Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Na dit indoctrinerende betoog, waarop klaarblijkelijk best een creatieve geest is losgelaten, blijkt maar weer eens dat de persoon Wilders best een fijne en gezellig man kan zijn.
Als je ook eens let op z'n micro expressies en kleine gewoontes door de jaren heen, valt het eigenlijk op dat hij vanuit z'n aard helemaal niet zo hard is.
Maar hij is op een of andere manier door het leven beschadigd of gevormd waardoor hij deze weg is ingeslagen. Kan me opzich wel voorstellen dat hij van z'n baan geniet.
Maar heel diep van binnen twijfel ik er niet aan dat hij liever gewoon z'n vrijheid had behouden en als de gewone Geert met een goede carriere door het leven had gewild.
Je kan en mag zeggen over Wilders wat je wil, maar het is wel een man die die het ouderwetse geblaat van ''pappen en nathouden'' doorbreekt en daar heb ik respect voor.
Je kan en mag zeggen over Wilders wat je wil, maar het is wel een man die die het ouderwetse geblaat van ''pappen en nathouden'' doorbreekt en daar heb ik respect voor.
Al die mensen die respect hebben voor Geert.....
Niemand neemt die gast serieus en het is jouw grote voorbeeld omdat hij "Het ouderwetse geblaat" doorbreekt.
Wat bereikt hij ermee dan? Helemaal niks. Niemand wil met hem regeren, iedereen lacht hem uit. Goed voorbeeld