Vipo
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 150
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De manier waarop Wilders zich manifesteert, legt mijn inziens meer de nadruk op de wijze waarop Wilders zijn standpunten verwoord dan op de inhoud.
Mijn enige hoop is dat al die pseudo-Fortuyns, zoals Wilders, het talent bezitten om zichzelf belachelijk te maken en te marginaliseren.
De populistische retoriek stroomt over van de kordaatheid.
Van alles en nog wat zal op korte termijn aangepakt en op de schop genomen worden, grote problemen die al lang slepen zullen nu zonder dralen tot een oplossing worden gebracht.
De tragiek van al die kordate retoriek is nu juist dat het niet meer is dan retoriek.
Het populisme heeft nog nooit geleid tot de oplossing van concrete politieke problemen.
Dat komt omdat het populisme haast per definitie niets begrijpt, of niets wil begrijpen van het complexe besluitvormingsproces in een moderne, parlementaire democratie.
Beetje simpel.
Bron
Je avater zegt genoeg over je denkwijze.
Je bent een stalin die hitler komt vertellen dat hij het niet eens is met z'n ideeen.
Haha, ik vind het geweldig om te horen. Maar dat neem je toch niet serieus? Belachelijk dat zo iemand in de tweede kamer zit. Di
Je kan zeggen wat je wil, en het niet eens zijn met hem.
Maar ik heb wel respect voor hem omdat hij gewoon schijt heeft aan al die andere bureaucratische dwazen.
We hebben meer mensen nodig in de politiek die zeggen wat ze denken en geen blad voor de mond nemen.
Hebben we mensen in de politiek nodig die totaal niet serieus genomen worden? Het is een groot lachcircus waar totaal geen inhoud in zit.
Zulke personen kunnen we missen als kiespijn.
Schijt hebben aan bureaucratie heeft nog nooit ergens toe geleid, dus begrijp ook niet hoe je daar ook maar enig respect voor op kan brengen. Enig vorm van bureaucratie is nou eenmaal nodig om een land draaiende te houden.
Buiten dat hij alle lachers op zijn hand krijgt.
Wat wilde dhr. Wilders nou eigenlijk duidelijk maken met zijn betoog? (serieuze vraag)

Dat hij en zijn partij er blij mee zijn dat ella vogelaar uit de kamer is, en wij zijn het allemaal met hem eens.