet je zelf wel denk ik, dat je benen beetje achterlopen :cool: Maar niks rampzaligs :cool:

Netjes man, massa genoeg, nu ff goed droog worden en definitie erin krijgen :thumb: Post eens een foto van je rug als je hebt.
En qua tips....dat weet je zelf wel denk ik, dat je benen beetje achterlopen :cool: Maar niks rampzaligs :cool:

Wat me opvalt is dat ik op fotos stuk minder droog uitzie dan in het echt, dat vind ik zo demotiverend:(

Ja benen zijn wel oke hoor, maak wel keer foto van.

Dit is mijn rug geen pose ofzo

Buffe mofo!
Wel je benen trainen bro :mad:;)

UB is echt nice!

Maar srs, ga benen trainen..

Wat is de reden dat je ze niet traint ?
Als het je vooral aan motivatie ontbreekt kan ik je aanraden om loopbroeken te dragen tijdens het trainen ( deze :http://www.gustavsport.nl/imageshow...d-field-korte-hardloop-broek-zwart-kinder.jpg ) dan word je constant geconfronteerd met je legs. Sinds ik het doe maak ik de gains van mijn leven qua LB :D.

Maar jouw keuze natuurlijk.

Ik doe sinds 2 weken squats met 60kg :p maar niet dat dat veel helpt :roflol: Ik heb sowieso blessure aan mijn knieeen, maar ben wel plan om weer te gaan squaten maar niet zo vaak omdat ik niet te grote benen wil (ik loop en fiets veel :trollface: )

Wzup homie?
Still looking good bro.

Laatst bewerkt:
Wzup homie?
Still looking good bro.

kan altijd beter he:D

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jul 2012 om 23:20 ----------

net even gemaakt, daarom train ik dus geen benen maybe alleen die teardrop ff bijwerken en dat is meer dan genoeg

amk hoe kom je aan die tan, ik ben kapot blank hier :fuu: btw ik heb pics pm yap da gosterim

Wtf bro, zwaar jelly! Je benen niet/amper trainen toch zo'n poten hebben!

Wtf bro, zwaar jelly! Je benen niet/amper trainen toch zo'n poten hebben!

Ik doe zware deadlifts daar zal het wel aan liggen:D Maar nu ik cut en er minder vet op mn benen zit worden mn broeken wel wat losser dus wss doe ik vanaf morgen ff zware squats kijken hoe lang het duurt voor ik weer op 200kg+ zit

Ga je ook nog keertje off bro?

kan altijd beter he:D

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jul 2012 om 23:20 ----------

net even gemaakt, daarom train ik dus geen benen maybe alleen die teardrop ff bijwerken en dat is meer dan genoeg

Kuiten hebben ook nog wat werk nodig brah, no offense still jelly...:o

Ja klopt, die train ik ook niet zal daar aan liggen.

Vandaag een zware cheat dag, gister nacht wakker geworden met een zware bloedneus en toen kreeg ik zin om te vreten :roflol: lagen lekkere ijsjes dus heb die gepakt met paar koekjes en ik zet het voort.

Hoop niet dat het mijn cut te veel gaat belemmeren deze dag.

Heb Meridia besteld, kijken hoe ik daar op ga reageren

Je wordt wel ****ing vol met zo'n Cheat dag damn, sorry voor wazige foto, trillende handen door clen

Wat meten je armen?

Afgelopen 3 dagen volop gecheat, helaas :(.
Heb Meridia besteld kijken of dit mijn eetlust beetje in bedwang gaat houden

Vanmorgen even 2 oefeningen triceps gedaan en 20 minuten cardio

beest!!!! ziet er goed uit(Y)

:roflol: wat een ecto!!! Wanneer ga je eens beginnen trainen?

:trollface:

Terug
Naar boven