XXL Nutrition

Dames training - 1 oktober @ Den haag

geen update over hoe t was?

• Topic Starter Topic Starter
Dat staat toch op de vorige pagina. :P Meer is er niet over te zeggen, klein clubje..

Ohh, dus stuiterbal zit stiekem zelf van het goodiepakket te snoepen? :D

-Leon
Ze deelt ze wel eerlijk uit hoor :D Dus (alvast) bedankt voor de goodies Leon!

Wat Sanne zei, weinig toe te voegen. Getraind, tussendoor gekletst, maar was zeker geen theekransje. En geen foto's gemaakt.

Haha theekransje. :p Andere keer een andere gym waar meer ruimte was, vond het een beste k*t gym. :o

maar wel lekker getraind:p

---------- Post toegevoegd Wed 5 Oct 2011 om 00:13 ----------

ik heb er gewoon helemaal over heen gelezen. Maar jullie hebbe dus een leuke dag hehe:) goed zo:) op naar een volgende x;)

En hoe hebben jullie nu getraind? Allemaal gewoon wat leuke oefeningen, of echt volgens schema?

Baal er wel van dat ik er niet bij was, snel weer eens plannen!

Mijn training staat in mn log :P En bij stuiterbal geloof ik ook.

Ik trainde zo'n beetje met Sanne mee die echt volgens haar schema trainde, en Kitty, Mishale en Stuiterbal gingen rug en schouders doen, naar wat ik hoorde niet echt volgens schema.

Laatst bewerkt:
Ze deelt ze wel eerlijk uit hoor :D Dus (alvast) bedankt voor de goodies Leon!

Wat Sanne zei, weinig toe te voegen. Getraind, tussendoor gekletst, maar was zeker geen theekransje. En geen foto's gemaakt.
dames het is zaterdag het eerste wat ik doe, ik zit op mijn werk op de tijden als het postkantoor open is:o.

Haha theekransje. :p Andere keer een andere gym waar meer ruimte was, vond het een beste k*t gym. :o
oeps. sorry:o
Mijn training staat in mn log :P En bij stuiterbal geloof ik ook.

yep:D

Nog plannen voor een volgende training?

Ik zou er egt graag bij zijn een volgende training! Ik ga alleen geen datums roepen omdat bij mij niks ckr is ivm werk en studie

Terug
Naar boven