The Rock zei:Hehe ja, hij was ook nog niet afmoet die 2 grote plaatjes nog goed inblenden met de achtergrond
Wou daar sowiezo nog wat extra's mee gaan doen, maar wist niet wat. Ga zo pitten, misschien heb ik morgen meer inspiratie
Ja Blue Weed was ook grappigBash-me vondt ik weer wat minder
Toch is die Nova gestoord, de hele tijd dat teken maken van The Cabinet op de achtergrond
![]()
Nova maakte het teken van de Wolfpac ( Nash, Ramon ) Jordan maakt weleens zo'n pose beetje zoals Orton op de top turn buckle staat!
exarchos zei:Wat vinden jullie btw van de terugkeer van Brock, ik las ergens dat hij weer een contract had getekend, ben benieuwd wat voor storyline hij krijgt. ook schijnt Triple H even wat rust te krijgen, vind ik ook niet erg. Hij moet idd even weer wat beter qua fysiek tevoorschijn komen. Verder vind ik het verhaal tussen Eddie en Ray wel lachen, die Eddie blijft echt een van mijn favo's. En hebben jullie de nieuwe Chavo al gezien? Wel vind ik het hele Tagteam circuit zwaar zuigen, mis toch echt een paar topteams.
Wel een pluspunt is dat RvD weer langzaam terugkomt!
Het is nog maar de vraag of Brock terugkomt!
Er zijn gesprekken geweest, maar of hij daadwerkelijk terugkomt kan alleen op summerslam!
Wel jammer dat ze Morgan hebben gedumpt ze hadden imo een perfecte storyline ( morgan gebruikt namelijk de F-5 van Lesnar )
Tag Team divisie zuigt idd zwaar MnM is 30x niks en die Melina mogen ze van mij eruit schoppen!
Hun finisher lijkt te veel op een 3-D van The Dudleyz terwijl die van The Dudleyz mooier is!
Eddie en Rey is een leuke storyline alhoewel ik hoop dat de line iets anders meebrengt!
Eddie en Rey buiten ze nu een beetje uit. Rey als Jobber voor Eddie en MnM
Rey zou juist een grote push krijgen, maar heb nog niks gezien!
En met de US title gebeurt op SD ook bar weinig Jordan worstelt amper op SD.
Met het droppen van Charlie Haas hebben ze een grote fout begaan ze hadden Benjamin en Haas weer samen moeten voegen want een Carlito die gedraft word naar Raw en gelijk weer een title heeft is imo ongeloofwaardig.
Herinner zijn intrede bij SD toen hij bij zijn eerste match ook al de US title ( kreeg ) won!
Laatst bewerkt door een moderator: