Fitness Seller

Sticky Dames, wat is jullie visie op het volmaakte mannenlichaam?

Bezoekers in dit topic

Vind een brede rug (niet zozeer dikte) en flinke gedefinieerde benen juist erg sexy.

Maar misschien dat die onderbroeken ads ook niet voor vrouwen bedoeld zijn ;)
 
Hot+Rugby+Player.jpg


[/QUOTE]

Zijn pec-schouder-arm tatoo is gejat van The Rock!!:mad:

the_rock_tattoos_dwayne_johnson%2527s_tattoo_wwe+11.jpg
 
Zijn pec-schouder-arm tatoo is gejat van The Rock!!

Dat is een maori-tattoo en die wordt op de persoon gemaakt. Als je goed kijkt zie je dat de tekening anders is. In zo'n tattoo komen je verleden, je toekomst wie je bent en wat je wilt zijn aan de orde. (jaja, ik ben druk aan het sparen....)
 
Die Marky Mark vind ik niets, echt zo'n postermodel.

Even plaatje uit een ander topic erbij pakken.


Haha, busted.

---------- Toegevoegd om 10:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:57 ----------




Vind dit niet gek. Alleen is ie op andere foto's lang niet zo knap.

Dit vind ik ook echt een kick fysiek!!
 
Dat is een maori-tattoo en die wordt op de persoon gemaakt. Als je goed kijkt zie je dat de tekening anders is. In zo'n tattoo komen je verleden, je toekomst wie je bent en wat je wilt zijn aan de orde. (jaja, ik ben druk aan het sparen....)
Het gros van de mensen met een maori laat maar gewoon wat geklieder neerzetten wat erop lijkt..;)
 
Dat is een maori-tattoo en die wordt op de persoon gemaakt. Als je goed kijkt zie je dat de tekening anders is. In zo'n tattoo komen je verleden, je toekomst wie je bent en wat je wilt zijn aan de orde. (jaja, ik ben druk aan het sparen....)

Hmm klinkt als het perfecte excuus voor mij om ook zo'n tatoo te laten plaatsen :rolleyes:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

7125745-lg.jpg

:lick:

ila7bo.jpg


Fijn fijn fijn. :D
 
die eerste lijkt me toch heel lomp om mee te nken, Sanne.
 
Nee je moet zo een vies dun ventje op je hebben waarvan je de botten kunt zien....
 
Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mirin dames ?
 
Zeker mirin'
 
die 2e foto van ''andrej korenc'' lijkt me synthol....zo mooi rond en geen defenitie haha.
 
hangt ook af van het type vrouw.

Ordinairy types met zonnebankbruin en tijgerprintjes zullen een breede anabole vent eerder aantrekkelijk vinden dan de wat zoetsappigere vrouwen. (zelf even de nuanceren)

Die laatste vallen niet op breed. Maar alle vrouwen vallen op sexy gespierd. Niet teveel spier en droog.
:D
 
Back
Naar boven