AndroidHealthClinic

d-bol

• Topic Starter Topic Starter
jaa de kracht is wel gestegen ben van 75 met drukken naar 90 gegaan dat is wel snel gegaan maar zou ik het gewoon niet meer in piramide vorm doen en gewoon die andere 5 weken op de 50 mg gaan ? om meer resultaat te krijgen ?

jaa de kracht is wel gestegen ben van 75 met drukken naar 90 gegaan dat is wel snel gegaan maar zou ik het gewoon niet meer in piramide vorm doen en gewoon die andere 5 weken op de 50 mg gaan ? om meer resultaat te krijgen ?

van 75 naar 90. das een flinke vooruitgang, verwacht niet ineens 200 te kunnen banken als je hem op 50mg pakt

Ah oke, ik dacht dat je nog niks merkte met 30 mg, vandaar dat ik je 50mg adviseerde.
Maar je bent nu 2 kilo aangekomen, en veel sterker geworden, whats the problem :D

waarom krijg ik op deze site altijd van die kansloze antwoorden. Er zijn mensen die het hebben gebruikt en die er wel gewicht aan over hebben gehouden en spiermassa Maar ja jij zou het wel weten Btw ik vroeg om mensen die er ervaring mee hadden niet van die mensen die denken dat ze overal wel wat van weten

Is gewoon de waarheid kerel, ook al wil je die niet onder ogen zien.

Degene die je nog gaan adviseren om te uppen naar 50mg en dat je dan na 3 weken wel wat zult voelen, denken juist dat ze wat weten:p.

Als de dbol zijn best had gedaan, had je dat binnen een week moeten merken...

Zou dbol tot 4 weken nemen, dus niet met nog 5 weken verlengen, is niet goed voor je lever en cholesterol.

Volgende keer:
10 weken test op 500mg
eerste 4 weken 30 a 40 mg dbol/dag

Dan ben je al een stuk beter bezig...

• Topic Starter Topic Starter
jaa de pomp heb ik niks op aan te merken. Maar ik zie vrij weinig aan me lichaam veranderen ik heb voor de rest helemaal geen last van vocht vasthouden (aan de ene kant wel beter) dus vandaar dat ik het vreemd vond. Wat ik nu gebruik is van een engels product en ik heb idd ook op die engelse forums gelezen dat het zorgt voor een goede pomp.Maar vroeg me daarom ook af waneer je wat ging zien

jaa de pomp heb ik niks op aan te merken. Maar ik zie vrij weinig aan me lichaam veranderen ik heb voor de rest helemaal geen last van vocht vasthouden (aan de ene kant wel beter) dus vandaar dat ik het vreemd vond. Wat ik nu gebruik is van een engels product en ik heb idd ook op die engelse forums gelezen dat het zorgt voor een goede pomp.Maar vroeg me daarom ook af waneer je wat ging zien

Zou er of a la direct test bij pakken, aangezien je pas in week 2 zit, of ik zou gelijk stoppen. Dbol-only is zonde van je tijd en gezondheid.

Iedereen die anders zegt, praat hoogstwaarschijnlijk niet uit eigen ervaring.

Is gewoon de waarheid kerel, ook al wil je die niet onder ogen zien.

Degene die je nog gaan adviseren om te uppen naar 50mg en dat je dan na 3 weken wel wat zult voelen, denken juist dat ze wat weten:p.

Als de dbol zijn best had gedaan, had je dat binnen een week moeten merken...

Zou dbol tot 4 weken nemen, dus niet met nog 5 weken verlengen, is niet goed voor je lever en cholesterol.

Volgende keer:
10 weken test op 500mg
eerste 4 weken 30 a 40 mg dbol/dag

Dan ben je al een stuk beter bezig...

Hier sluit ik me bij aan en op de vraag waneer ga ik wat zien dat komt wel hoor aan je kracht te zien en je gewichtstoename werkt ie prima maar wat je gaat zien zal je waarscheinlijk niet bevallen want je krijgt er echt geen mooi droog lijf van en het is maar de vraag wat je er van over houd na je kuur.
Doe het volgende keer zoals hierboven of zelfs zonder d-bol een test-only kuurtje zal ook zijn resultaten opleveren dan heb je er meer profijt van.
Vragen staat vrij en domme vragen ook maar doe wel wat met de antwoorden die je krijgt en doe je huiswerk.
Maak deze kuur lekker af en volgende keer een echte kuur ook ik ben dom en onwetend begonnen zoals zo velen maar er is zat info te vinden hier dus dat is niet meer nodig.

jaa ik eet me normale voeding + 1 a 2 x perdag brinta dan ook nog yoghurt met muesli erdoorheen zou ik er eiwit shakes bij moeten pakken?

Pfffff, bovenstaand zegt genoeg. Mischien als je er 2 broodjes pindakaas bij doet en een shakie dat je dan wel die 10kg gaat pakken....Ga eerst eens fatsoenlijk eten voordat je uberhaubt aan aas gaat denken.

ja als je in de 2/3 week niets merkt qua vocht en kracht ik bedoel niet dat je gelijk de hulk wordt, dan zijn het meestal fakes of je voeding en training is extreem slecht. Maar dan zul je toch wat vocht moeten vast houden zelfs met 30 mg ik denk eerder aan fakies :/

d-bol, tsja iedereen maakt wel eens fouten
maar uit je fouten leer je ;)

k heb ok d e dianabol only gebruikt van epl en ging erg goed k had met 1 week tijd 2 kilo gepakt. totaal 10 kilo gepakt en 8 ervan overgehouden:D maar dan moet je wel blijven trainen:P of miss ben je genept (vergeet niet veel water te drinken)

Snap in de eerste instantie dat opbouwen niet, das allang achterhaald.
Gewoon 50mg/d en dat voor 6 weken.
Men ziet d-bol nog steeds als een mass-builder waarbij je niet hoeft te injecteren maar uit ervaring kan ik meedelen dat dat niet het geval is. D-bol staat meer in z'n recht als kickstart icm met een basis- en/of bijstof. D-bol geeft je een kracht-toename in de eerste weken van je kuur die je kunt gebruiken wanneer je andere gear gaat inkicken. Vocht-retentie moet je verwaarlozen daar je dat toch weer kwijtraakt.
D-bol geeft indirect meer spiermassa als only kuur. Doordat je kracht toeneemt zul je meer gewicht aankunnen wat zorgt voor een grotere impact op je spiervezels die dan weer herstellen en sterker worden (groeien).
Kort samengevat is het starten met d-bol only voor meer spiermassa zeker niet aan te raden, je zal er aan moeten geloven en de spuit moeten pakken wil je echt iets bereiken.
Het is al zo lang bekend dat dianabol gewoonweg een ideale stof is om mee te stacken, het stacken is ook door de combinatie van deca en d-bol ontstaan.

Terug
Naar boven