XXL Nutrition

Dave Hawk Bodybuilder van de Maand

t*ring kerel:D, zoveel lof heb ik niet verdient hoor, doe mijn best en probeer af en toe de sport een beetje positief naar buiten te brengen, that's all;). Maar erg tof dat je me hebt genomineerd, dat alleen al vind ik superrr:cool: .

Davy ik stem op jou;).

Op SPORTFOOD.NL en op GIANT!'s Fitness En Bodybuilding Site staan een aantal foto's, op 24 maart a.s. ben ik ook nog te zien in het filmpje rond Robbert's Tripple maar
euhhHHh die andere gasten zijn beter hoor, ben maar een oude bb-er;):D .

Waar staan die foto's dan precies?

weet niet hou oud je bent dave maar als je ouder word word het trainen moeilijker en dan is het de kunst om vol te houden en dat doen er maar weinige en jij bent er dus zo te lezen ook een van .

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:)

• Topic Starter Topic Starter
Hier nog een foto van Robbert-Jan AKA Dave Hawk :thumbup: :D

Die foto's zijn allemaal geweldig!

:cool:

zal er binnenkort wel wat van je maken in de gym kerel ;) 1 van je triceps waar je altijd mee loopt te showen :P

Jongen, pest hem niet Dennis, Geezah is gewoon lkkr:p

zal er binnenkort wel wat van je maken in de gym kerel ;) 1 van je triceps waar je altijd mee loopt te showen :P

:D Je moet wat af en toe he:laugh:...maar idd Dennis mijn eigen favo spiergroep;). Zelf nog getraind vanavond ?.

crankhenri leuk dat je er ook bent...jij ook nog getraind ?
Blijven knallen he...het cement van de muren:wl: :D .

:D Je moet wat af en toe he:laugh:...maar idd Dennis mijn eigen favo spiergroep;). Zelf nog getraind vanavond ?.

crankhenri leuk dat je er ook bent...jij ook nog getraind ?
Blijven knallen he...het cement van de muren:wl: :D .

nee was cardio dag en was ook helemaal naar de k*t, zou vandaag gaan maar het vrouwtje roept dus tja :P verschuiven naar morgen.

Mijn stem verdien je zeker RJ, je bent de meest gemotiveerde persoon op 't gebied van bodybuilding en fitness die ik ken!!

Mijn stem verdien je zeker RJ, je bent de meest gemotiveerde persoon op 't gebied van bodybuilding en fitness die ik ken!!

Hey bedankt Aad:cool:.
Niet overdrijven he:p...ik vind het gewoon een leuke sport, zet mijn best beentje voor en hoop dat anderen daar ook een beetje van kunnen profiteren. Heb er in iedergeval nog steeds plezier in;).

Ziet er goed uit hoor Ome Dave :) Maar heb je ook pics zonder shirt? Of waarop je een pose aanneemt? Op grond van deze pics kan ik je niet erg goed beoordelen.

Terug
Naar boven