XXL Nutrition

Goed schema?

  • Topic starter Hell93
  • Startdatum
  • Reacties 241
  • Weergaven 4K
  • Volgers 10

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net zoals dat de meeste mensen hier een grap zijn idd.

7x170kg incline bw 106kg enhanced
8x130kg plat bw 90kg natty
Ik moet toegeven dat ik het netjes vind dat je de natty en enhanced erbij zet.
Wat je hebt bereikt verdient op zichzelf ook wel complimenten trouwens.
Je gebruikt je prestaties vaak als argument om te bewijzen dat je gelijk hebt.
Wat nou als ik je vertel dat de gasten van wie ik dit heb geleerd >270kg hebben gedrukt?
Of helpt het alleen als ik je natty stats ga evenaren?
 
Jou oorzaak is dat je alles zo complex maakt en daardoor weak AF blijft.
Je traint alsof je een nerd bent en doet nog net geen wiskundige formules tijdens een lift.

Train hard -> groei

Je lijkt wel captain 0ptImAaL

Ik moet toegeven dat ik het netjes vind dat je de natty en enhanced erbij zet.
Wat je hebt bereikt verdient op zichzelf ook wel complimenten trouwens.
Je gebruikt je prestaties vaak als argument om te bewijzen dat je gelijk hebt.
Wat nou als ik je vertel dat de gasten van wie ik dit heb geleerd >270kg hebben gedrukt?
Of helpt het alleen als ik je natty stats ga evenaren?

Gast 170904 leer hier nou eens van joh
 

Child Smile GIF
 
Net zoals dat de meeste mensen hier een grap zijn idd.

7x170kg incline bw 106kg enhanced
8x130kg plat bw 90kg natty

Wat nou als ik je vertel dat de gasten van wie ik dit heb geleerd >270kg hebben gedrukt?
Of helpt het alleen als ik je natty stats ga evenaren?
Dit meen ik serieus Gast 170904
Kunnen die dingen je inzicht veranderen denk je?
 
Nee

Als ik PL gericht zou trainen lifte ik die kennis van je ook de moeder
Dan zou ik snel gaan powerliften, want het zijn wereldrecordhouders..
 
Ik tel nog steeds 32 sets rows & pulls per week.

De aanpassing was maandag gedaan.
Vermindering sets dinsdag.



Denk dat de volgorde nog anders moet, maar toch;

Leg extension 4x8
Leg curls 4x8
Bench press 5x5 (PL gericht)
DB rows 2x10
DB single OHP 3x8
Side raises (vooral fysio gericht) 3x8
Seated cable row wide grip 3x8
Seated cable pulldown med. grip 3x8
Calf raises 4x10
Bicep curls en triceps (kan ermee wisselen eg. Hammer curls, ez bar curls, incline seated curls etc.)

Dit zou ik dan 3x per week willen doen. Bench setsxreps verandert wel per trainingsdag.

Zal beginpost ook aanpassen. 8 sets voor rug x 3 is 24.
 
Aan me looks zeggen mensen ook dat ik mee moet doen met amerikas next top model, maar als dat je ding niet is houd het op he

1712858545636.jpeg


Was jij dit dan toevallig?
 
Hahahahahaha
Nee
Gewoon nee
Zeg maar wat je erop wilt leggen als ik een 200kg bench drop.

Als ik ff 30kg meer mac donalds eet en moddervet word (massa verzet massa), train als een PLer dan kan een piek van 250kg makkelijk haalbaar zijn. Mensen doen net alsof dat elite is, maar 2x bw is echt niks speciaals meer tegenwoordig.
 
Zeg maar wat je erop wilt leggen als ik een 200kg bench drop.

Als ik ff 30kg meer mac donalds eet en moddervet word (massa verzet massa), train als een PLer dan kan een piek van 250kg makkelijk haalbaar zijn. Mensen doen net alsof dat elite is, maar 2x bw is echt niks speciaals meer tegenwoordig.

270+ kg bedoel je :)
 
Zeg maar wat je erop wilt leggen als ik een 200kg bench drop.

Als ik ff 30kg meer mac donalds eet en moddervet word (massa verzet massa), train als een PLer dan kan een piek van 250kg makkelijk haalbaar zijn. Mensen doen net alsof dat elite is, maar 2x bw is echt niks speciaals meer tegenwoordig.
Als dat zo makkelijk is kan je mooi doorstomen..
Niet zo bescheiden doen joh, gewoon ff het wereldtoneel op.
Die laatste 75kg doet het 'm dan ook niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven