Fitness Seller

Dansen tijdens uitgaan

Als ik kom schuren vinden ze het meestal niet zo leuk.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 22:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------

Ik ben meer het type barhanger, alleen als ik genoeg bier op heb ga ik "dansen" alleen wordt ik dan iets te los en ga met een barkruk zwaaien waardoor ik binne no-time ruzie heb en andere feestgangers in elkaar moet timmeren en de muziek wordt dan stilgezet, en dan kan ik weer naar buiten.

Kijk hier hebben we een echte Tiny Punani :P haha

-edit-

Als je gewoon op het "grote Superdudes 2009 Topic" kijkt hier op DBB dan weet je hoe je chickies kan flashen. jwz.

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Topic Starter Topic Starter
gisteren kwam meisje tegen em aandansen, ik stond gewoon te drinken daar.. zij deed al het werk. krijg er wel een stijve van is dat erg of willen ze dat juist?

gisteren kwam meisje tegen em aandansen, ik stond gewoon te drinken daar.. zij deed al het werk. krijg er wel een stijve van is dat erg of willen ze dat juist?

:roflol:

---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

baas.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=fNimmmQMiwc&feature=related

Kijk vanaf drie minuten, een beetje bewegen op de muziek, zo moet het, zalig toch

Ga nu een douche nemen want je stinkt waarschijnlijk van te lang achter de computer te hangen en ga die discotheek binnen.

+1

Gewoon bewegen op de muziek zoals het goed voelt, zo moeilijk hoeft het niet te zijn. Je moet gewoon niet gaan dansen op muziek die je slecht trekt, want dat zal zich weerspiegelen in je houding. Ga naar een leuk feestje en ga gewoon lekker los. Gewoon.

Als je genoeg zuipt kom je wel los:p

Bier en Baco zijn je leermeesters.

Dan ga je als de beste! :D

waar zit jij aan te denken man, of ze dat graag hebben of niet...
Vast pakken die handel, beetje mee bewegen en shit en binnen doen.
Die meid zal zelf wel laten weten of ze met je "pietje" wil spelen of niet
:fuu:

iedereen danst tegenwoordig, ik vind het niet leuk...

maar ik ben veruit de enige die niet danst op plaatselijke fuiven etc:rolleyes:

Haha, die Snipert toch.

Aangeschoten > dronken= dansen Nuchter= niet dansen

Met die stats van je moet je er vast uitzien als een leerling van de basisschool :D

:roflol: +1

Tinnipunani waarom loop je zo aanvallend te doen tegen iedereen zeg? Zo gaat niemand je ook helpen. Wees gewoon eens niet zo onzeker en doe gewoon wat jezelf wil als je uitgaat. Misschien entertain je de dames wel hard met je onritmische dansen?:spaz:

Terug
Naar boven