MuscleMeat

Dansen tijdens uitgaan

gewoon een huge smile op je gezicht zetten, verder maakt niet uit hoe je danst, als je maar plezier hebt.

schijt aan wat andere mensen van je denken man.

inderdaad, ik was ook zo'n angsthaas vroeger..
Nu tegenwoordig op grote feestjes komen ze me vragen of ik iets gepakt heb ofzo..
Kortom, lekker laten gaan, en schijt aan hebben aan wat andere mensen denken, je leeft maar 1 keer!

Je moet dansen omdat je er zin in hebt en het leuk vind. Als je het niet leuk vind, moet je het ook niet doen.

Als je er wel zin in hebt, dan beweeg je toch gewoon lekker op de muziek. Je hoeft niet als een achterlijke te gaan zwaaien met je handen en benen, maar je kunt toch gewoon chill gaan staan en meebewegen de beat. Gaat vanzelf, zeker na een paar baco's.

• Topic Starter Topic Starter
Hey lauw man, toch nog relaxte mensen hier op het forum! bedankt voor die shit man, ik probeer me altijd open en vriendelijk te gedragen en veel te lachen. Als ik dat niet doe kijk ik al snel sagerijnig of boos haha en dat wil/ben ik niet..dus lachen dat doe ik sowieso wel! Sowieso goede tips bedankt!

Alleen dat dansen, zoals Loo in die post zegt, dat durf ik niet. En als je danst, ben je alleen toch en dan geef je de dames kans om je toe te spreken/met je te dansen. Maar hoe the **** moet ik me bewegen dan? Ik kan wel heen en weer wiebelen op de housebeat, maar om dat continu te doen ziet er saai uit.. dat is niet echt dansen. Ik moet weten welke bodyflow, ritme, stappen k moet zetten snapje?

sowieso bedankt aan alle echte players.. dus niet aan de haters. later!

---------- Toegevoegd om 16:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------

Die audioshizzle van Rob G van Mckenna ofzo is trouwens echt relaxt.. bedankt voor die. Nu nog danstutorials hahaha.. zielig eigenlijk maarja schijt.

je moet niet na gaan denken over stappen of bewegingen die je zou moeten maken tijdens het dansen :p dan gaat het geheid fout.. het is net als lopen, als je er over na gaat denken over hoe je moet lopen tijdens het lopen, dan is het moeilijker correct te lopen dan wanneer je er niet over na denkt.

(weet niet of het zo duidelijk is :P)

je moet niet na gaan denken over stappen of bewegingen die je zou moeten maken tijdens het dansen :p dan gaat het geheid fout.. het is net als lopen, als je er over na gaat denken over hoe je moet lopen tijdens het lopen, dan is het moeilijker correct te lopen dan wanneer je er niet over na denkt.

(weet niet of het zo duidelijk is :P)

Alles is te leren..

Kloontje is nog steeds niet gebanned?

Verrekte mongol hou je bek is jonge.. hoe komen jullie er nou bij dat ik een ****ing kloon ben?

Verrekte mongol, blijf van me bier af, k*t

was die grap niet al gemaakt? :rolleyes:

Ik dans enkel als ik het goeie muziek vind, anders zit ik maar vreemd rond te staren ;)

Terug
Naar boven