MuscleMeat

d-boll en last

BIG-G

Advanced Bodybuilder
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
130kg
Vetpercentage
12%
hey
Ik ben te maandag begonnen met d-boll
Ik heb alleen wat last van mijn onderrug en elleboog,en toeval of niet,mijn elleboog sinds het begin van de kuur.
Zou het kunnen dat het daardoor komt.
Ik heb gehoord dat tijdens je kuur normaal veel minder last van ontstekingen ed hebt.
Wat vinden jullie daarvan

als je de eerste dag al last heb kan dat niet door as komen. echter als je al een poos bezig ben en ergens last van krijg kan het door de snelle krachtoename komen. spieren worden snel steker pezen en aanhecthigns durt veel langer.

onderrug kan idd. door de extreme pomp die je krijgt kan de onderrug met trainen zo vol raken dat het gewoon pijn gaat doen.

• Topic Starter Topic Starter
soulreaver zei:
onderrug kan idd. door de extreme pomp die je krijgt kan de onderrug met trainen zo vol raken dat het gewoon pijn gaat doen.
Ik heb het door gisteren te squatten denk ik, tijdens het trainen voelde ik niks,ma vandaag doet het echt pijn.
Hebben jullie nooit ergens last van,wat doen jullie dan

soulreaver zei:

vanaf de eerste dag al? naja elke mense verschilt

pomp gevoel pijn? ik ervaar het meer als een lekker gevoel!

Nou, ik ben al 2 weken bezig met mijn kuur en kan me ook niet een al te lange tijd voor een bepaalde activiteit inspannen. Ik moest net 4 km naar huis lopen, na 2 km kon ik echt niet meer. Mijn kuiten leken wel te ontploffen.

!!BarmaN!! zei:
vanaf de eerste dag al? naja elke mense verschilt

pomp gevoel pijn? ik ervaar het meer als een lekker gevoel!

sommige mensen krijgen zulke pijn in de onderrug dat ze er krom van lopen. daar is niks lekkers meer aan. vanaf eerste dag lijkt me erg snel. ook toevallig een injectie in je glutes gezet?? misschien straalt de injectiepijn iets door naar de onderrug?

de ene zal er wel meer last van hebben denk ik en als het door een injectie komt is het de eerste paar x beetje pijnlijk. op gegeven moment voel je het niet meer.

Wat je daar zegt komt me inderdaad erg bekend voor. Als mijn trainingspartner aan het kuren was had ie ook altijd veel meer last van de onderrug (hij moest er gewoon van stoppen) dan normaal. Eigenlijk nooit aan gedacht dat dat misschien daardoor kan komen.....

dat dboll pijn in de rug kan veroorzaken, heb ik inderdaad al ergens gelezen. ik kan er niet van meespreken. ik heb nog nooit dboll gebruikt.

heb je niet progenlijk wat anders gedaan dan normaal. zeg niet dat het er niet door komt maar ervaar het zelf niet. geen riem om bij squaten voorover gebogen. als ik verkeerd squat of deadlift heb ik ook last van mijn rug.

!!BarmaN!! zei:
heb je niet progenlijk wat anders gedaan dan normaal. zeg niet dat het er niet door komt maar ervaar het zelf niet. geen riem om bij squaten voorover gebogen. als ik verkeerd squat of deadlift heb ik ook last van mijn rug.

ik heb altijd een riem om,ik heb wel iets zwaarder getraint als anders,ma teidens het trainen voelde ik niks,dus bleef ik ma doorgaan

ik ben sinds 3 weken met d-bol en sus bezig .. en heb ook inderdaad nogal last van mijn onderrug.. iets wat ik nog nooit eerder heb gehad.. train wel zonder riem maar doe alle oefeningen er net uitvoeren

soulreaver zei:

idd dat heb ik met mn schouders...ik hoef niet veel sets te doen en dan doen ze echt zeer. Biceps heb ik ook pijnlijke pomp...maar minder hinderlijk dan de schouders.

Ik heb er ook last van , zit in mijn derde week van mijn kuur.

Het het ook tijdens het lopen, dat er zoveel verzuring in mijn benen krijg, dat ik bijna niet meer kan lopen, ik moet dan echt even stoppen

Heb het zelf ook als ik in de kuur zit dat mijn onderrug zo strak staat en een pomp er in dat ik bijna zelfs niet kan bukken.
Heb er zelf ook erg veel last van tijdens mijn werk.
Maar de eerste dag lijkt me wel heel stug.

Groetjes Adrbeest

Ik heb net mijn rug getrained, en het voelt net aan alsof ie door tween wil breken :S

BBwannabe zei:
Ik heb net mijn rug getrained, en het voelt net aan alsof ie door tween wil breken :S

De last in de rug,zou dat niks te maken kunnen hebben met de nieren?Omdat ze zeggen dat de d-boll slecht is oor de nieren

wat zijn jullie doseringen dan hier allemaal van dboll in jullie kuur ?

Terug
Naar boven