Fitness Seller

d-bol

Tim1234

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
97kg
Vetpercentage
14%
jongens ik heb een vraag,
ik zit nu in me 2de week dbol, ben begonne met 3 per dag
zit nu op me 3de dag van 4per dag.
waneer ga ik wat merken? ik heb wel een beter pomp gekregen, en eet ook tot de max maar me spieren komen niet egt naar buiten. Terwijl ik tog wel een 5 a 6 keer per week train.
bij voorbaad dank

jongens ik heb een vraag,
ik zit nu in me 2de week dbol, ben begonne met 3 per dag
zit nu op me 3de dag van 4per dag.
waneer ga ik wat merken? ik heb wel een beter pomp gekregen, en eet ook tot de max maar me spieren komen niet egt naar buiten. Terwijl ik tog wel een 5 a 6 keer per week train.
bij voorbaad dank

Welke dbol? Hoeveel mg?

Kerel wat verwacht je wel niet van een beetje Dianabol..

Gebruik even de zoekfunctie, zijn zat logjes van een Diana only kuurtje.

Lees je verder in, voor een goed resultaat stacken met Test.

Als eerste kuurtje beter een test only pakken..

• Topic Starter Topic Starter
ik heb die van Bio-chem industries 10 mg

mijn excuus. maar nog steeds geen vraag op mijn antwoord in welke week moet ik wat gaan zien aan me lichaam zou dat gaan komen in de 3 of 4 de week ?

Hoezo denk je wat te kunnen gaan zien ? Het is geen wondermiddel. Met een beetje pech word je een dikke vochtprop. Wat je na een paar weken weer kwijt bent.

Wat is je verwachtingspatroon hier ?

ik hoop er gewoon een paar kilotjes mee te winne en wat meer spiermassa te krijgen

---------- Toegevoegd om 10:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:36 ----------

maar ik wil ook graag reactie van mensen die alleen een dbol only kuur hebben gedaan en wat hun ervaring er mee was

ik hoop er gewoon een paar kilotjes mee te winne en wat meer spiermassa te krijgen

---------- Toegevoegd om 10:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:36 ----------

maar ik wil ook graag reactie van mensen die alleen een dbol only kuur hebben gedaan en wat hun ervaring er mee was

Als ik goed begrepen hebt neem je 30mg. Het is voor iedereen anders maar ik persoonlijk vond 30mg veel te weinig. Als je in week 2 nog niets voelt heb je ofwel fakes ofwel is je dosering te laag.
En zoals de anderen hier al aangeven had je beter test genomen. Verwacht niet teveel van d-bol.

Laatst bewerkt:
jaa ik zit nu in de 2 week en neem nu 40 ik bouw hem op tot de 50. Ja als ik dat had geweten had ik dat gedaan. Maar het probleem is zit nu in afghanistan en heb deze meegenomen.En er zijn tog verschijnende mensen die er ook wel goede ervaring mee hebben

Het is een middel wat veelal gebruikt wordt in combinatie met andere spullen.

Je zult sowieso je voeding aan moeten passen op het gebruik van dit soort spullen wil je maximaal rendement uit je snoepgoed halen.

jaa ik eet me normale voeding + 1 a 2 x perdag brinta dan ook nog yoghurt met muesli erdoorheen zou ik er eiwit shakes bij moeten pakken?

---------- Toegevoegd om 10:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:47 ----------

als er iemand ervaring heeft met alleen een dbol only kuur zou die mij kunne vertellen in welke weer hij er wat van begon te zien bvd

haha je moet wat he :P

Je zal zien dat je flink wat meer vocht gaan vasthouden. Je wordt een vochtballontje.. Je gaat echt geen flinke verhoging in je spiermassa zien.. in tegendeel waarschijnlijk zal je minder gaan zien omdat je opblaast van de vocht.

en als je klaar bent met je kuur.. trekt dat weer weg en ben je waar je was toen je begon.

Wel een ervaring rijker natuurlijk.. maar misschien een illusie armer.

waarom krijg ik op deze site altijd van die kansloze antwoorden. Er zijn mensen die het hebben gebruikt en die er wel gewicht aan over hebben gehouden en spiermassa Maar ja jij zou het wel weten Btw ik vroeg om mensen die er ervaring mee hadden niet van die mensen die denken dat ze overal wel wat van weten

Ben je ook niet in gewicht aangekomen? ongeacht dat dit nou vocht of spiermassa is.
Heb t een paar weken geleden gebruikt als kickstart van mn kuur dus wel in combi met andere produkten maar merkte het de 1e week al enorme gewichtstoename en kracht duidelijk omhoog. Check mn kuurlog anders maar eens en kijk gelijk naar mn voeding.
Als je ook geen gewichtstoename hebt is of je produkt fake of je voeding en/of training niet in orde.

Beste tim,
Up de dosis naar 50mg per dag, wacht tot en met week 3.

Tegen die tijd moet je wel extra kracht ervaren en meer vocht. Je spieren komen momenteel niet 'meer uit/naar voren' vanwege de vocht. als je aan het einde van week 3 niks noppes qua vocht en sterkte ( en eventueel extra spuisten etc..) merkt zijn het mischien fakes..

hartstikke bedankt voor de reacties ik ben wel 1 a 2 kilo aangekomen al ja maar niet egt zichtbaar maar volgende week ga ik op de 50 mg en kijken hoe het dan gaat dit is nou me 3 de dag op 40 dus dnek wel dat het nog goed goed komen dank je wel

Als je wel ben aangekomen zou ik me maar niet zo zorgen maken dan doet het heus wel wat up dosis nog wat maar zou niet boven de 50 gaan zitten is overbodig.
Kracht toename is bij iedereen verschillend de 1 een beetje de ander enorm.
succes en vergeet niet ga voor de totale uitputting!

Terug
Naar boven