MuscleMeat

Dat ene bodybuilder filmpje

Tis nie echt he jongs! Ik vind het mooi. Toont de kwetsbaarheid van de mens

Toen ik de TT las wist ik meteen welk filmpje er bedoeld werd, yes proud :)

man is beest

Lijkt me een mooie vraag om hier te stellen..

Zou je willen ruilen met deze gozer? dus zijn fysiek, levenssituatie & sociale gedrag

Lijkt me een mooie vraag om hier te stellen..

Zou je willen ruilen met deze gozer? dus zijn fysiek, levenssituatie & sociale gedrag

'Tuurlijk, sociaal gedrag en levenssituatie zijn vrij makkelijk te veranderen.

Mocht dat niet mogen volgens jouw ''regels'', dan weet ik 't niet. Kan me best voorstellen dat die gast vind dat ie prima leeft (heb het hele filmpje niet gezien), als ie maar gelukkig is toch?

Mocht dat niet mogen volgens jouw ''regels'', dan weet ik 't niet. Kan me best voorstellen dat die gast vind dat ie prima leeft (heb het hele filmpje niet gezien), als ie maar gelukkig is toch?

lol, weet je het zeker? Als je je eigen vanaf kinds af aan k*t hebt gevoeld tot je 16e, en je zou op je 20e een zyzz kloon zijn dan is het nog HEEEEL moeilijk om zoveel zelfvertrouwen te krijgen en je spraakzaamheid te maken.

Want als jij iedere week 5-6in de gym bent; daarnaast alleen werkt/studeert en niks doet ben je ook snel uit gespreksontwerpen heen.

Prachtig vind ik dees,en wat een beest die Kim Kold.
Bij mama is hij veilig,daarbuiten een freak.

Dan vind ik die zwart-wit fotoserie van Frank McGrath mooier, als het over eenzame bodybuilders gaat.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Welke regels?

Dit is geniaal.

Terug
Naar boven