Oke,
Ik dacht bij me zelf laat ik ook maar eens een log posten van me zelf
, vanaf vandaag begin ik met het posten van mijn log, om precies te zijn vanavond
.
Nog even wat stats :
18jr oud
1.98 / 2.00 meter
108 kg, ben ook vrij breed uit natuur. Heb overigens mijn knie 2 jaar geleden gebroken, daardoor ben ik heel veel gewicht aangekomen door slecht eten en gewoon helemaal niets doen, heb daarvoor 8 jaar intensief basketbal gespeeld. ( Ben minstens in een jaar 15 a 20 kilo aangekomen. )
Het doel is om meer massa aan te winnen, nu denk ik zo bij me zelf, de massa heb ik wel alleen dat beetje vet mag er nog wel af.
Mijn doel is dan ook om ongeveeer 100 kilo te berijken qua lichaams gewicht En voor de rest gewoon groot en breed veel massa aan te winnen.
Ik doe meestal een half uurtje intensief cardio na krachtoefeningen.
Owja, ik train 4 a 5 keer in de week en ik heb een splitschema.
Vanavond borst & triceps aan de gang, en zal ik gelijk beginnen met het loggen.
Ik dacht bij me zelf laat ik ook maar eens een log posten van me zelf
, vanaf vandaag begin ik met het posten van mijn log, om precies te zijn vanavond
.Nog even wat stats :
18jr oud
1.98 / 2.00 meter
108 kg, ben ook vrij breed uit natuur. Heb overigens mijn knie 2 jaar geleden gebroken, daardoor ben ik heel veel gewicht aangekomen door slecht eten en gewoon helemaal niets doen, heb daarvoor 8 jaar intensief basketbal gespeeld. ( Ben minstens in een jaar 15 a 20 kilo aangekomen. )
Het doel is om meer massa aan te winnen, nu denk ik zo bij me zelf, de massa heb ik wel alleen dat beetje vet mag er nog wel af.
Mijn doel is dan ook om ongeveeer 100 kilo te berijken qua lichaams gewicht En voor de rest gewoon groot en breed veel massa aan te winnen.
Ik doe meestal een half uurtje intensief cardio na krachtoefeningen.
Owja, ik train 4 a 5 keer in de week en ik heb een splitschema.
Vanavond borst & triceps aan de gang, en zal ik gelijk beginnen met het loggen.

)