XXL Nutrition

Dank voor plaatsing

Ok, maar wordt die later weer opgeheven? Zo'n politiek platform geeft permanent ruzie hoor.

• Topic Starter Topic Starter
Keep the fights in one place zal T gedacht hebben; beter een apartt vechthok dan dwars door Chat en Convo heen.
Kunnen we in Chat en Convo weer gaan genieten van de reguliere gezellige 'zal ik mijn vriendin een schop geven'-threads, zoals het hoort.'

Sweet. :)

Het is een test, geeft het steeds ruzie, dan gaat het na de drukke periode weg. Kan het rustig dan houden we het. Er zijn nog BB forums met dit soort sectie en daar gaat het goed.

Maar ik ga de postings hier wel niet laten meetellen in de search, zodat ze bij het aanklikken van de "new posts" button zich niet moeten storen aan al die politieke posts.

Ik zal mijn 'populistische gelul' dan maar uitsluitend hier neerzetten okay? :roflol:

Tja ok, ik moet wel zeggen, ik leg nu in deze speciale situatie mijn visie op de gebeurtenissen 1 keer uit, maar ik ga niet blijven posten over politiek. Daar komt alleen maar ruzie en tijdsverspllng van, het iemand echt overtuigen doe je toch niet zo snel.

idd Bedankt...

is altijd wel leuk als je ook serieus met anderen over deze onderwerpen kan hebben, zonder daarmee weer anderen er mee te storen..

Wat mij betreft alleen goede kritieken.. en buiten dit stukje geen verdere persoonlijke vetes...

nogmaals bedankt

Verkiezingen en noodlottige aanslagen zoals deze zijn mijn drijfveer om veel te posten over het onderwerp maar ik ga niet wekelijks debatteren over politieke beslissingen als het begrotingstekort. ;)

Mooi T :D :thumbs:

Is als een grapje bedoeld BigmosLiM. Komt bij jou niet over.

Pas maar op, ik heb een mening! Kan gevaarlijjk zijn in dit land tegenwoordig....

DBC01 zei:
Is als een grapje bedoeld BigmosLiM. Komt bij jou niet over.

Pas maar op, ik heb een mening! Kan gevaarlijjk zijn in dit land tegenwoordig....

Ik ben geen moslim voor de duidelijkheid.
En jou grap komt wel over bij mij maar mijn grap niet bij jou :D

Wees maar niet bang ik zal je niet omleggen....

DBC01 zei:
Nee daarom juist, ik ga je zo noemen omdat je voor ze optreedt! ;)

Laat de grappen maar aan mij over en eet op tijd, voor je het weet is de zon alweer op! :hello:

Zo, je laat jezelf wel kennen zo. :D

Mag ook, ik heb niks te verbergen, en jij, onder je jurk? :D

Terug
Naar boven