MuscleMeat

DA Official Sushi Thread!

Hoe ver is het lopen vanaf Ado stadion?

what ya laughin' at

u mad brah :trollface:

Plannen voor dit weekend zijn iets aangepast. Blijf niet in Enschede slapen en ga daarom eerst trainen in Rotterdam, voordat ik Sushi ga eten. Nog mensen die mee willen spelen, behalve "medium big Z" ?

ik denk dat ik helaas ook niet mee kan.
zie dat het komende zondag al is.

begin van de maand schijven gekocht en paar keer op stap geweest, helaas geen geld meer en ik krijg pas maandag over 1 week betaald :(

• Topic Starter Topic Starter
ik denk dat ik helaas ook niet mee kan.
zie dat het komende zondag al is.

begin van de maand schijven gekocht en paar keer op stap geweest, helaas geen geld meer en ik krijg pas maandag over 1 week betaald :(

jammer mike! you snooze you lose ! :roflol:

---------- Toegevoegd om 12:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:46 ----------

List update!

Plannen voor dit weekend zijn iets aangepast. Blijf niet in Enschede slapen en ga daarom eerst trainen in Rotterdam, voordat ik Sushi ga eten. Nog mensen die mee willen spelen, behalve "medium big Z" ?

Bij welke gym? En wat staat er op de planning:P? Z=Ziyed?

wie gaan der nu alemaal mee da zondag update graag ik ben van de partij eet aleen geen shisie grill envlees en zo ook 16.50 onbeparkt aaaarghhhhhhe
]

Ik denk dat ik ook wel even mee kom doen! Hoe laat gaan jullie?

ik ga naar gijs toe rij met gijs mee :D duzz weet niet hoelaat we daar zijn kijken wel toch heb der wel gods zin in mensen :d

Sushiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!

in principe kon ik niet, maar er zijn wat wijzigingen...

zaterdagavond ga ik stappen in Den Haag en als ik dat overleef, een handige slaapplek kan fiksen daar of in de buurt dan zou ik wellicht in staat kunnen zijn om zondag aan te sluiten bij dit event :p (wel brak vrees ik)

volgens mij waren er nog wat plekken over, dus dat zal wel goed komen denk ik :)

• Topic Starter Topic Starter
in principe kon ik niet, maar er zijn wat wijzigingen...

zaterdagavond ga ik stappen in Den Haag en als ik dat overleef, een handige slaapplek kan fiksen daar of in de buurt dan zou ik wellicht in staat kunnen zijn om zondag aan te sluiten bij dit event :p (wel brak vrees ik)

volgens mij waren er nog wat plekken over, dus dat zal wel goed komen denk ik :)

Je mag zeker mee matie!

11.45 huh zo vroeg al voor het eten :P en gaan me na het eten nog trainen anders naam ik me spullen mee :p

Terug
Naar boven