Fitness Seller

Cuttt kuur

Guisses

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
94kg
Vetpercentage
13%
Hallo mensen,

Eerste vraag...... Ik ben van plan eind maart te beginnen met mijn derde kuur. Ik zie hier overal op t forum verschillende waardes staan en vroeg me af hoe dit omgerekend wordt altijd.

Ik heb van Alpha-pharma de tren/parabolin gehaald en een zon vial is 1.5 ml. Ben van plan om twee x 1.5 ml te zetten per week samen met 1 ml testo/testobolin.

Hoeveel mcg is dit per week? Perhaps een domme vraag maar wil het voor eens en altijd duidelijk hebben

....Combineer m'n kuur nog met winny en evt met clen afhankelijk van de resultaten.

Wat is jullie mening?

potverdomme staat toch op t potje, wordt steeds gekker hier.

staat er op 200 mg/ml of iets in die richting en dat betekend dat er op 1 ml 200 mg werkende stof zit.
je praat altijd in mg's nooit in ml.

• Topic Starter Topic Starter
Gast als het duidelijk erop stond kom ik het toch niet vragen. Er staat bij 1.5ml is 76.5 mg. Simpel gezegd betekent dit 153 mg per week?
Met vial bedoel ik idd zo'n buisje wat je breekt en dan optrekt.

Zoek dan gewoon ff op google naar AP man, jezus. Zoiets heet geen vial maar een ampul. Parabolan zet je bij mijn weten EOD maar als je per week dan op 210 mg uitkomt zou ik eerder naar het dubbele gaan want daar ga je geen kloten van merken.

Hoeveel duidelijker wil je het hebben, als er staat : 1.5 ml = 76.5 mg weet je toch hoeveel mg 1.5 ml is?

---------- Toegevoegd om 13:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------

Thnx

Hoe the **** praten mensen over 250-400 test-tren. Is dat gwn hoog gedosseerd of mijn extreem laag?

Jij hebt gewoon net het merk gekozen dat bepaalde stoffen laag doseert per ml :) Tren Ace van andere UG merken is bijvoorbeeld al 100mg/ml, dat is het dubbele van de jouwe. TrenE is in de meeste gevallen zelfs 200 mg/ml.

• Topic Starter Topic Starter
Thnxxx.. Ik ging er al vanuit dat er zulke reacties zouden komen op zon vragen :p.... Anyway domme vragen maakt t duidelijkerr

Terug
Naar boven