AndroidHealthClinic

Daar gaat Geert weer

Nu weten we nog steeds niet wie dat in Friso's avatar is.

Hij moet de oudejaarsconferance doen!

Best knappe vrouw! Met mijn piemol in d'r mond.

Na dit indoctrinerende betoog, waarop klaarblijkelijk best een creatieve geest is losgelaten, blijkt maar weer eens dat de persoon Wilders best een fijne en gezellig man kan zijn.

Als je ook eens let op z'n micro expressies en kleine gewoontes door de jaren heen, valt het eigenlijk op dat hij vanuit z'n aard helemaal niet zo hard is.

Maar hij is op een of andere manier door het leven beschadigd of gevormd waardoor hij deze weg is ingeslagen. Kan me opzich wel voorstellen dat hij van z'n baan geniet.

Maar heel diep van binnen twijfel ik er niet aan dat hij liever gewoon z'n vrijheid had behouden en als de gewone Geert met een goede carriere door het leven had gewild.

Hoe iedereen ook naar hem zit te kijken. Beetje hetzelfde als mensen in de bus staren naar een dronken gek die staat te zwetsen.

What a geek :roflol:

"Wilt u afronden?"
"Hier staat dat ik nog één minuut 39 heb"
"Dat klopt niet, get the **** off the stage"
"ok"

:roflol:

Je kan en mag zeggen over Wilders wat je wil, maar het is wel een man die die het ouderwetse geblaat van ''pappen en nathouden'' doorbreekt en daar heb ik respect voor.

Tsjah, je kan ook gewoon naar daar gaan en je betoog voeren a la biggie smalls rapstyle. Das ook de ouderwetste manier van geblaat doorbroken...

Je kan en mag zeggen over Wilders wat je wil, maar het is wel een man die die het ouderwetse geblaat van ''pappen en nathouden'' doorbreekt en daar heb ik respect voor.

:roflol:
Al die mensen die respect hebben voor Geert.....
Niemand neemt die gast serieus en het is jouw grote voorbeeld omdat hij "Het ouderwetse geblaat" doorbreekt.
Wat bereikt hij ermee dan? Helemaal niks. Niemand wil met hem regeren, iedereen lacht hem uit. Goed voorbeeld :thumbs:

Wat kan je nu met zo'n brutale anti-persoon aanvangen? Echt jammer dat er geen gezond rechts tot stand kan komen in Nederland.

Gellukig hebben we iemand met wel hart en ziel in de tweede kamer zitten. Iemand die zegt wat een ander niet durft te zeggen.

hart en ziel?

die fl**ker doet niks, alleen zijn grote bek opentrekken!
:mad:

Ella Vogelaar was bereid om de Antillen te willen helpen, helaas stond ze daar alleen in.
:o:(

jammer dat het niet de omgekeerde wereld is, dat een groter land, NL kan helpen maar dat kleine NL gewoon laat stikken met hun problematiek.

Terug
Naar boven