XXL Nutrition

Breaking News Eerste Officiele Nederlandse NBBF Beach Gym Za. 19 juli a.s. In Zutphen ! (afgelast)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals Robbert-Jan al had verteld hadden we afgelopen donderdag een interview bij Berkelstroom FM. Het duurde zo'n 10 min maar ze vlogen voorbij pff! Met ze 3-en lulde je die 10 min zo vol haha:D!

We hebben alles zo goed en duidelijk mogelijk proberen uit te leggen. Hopen dat dit ook ze vruchten zal afwerpen!!! Zal mooi zijn als er veel mensen uit de regio langs zullen komen die het gehoord hebben!

• Topic Starter Topic Starter
Nog even misschien ter overvloede, voor mensen die van ver komen is het misschien handig alvast een trainingspas te reserveren want op bepaalde tijden zal het druk kunnen zijn (denk aan de tijden dat b.v. Khalid Almohsinawi en Fabi Antoine in de beach gym zijn) en er is natuurlijk maar een beperkte ruimte;). Iedereen die gereserveerd heeft, heeft dan voorrang...anderen moeten even wachten.

De beach gym is van 10.00-22.00 uur open dus speel met het tijdstip wanneer
je komt. Voor meer info en reserveringen ff een mailtje naar Adrien Althof beachgym@robberts-tripple.nl. Info m.b.t. de route etc. etc. kan men vinden op www.robberts-tripple.nl :coffeepc:.

Als jullie het volgend jaar opnieuw doen kan je er misschien ook een BB wedstijd aan toe voegen daar aan de beach. Maak je er een instant classic van: de Golden Age Classic.

Als jullie het volgend jaar opnieuw doen kan je er misschien ook een BB wedstijd aan toe voegen daar aan de beach. Maak je er een instant classic van: de Golden Age Classic.

;):DDaarover heb ik al meerdere mensen gehoord, op zich een goed idee maar eerst zien hoe dit jaar gaat verlopen. Dit jaar ligt de nadruk, dat dit de eerste officiele beach gym is in Nederland en dat het voor iedereen mogelijk moet zijn
in de beach gym te trainen en daarbij zijn of haar favo atleette ontmoeten.
Verder heb ik nog wat ballontjes opgelaten bij de NBBF m.b.t. meerdere beach gyms in Nederland en Belgie in de toekomst maar dat is iets waar de bond dan verder invulling aan moet geven.

We hebben in iedergeval met het idee in de roos geschoten, de gehele Nederlandse top is bijna aanwezig, natuurlijk gaan ze even trainen en een aantal ook poseren en een meet&greet houden met de liefhebbers.
Uit het gehele land komen de aanmeldingen en heb vernomen dat zelfs uit Belgie en Duitsland liefhebbers van plan zijn even een kijkje te nemen of te trainen.

Ik duim ook iedere dag voor 25 graden of meer op 19 juli:thumbs:.

hier een idee van hoe het gaat worden:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Al iets bekend over wie wanneer komt??? Of ben ik nu weer te snel, maar over 2weken is het al zo ver:banana:

Al iets bekend over wie wanneer komt??? Of ben ik nu weer te snel, maar over 2weken is het al zo ver:banana:

De Komende week krijgen we van InShape Supplements en Performance precies nog door wie wanneer komt en ongeveer aanwezig is, rond 10 juli
a.s. zal het programma hier dan ook te vinden zijn en aanvullingen op mijn
site www.robberts-tripple.nl :cool:.

Hoe laat is de weging van de bankdruk wedstrijd en hoelaat begind de wedstrijd.

Dan ga ik net op vakantie :(

Net contact gehad met een bureau die de weersverwachtingen doet, de laatste berichten zijn dat het 23 gr. wordt, veel zonne-uren en de neerslag kans is gedaald naar 5%:cool:. Als we dit kunnen handhaven zitten we erg goed ! en kan alles doorgang vinden in de poerfecte omstandigheden.

Roelly Winklaar is de bom.

idd geweldig dat hij ook aanwezig zal zijn, tel daar eens Khalid Almohsinawi, Marvin Nagelbleom, Robin Brantz, Rene Groenen, Roy Bronsgeest enz. bij !, daar staat straks wat beef hoor op een paar vierkante meter:cool:.
Van de week krijg ik precies door wanneer ze allemaal aanwezig zijn, vrijdag hoop ik dat het programmatje online staat.

Ik kom kijken is namelijk lekker in de buurt!

erg ver voor mij vanuit zeeland :(

Mensen die van ver komen vergeet niet een trainingspas te reserveren bij Adrien Althof beachgym@robberts-tripple.nl want het gaat echt druk worden op bepaalde tijden en het zou gewoon zonde zijn als je niet aan trainen toe
komt in de tijd dat je aanwezig bent....reserveringen hebben namelijk voorrang;).

Het zal straks ook in het programma staan maar Khalid Almohsinawi is straks 2 weeks out voor de Tampa Bay Pro GP en iedereen kan straks zien hoe hij traint in de voorbereiding daarop:cool:.

Verder is er straks een hele fotoshoot met o.a. Aimee Molleman en ik geloof dat ze straks ook nog extra gaat poseren voor de liefhebbers:cool:.

Net contact gehad met een bureau die de weersverwachtingen doet, de laatste berichten zijn dat het 23 gr. wordt, veel zonne-uren en de neerslag kans is gedaald naar 5%:cool:. Als we dit kunnen handhaven zitten we erg goed ! en kan alles doorgang vinden in de poerfecte omstandigheden.

Dat zou erg mooi wezen !!! :D

Het is knijpen hoor;), een paar dagen geleden was de voorspelling dat het bewolkt zou zijn met 18 gr.:eek:...maar als we dit vast kunnen houden zou geweldig zijn.

Het barst de gehele dag van de top atleten dus hebben we daar natuurlijk wel de juiste omstandigheden bij nodig:D.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven